Filmpje:quote:[Video] Metalfan steekt eigen haar in fik tijdens concert
Een jonge, Russische metalfan is ernstig gewond geraakt door een gevaarlijke stunt tijdens een rockconcert. De aanhanger van een extreme beweging heeft zijn eigen haar in brand gestoken.
Het lukte hem om de menigte te verbazen met zijn stunt, maar slaagde er niet in het vuur op tijd te doven. De onfortuinlijke dwaas uit het Russische Sterlitamak heeft hierdoor tweede- en derdegraads brandwonden aan zijn hoofd opgelopen.
Een ding heeft de knul echter wel bereikt. De heethoofd is in een klap onsterfelijk geworden in Rusland.
Maar MJ was nog een soort van mens. Metalfans zijn een soort insecten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef c0nd0r het volgende:
Toen MJ het deed had iedereen wél medelijden
quote:
Je bedoelt dat ze elkaar massaal in de fik gaan steken en daarmee uitsterven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Penisbaard het volgende:
Sterker nog, ik kan dat soort gedrag van metaalhoofden alleen maar aanmoedigen
in mijn leefomgeving lopen er nog zeker 5 rond.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze elkaar massaal in de fik gaan steken en daarmee uitsterven?Niet dat ze nog met veel zijn trouwens...
Ze zijn aan het evolueren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in mijn leefomgeving lopen er nog zeker 5 rond.
Volgens mij hebben de metalfans hun haar geknipt en gewassen
mauwenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef Lolque het volgende:
Ik zie vaak zo'n metalhead lopen in de supermarkt, Iron maiden op zn spijkerjack met afgeknipte mauwen.
25/30 jaar, ongeschoren, lang haar, en rijdt op een scooter met terugloop uitlaat.
Preciesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar maar maar, ik luister óók metal![]()
Ik zie er toch ook niet uit als een malloot, of functioneer daarnaar(jullie moeten me maar vertrouwen)
Dat zijn echt weer een stel debielen die niet normaal naar muziek kunnen luisteren en het extreem maken.
Of bandshirts aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb nog nooit haar tot aan m'n enkels gehad of oude legerjasjes met 1 miljoen logo's erop.
Maar jij doet Fok!kenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar maar maar, ik luister óók metal![]()
Ik zie er toch ook niet uit als een malloot, of functioneer daarnaar(jullie moeten me maar vertrouwen)
Dat zijn echt weer een stel debielen die niet normaal naar muziek kunnen luisteren en het extreem maken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zijn aan het evolueren?
Maar zolang ze naar metaal luisteren, zullen ze nooit volwaardig kunnen functioneren tussen mensen.
Geen metal fan hier. maar QFT.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij functioneer jij juist niet helemaal normaal. Met je bekrompen onzin.
Die in de zweefmolen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geen metal fan hier. maar QFT.
Ritmo is emimich-type.
Slingerde er ook niet ergens een foto van Ritmo rond op Fok, van zijn vorige User account waar bleek dat het inderdaad een emimich gevalletje was.
Dat was Emimich.quote:
nee dat was piovan en emimich leek op hem.quote:
GVD dat is zo'n lekker nummer hequote:
topicwending is al geweest.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hier anderen nou niet klagen over metal...
Jij bent gewoon enorm hypocriet wanneer het hierop neerkomt, treurig omdat je wel redelijk post op andere fronten. Ik kan zo een trance topic maken en dan jou als triest voorbeeld pakken. Of hiphop en een neger. Of klassiek en een kakker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hier anderen nou niet klagen over metal...
quote:
Ja, want metalbashtopics komen niet elke week langs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef Trashcanman het volgende:
Van welke extreme beweging was trouwens hij aanhanger?
Edit: ik ben overigens blij dat er qua muziekbashen eindelijk eens wat tegenwicht is op Fok! Dankjewel Ritmo![]()
Je moet het niet allemaal te serieus nemen man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij bent gewoon enorm hypocriet wanneer het hierop neerkomt, treurig omdat je wel redelijk post op andere fronten. Ik kan zo een trance topic maken en dan jou als triest voorbeeld pakken. Of hiphop en een neger. Of klassiek en een kakker.
ze lijken wel op elkaar en Emimich deed zich ook voor als een baasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee want Piovan is een baas en Emimich is een falende droeftoeterende-turk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze lijken wel op elkaar en Emimich deed zich ook voor als een baas
ja tuurlijk, met wolvenshirt aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Luisterde Emmie ook naar metal eigenlijk?
Juist!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, want metalbashtopics komen niet elke week langs.
quote:
oh, wedden van nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Er is nog veel werk te doen Ritmo, maar ik heb vertrouwen in je, je krijgt ze wel weg
quote:
Ah, dat nummer heb ik al lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
lowlands? Leg die eens uit in dit topic :p
Ik hier geen metalhead wel een liefhebber. Haren ook gewoon op vingerdikte (wil er s morgens toch echt niet meer dan 10 sec werk mee hebben).
dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |