Graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Ik wil niet te veel mee zeulen op vakantie omdat gebleken is dat veel van wat je mee neemt toch niet gebruikt.
Wat kan ik weg laten uit de lijst voor een zonnige vakantie?
zwembroek
bermuda's 2
lange broek voor in het vliegtuig
T-shirts 8
overhemden korte mouw 2
sandalen
zaklamp
wandelschoenen -> zwaar en groot misschien moet ik gympen nemen ipv![]()
scheerschuim scheermes tandenborstel tandpasta kam gel aftershave
shampoo zeep bodylotion biotex
zonnebril
camera + toebehoren
reisstekker
mp3 speler
condooms
zakdoeken
mini EHBO kit
antimuggensprays
factor 40 en aftersun
petje tegen een zonnesteek
koffer om alles in te proppen
handtas voor in vliegtuig
portemonnee
paspoort rijbewijs bewijs inentingen
tickets
badhandoek
handdoek
bvd,
N.I.M.B.Y.
Nog nooit tandeborstel setjes zien liggen in Economy van KLM, AF, Singapore Airlines, Malaysian, Delta, Continental, United, Thai Airways en god weet ik met welke andere maatschappijen ik ooit intercontinentale nachtvluchten gemaakt heb.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Meeste vliegtuigen hebben tandenborstels met tandpasta's in de toiletten liggen (niet letter ofcourse) tenzij je met transverlatia vliegt ofzo.
je neemt of condoms mee of sandalen.... die 2 gecombineerd gaat niet werken
Inderdaad... TS, vertel eens, wat heb je uiteindelijk wel en niet meegenomen van je lijst?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef yvonne het volgende:
Waar ga je naartoe, expeditie ofzo?! Tering wat een hoop onzin neem je mee.
Ter plekke kopen. En Biotexquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Ik wil niet te veel mee zeulen op vakantie omdat gebleken is dat veel van wat je mee neemt toch niet gebruikt.
zwembroek
bermuda's 2
T-shirts 8
overhemden korte mouw 2
sandalen
zaklamp
zonnebril
camera + toebehoren
reisstekker
mp3 speler
condooms
zakdoeken
mini EHBO kit
antimuggensprays
factor 40 en aftersun
koffer om alles in te proppen
portemonnee
tickets
badhandoek
handdoek
bvd,
N.I.M.B.Y.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef MaskOfSanity het volgende:
Als je alleen al overweegt sandalen mee te nemen, dan hoef je echt niet bang te zijn dat je condooms nodig hebt hoor..
Ik gok dat TS inmiddels al lang weer terug is van vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:10 schreef seasushi het volgende:
Ts weet nog steeds niet waar hij naar toe gaat?
Voor een strand/club vakantie is het wat weinig. Voor een expeditie naar de noordkaap een beetje te luchtig, voor een wandelvakantie door de bergen is het wat veel, voor een stedentrip. tja ach...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
zwembroek
bermuda's 2
T-shirts 8 2
overhemden korte mouw 2 1
sandalen
zaklamp
zonnebril
camera + toebehoren
reisstekker
mp3 speler
condooms
zakdoeken
mini EHBO kit
antimuggensprays DEET
factor 40 en aftersun
koffer om alles in te proppen backpack
portemonnee
tickets
badhandoek
handdoek
bvd,
N.I.M.B.Y.
ACHT?? De helft is meer dan genoeg.quote:T-shirts 8
Thuislaten, tenzij je echt veel gaat bergbeklimmen.quote:wandelschoenen -> zwaar en groot misschien moet ik gympen nemen ipv
Neem geen scheerschuim mee maar een klein flesje scheerolie.quote:scheerschuim scheermes tandenborstel tandpasta kam gel aftershave
Shampoo kun je ook als zeep gebruiken, en ook als wasmiddel. Bovendien kun je ook gewoon in wasserettes wassen.quote:shampoo zeep bodylotion biotex
Neem alleen een klein reishanddoekje mee; een badhanddoek neemt veel te veel ruimte in. Als je echt aan het strand gaat liggen dan koop je desnoods ter plekke een el cheapo handdoek.quote:badhandoek
handdoek
Dan heb je weinig aan deze lijst....quote:Op maandag 30 mei 2011 08:06 schreef whosvegas het volgende:
Handig topic, binnenkort 3 weekjes backpacken
En dan ga je niet te veel zooi meenemen
Makkelijk gezegd. Maar als je niet in de bewoonde wereld blijft, is het ook heel moeilijk aan deo, zeep, gel e.d. te komen. Heb je dan ook weer minder nodig...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef Natalie het volgende:
Sowieso geen spullen mee nemen die ruimte innemen en je ook eenvoudig op de vakantiebestemming kan kopen. Bijv. deo, gel en zakdoekjes enzo. Die kun je overal kopen. Waarom zou je daar je koffer mee volproppen?
En je vakantiebestemming, als dat een hotel is dan krijg je daar handdoeken. Deze kun je dus ook mooi thuislaten.
Controleer (indien mogelijk) of er iets van een wasserette aanwezig is. Veel hotel en appartementen hebben die faciliteiten. Dan hoef je ook niet zoveel t-shirt mee te nemen. Je wast ze gewoon en laat ze even wapperen in de wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |