-edit- staat erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
En toen ging mijn internet plat, dus als een modje zich geroepen voelt...
Oh dan doe ik dat veroordelen welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook niet veroordelend bedoeld, maar meer dat ik niet eens wist dat ie uberhaupt al getrouwd is geweest en al een zoon van zeven heeftDát had ik niet achter hem gezocht, ik dacht dat het gewoon een jong vrijbuitertje was
Ai, that sucks. Sterkte met je rug!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Ik vergeet het soms als ik op Zaterdagmiddag in de stad aan kom zetten, oepsquote:
He gatver.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Voor een ieder die wel lekker gaat sjoppen/bioscopen/whatever heel veel plezier
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nu net Foxy Foxtrot met elastieke beentjes![]()
Toen ik terug kwam van shoppen moest ik bijna meteen weer weg, vandaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die houd het bij enkele simpele tvp. Wat een uitvinding trouwens, mobiel internet.
Oeh, dat klinkt niet lekker allemaal!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Lekker aan de diclofenac idd en vanochtend vroeg heb ik er een oxazepam bij genomen.![]()
Succes met je opdracht Enfermera en Tombo lekker werken
Jellybeans!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Ing, het gaat niet echt lekker he?![]()
Pisces, heb alleen wat simpele dingetjes gehaald hoor
En een berg Jamin Jellybeans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jellybeans!
hihihihiihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Voelt hij zich weer wat beter dus?quote:
Ja, zo rond een uur of twee al wel weer. Maar toen had ik zelf niet meer zoveel zin om de stad in te gaanquote:
Restaurant met Franse keuken. We gaan voor het vier-gangen verrassingsmenuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Lekker Goodbye! Waar/wat gaan jullie eten?![]()
Cat....
oeh, lekker!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Restaurant met Franse keuken. We gaan voor het vier-gangen verrassingsmenu
Hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Lekker aan de diclofenac idd en vanochtend vroeg heb ik er een oxazepam bij genomen.![]()
Succes met je opdracht Enfermera en Tombo lekker werken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jellybeans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb ze niet gekocht, geen idee wat Greys ermee gaat doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
En Cat, die laat je de 15e wel thuis toch?
Maar tantes kunnen toch ook alles?quote:Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
Al die spelletjes die ik vroeger op mn nintendo 8-bit had zijn nu op de DS, dus mn neefje en nichtje zij zwaar onder de indruk dat ik alles kan/snap/vind...
Dat is nou echt snoep wat ik ws als laatste zou kiezen bij de Jamin als ik kan scheppen. Toch maar eens een keer halen dan, wie weet vind ik het watquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
Al die spelletjes die ik vroeger op mn nintendo 8-bit had zijn nu op de DS, dus mn neefje en nichtje zij zwaar onder de indruk dat ik alles kan/snap/vind...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nou echt snoep wat ik ws als laatste zou kiezen bij de Jamin als ik kan scheppen. Toch maar eens een keer halen dan, wie weet vind ik het wat
Quelle surprise!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzo
Ik hou daar altijd van, verrast worden qua etenquote:
Nee, het zijn er wel 2 meer (naast A en B is er nu ook X en Y, ziet u de logica? ik ook nietquote:Ik ook!
Zijn die knopjes op die controllers (?) dan allemaal niets anders inmiddels?
GREYS! Laat je ze thuis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht, geen idee wat Greys ermee gaat doen.![]()
)quote:Maar tantes kunnen toch ook alles?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
Een vriend van mn moeder is in Amsterdam gaan "eten in het donker". Daar zie je dus echt NIKS (eten wordt geserveerd door blinden) en je weet ook niet wat je krijgt. Dat schijnt best lastig te zijn om dan te proeven wat je eet
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik het bizarre aan die dingen. Het smaakt als the real thing, kunstmatiger krijg je het niet maar bepaalde smaken zijn zo lekker.
Nee hoor. Zijn heel zachte snoepjes. Of je nog tand hebt om je vullingen heen... da's een ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik m'n vullingen erna niet meteen kwijt?
Oh ik dacht harde..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn heel zachte snoepjes. Of je nog tand hebt om je vullingen heen... da's een ander verhaal.
Mij ook, wil ik ook echt ooit gaan doenquote:
Ja het smaakt echt enorm naar popcorn, suikerspin enzo!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik het bizarre aan die dingen. Het smaakt als the real thing, kunstmatiger krijg je het niet maar bepaalde smaken zijn zo lekker.
Ik kies altijd die gekke smaken. Cherrycoke heb ik ook meegenomen, lekkah!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan simpele smaken zoals banaan, aardbei en sinas ofzoChoco en marsh en suikerspin, nu ben ik benieuwd
En best een beetje eng!quote:
Ja, nou, ik snap er ook niets van hoor...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Tombola, die knoppenIk deed vroeger altijd Mario Kart - héél vroeger
- met de toenmalige oppaskinderen. En die turboknop vond ik zo lachen en dat muziekje dat je er dan bij kreeg. Ik geloof niet dat ik het nu nog zou kunnen
Laat bij mijn zus wel voor het eerst met een Wii gespeeld en dat was best leuk!
![]()
Ah, dat wordt dan mijn voornaamste taak; Cat daarbij weghoudenquote:Oh en ik hoef de jellybeans niet thuis te laten de 15e hoor, ik heb er zelf geen last van, Cat wel. Dus die moet er dan gewoon vanaf blijven
quote:
Ja, dat ook wel. En ik weet niet of ik achteraf hoef te weten wat ik gegeten hebquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En best een beetje eng!
Eten in het aardedonker. Ik geloof dat ik toch liever zie hoe het er uit ziet ook...
Moehahahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Mn zusje zei ook meteen; je zal vergeten aan welke kant je vriendin ook al weer zit, en per ongeluk over het been van je buurvrouw aaien!
Je mag van te voren opgeven of je vegetarisch bent en of je bepaalde dingen niet lust, dus dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook met spannend, ik ben echt bang dat ik bv een stuk wild gevoerd krijg *ril* (en ik eet geen vlees), dus ik zou het heul eng vinden
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag van te voren opgeven of je vegetarisch bent en of je bepaalde dingen niet lust, dus dat zal wel loslopen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je vegetarisch Piskus?![]()
En ik zou dat echt niet willen; eten in het donker. Ik moet zien wat ik eet.
Straks van die gore vetrandjes of dikke stukken paprika
Ik heb dat wel eens in de taxi gehad, toen we teruggingen van stappen...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in de taxi gehad, toen we teruggingen van stappen...
Mijn vriendin en ik zaten achterin, en haar vriendje voorin (ik had een bloedhekel aan hem), voel ik ineens dat ie over mn knie aait!![]()
Dus ik: "Eh, dat is MIJN knie!"
Die hand was heul snel weg![]()
Nopequote:
Ik zou m'n nagels in z'n hand hebben gezetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zaten achterin, en haar vriendje voorin (ik had een bloedhekel aan hem), voel ik ineens dat ie over mn knie aait!![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Die is trouwens om gebak weggestuurd nu...had ik ineens zin in
Ik hoop het, en zoniet....jammer dan, het gaat iig wel lekker smakenquote:
Nou ja, ik vond haar wel leuk, dus ik vond dat een beetje sneuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou m'n nagels in z'n hand hebben gezet
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zijn ook van die dingen in de bios, dan switch je na de pauze van plek ofzo, en dan aai je zelf ook de verkeerde
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Of in het gezicht/tegen een oor fluisteren
Na zoveel jaar ga ik niet hand in hand meer in de bios zittenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
Als je hand in hand blijft/gaat zitten dan onthoud je wel naar welke kant je moet buigen
Where's the romance?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na zoveel jaar ga ik niet hand in hand meer in de bios zitten
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry Ing.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hardop te lachen nu en dat doet goftedommie haske zeer ja![]()
Enfermera; diazepam is eiks het beste, maar Broertje Oxazepam werkt ook goed genoeg. Ik heb iig nadat ik vanaf 5 uur vanochtend niet meer kon slapen van de pijn, tot vanmiddag half 3 liggen slapen na inname van het pammetje
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
doch dringend gemeld dat ik het vermoeden heb dat hij het verkeerde been aan het berijden is.![]()
[..]
Wihihihi! Herkenning!
Ik was met dinnetje en haar vriendje een dagje uit. Dinnetje en ik zitten aan de ene kant van de tafel, vriendje aan de andere. En toen voelde ik opeens een voet tegen mijn been. Sociaal als ik benwil ik hem er niet meteen mee contronteren, da's ook zo beschamend
en ik ga er vanuit dat hij gauw genoeg merkt.
Niet dus.![]()
Toen de voet wel erg aanwezig bleek heb ik hem vriendelijk doch dringend gemeld dat ik het vermoeden heb dat hij het verkeerde been aan het berijden is.![]()
Dinnetje in een deuk en vriendje![]()
![]()
![]()
.
Wat onjomantiesjquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na zoveel jaar ga ik niet hand in hand meer in de bios zitten
Hand in hand in de bios doe ik niet eens op een eerste uitje, dat is voor mij net zo walgelijk als "mijn lief" op internet 20 keer per dag roepenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat onjomantiesj![]()
Dus als jullie een avondje mini-visjesloos zijn wordt er niet geklefd?
Ontzettend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zal die jongen zich geschaamd hebben Cat
[..]
Wihihihi! Herkenning!
Ik was met dinnetje en haar vriendje een dagje uit. Dinnetje en ik zitten aan de ene kant van de tafel, vriendje aan de andere. En toen voelde ik opeens een voet tegen mijn been. Sociaal als ik benwil ik hem er niet meteen mee contronteren, da's ook zo beschamend
en ik ga er vanuit dat hij gauw genoeg merkt.
Niet dus.![]()
Toen de voet wel erg aanwezig bleek heb ik hem vriendelijk doch dringend gemeld dat ik het vermoeden heb dat hij het verkeerde been aan het berijden is.![]()
Dinnetje in een deuk en vriendje![]()
![]()
![]()
.
Ik hou sowieso niet van handjes vasthouden en "Mijn lief" hou ik ook niet van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hand in hand in de bios doe ik niet eens op een eerste uitje, dat is voor mij net zo walgelijk als "mijn lief" op internet 20 keer per dag roepen
Handjes vasthouden vond ik ws (alleen) leuk toen ik 16 wasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van handjes vasthouden en "Mijn lief" hou ik ook niet van.
Ja, wel van Die Van Mij, maar niet om hem hier zo te noemen
Nou ja, ik bedoel niet ontzettend klef ofzo hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Handjes vasthouden vond ik ws (alleen) leuk toen ik 16 was
Romantische dingen vind ik leuk, maar niet op de manier om het voor elke voorbijganger door de "strot" te douwen. Evenals die koosnaampjes, mensen die je net 10 minuten kent "ja mijn moppie"
Lekker in je eigen tijd of op een bescheiden manier, doe je gewoon dan doe je al gek genoeg
HAHAHAHA jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hardop te lachen nu en dat doet goftedommie haske zeer ja![]()
Enfermera; diazepam is eiks het beste, maar Broertje Oxazepam werkt ook goed genoeg. Ik heb iig nadat ik vanaf 5 uur vanochtend niet meer kon slapen van de pijn, tot vanmiddag half 3 liggen slapen na inname van het pammetje
Lekker! En als je bediend wordt is dat helemaal sjiek.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maarrrrrr:
Ik eet weer pannenkoeken!!!!![]()
Mn nichtje (10) heeft dat van de week van haar opa geleerd, dus ik word bediend
Thee drinken is altijd zellie!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Zeg catjepatatje, mijn mister en ik gaan van de week naar woensel, zullen we theedrinken bij queen bee?
Niet maandag of woensdagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thee drinken is altijd zellie!En bij queen bee ben ik nog nooit geweest.
Wanneer waren jullie van plan om te gaan? Maandag en woensdag kan ik namelijk niet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet maandag of woensdagik moet maandag even bellen wanneer ik fysiotherapie h eb dus dan weet ik het.
Even eten!
Dat dacht ik ook meteenquote:
Nou, gezellig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo "komt een vrouw bij de dokter" kijken. Gewoon, even gezellig zo op de Zaterdagavond
Sterkte.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb zo geen zin in vanavond. Eigenlijk heb ik nu gewoon zin in een glaasje wijn en om 21u naar bed. Maar ik moet nog de hele nacht, en morgen kan ik ook niet bijslapen want dan is het moederdag en overmorgen moet ik om tien uur, geloof ik, bij de bank zijn.
Dinsdag slaapdag.
Ah getver kun je die afspraak bij de bank niet verzetten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb zo geen zin in vanavond. Eigenlijk heb ik nu gewoon zin in een glaasje wijn en om 21u naar bed. Maar ik moet nog de hele nacht, en morgen kan ik ook niet bijslapen want dan is het moederdag en overmorgen moet ik om tien uur, geloof ik, bij de bank zijn.
Dinsdag slaapdag.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond Enfermera!![]()
[..]
Dat dacht ik ook meteen
En jammie patat
Ja héquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo "komt een vrouw bij de dokter" kijken. Gewoon, even gezellig zo op de Zaterdagavond
Ik ben nu precies in de goeie stemming ervoor geloof ikquote:
Welke stemming is dat dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu precies in de goeie stemming ervoor geloof ik, normaal is het niet zo sfeerverhogend nee
quote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gewoon dat ik wel zin in een stukje drama heb
Nou, da's daarmee gegarandeerd geloof ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gewoon dat ik wel zin in een stukje drama heb
Heb je een paard opgevreten?quote:
Jij ook al?quote:
quote:
Lekkah! Met broodje dabei?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee een moestuinwe hadden tomatengroentesoep
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ben niet zo van de frikandel-achtigen. Kroketten daarentegen....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nam net alleen een hapje van een picanto, getver zeg.
Ben een alleseter maar dit was echtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah! Met broodje dabei?
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ben niet zo van de frikandel-achtigen. Kroketten daarentegen....
Kijk je dan alleen comedy's enzo?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee een moestuinwe hadden tomatengroentesoep
Jawohl!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah! Met broodje dabei?
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ben niet zo van de frikandel-achtigen. Kroketten daarentegen....
Kijk heel weinig films, heb ik het geduld niet echt voor/voelt als tijdsverspillingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je dan alleen comedy's enzo?![]()
Even koffie zetten tussendoor.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk heel weinig films, heb ik het geduld niet echt voor/voelt als tijdsverspilling
Dan moet je nooit de lord of the ringstrilogie kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk heel weinig films, heb ik het geduld niet echt voor/voelt als tijdsverspilling
HO!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je nooit de lord of the ringstrilogie kijkenof films met steven seagal in de hoofdrol.
Ik pasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je nooit de lord of the ringstrilogie kijkenof films met steven seagal in de hoofdrol.
Dit is toch geen sarcasme hé?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Paul de Leeuw is nu wel geweldig, een hok vol downers, pak tissues er bij voor het kwijl en feesten maar.
'n avond trouwens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Zo'n grote reep Toblerone he? Is het de bedoeling dat die in één keer opgaat?
Ja, en mot ook zo'n ding. Vandaag veel zitten lezen over de iPad. Hebben dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik pas
Doe eens een fotootje van je ipad als je wil?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Zo'n grote reep Toblerone he? Is het de bedoeling dat die in één keer opgaat?
Jawel, wij hebben hier twee dagen per week een redelijk zware downer in huis. En ookal vind hij me niet grappig, ik kreeg vorige week zo'n dikke kwijl kus, omdat ik toch wel lief was.quote:
Dirk is in tha house.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Paul de Leeuw is nu wel geweldig, een hok vol downers, pak tissues er bij voor het kwijl en feesten maar.
'n avond trouwens
quote:
Ah, fijn, ik had even die bevestiging nodig.quote:
Doe ik er nog 1tje bijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel, wij hebben hier twee dagen per week een redelijk zware downer in huis. En ookal vind hij me niet grappig, ik kreeg vorige week zo'n dikke kwijl kus, omdat ik toch wel lief was.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel, wij hebben hier twee dagen per week een redelijk zware downer in huis. En ookal vind hij me niet grappig, ik kreeg vorige week zo'n dikke kwijl kus, omdat ik toch wel lief was.
Nu niet te enthousiast worden, de gemiddelde downer vindt iedereen lief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als de laptop het loodje legt is het vast geen goede opvolger?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en mot ook zo'n ding. Vandaag veel zitten lezen over de iPad. Hebben dus.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu niet te enthousiast worden, de gemiddelde downer vindt iedereen lief.
Hij komt pas op zn vroegst in juli in nl dacht ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en mot ook zo'n ding. Vandaag veel zitten lezen over de iPad. Hebben dus.
Nou, ik had idd voorgenomen om het niet te kopen voordat er iets kapot gaat hier, maar ik twijfel toch. Ik denk dat ie sneller komt dan ik in de eerste instantie bedacht had.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als de laptop het loodje legt is het vast geen goede opvolger?
Nou, deze niet. Zou ie stuk zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu niet te enthousiast worden, de gemiddelde downer vindt iedereen lief.
Zelfs Dirk.quote:
Maar je kreeg toch de ik-vind-je-lief kwijlkus?quote:
Ja, in Nederland wel. Je bent nog steeds tevreden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij komt pas op zn vroegst in juli in nl dacht ik.
Ja, na anderhalf jaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je kreeg toch de ik-vind-je-lief kwijlkus?
Is hij die 2 dagen de hele dag bij jullie of ?quote:
Tja, je oogst wat je zaait.quote:
En dat. Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe een downer in jouw (werk?)leven komt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is hij die 2 dagen de hele dag bij jullie of ?
Nou, niet de hele dag. Hij mag eerder weg van school ('s middags) dan moet ie naar zwemmen vanwege zijn heupen, naar de fysio etc. en weet ik waar naar toe allemaal. Paddo heeft daarvoor prima uren geregeld op haar werk. Daarna gaat ie op mijn plek zitten tot zeven uur, en dan mag ie naar huis.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is hij die 2 dagen de hele dag bij jullie of ?
quote:
quote:
Yep! Ik gebruik mijn pc ook alleen voor mail, inet, tekstverwerken en spelletjes dus dan is dit ideaal. Alleen, als je je pc voor veel meer/intensievere acties gebruikt, heeft n ipad weinig toegevoegde waarde. Pluspunt is wel dat ie veel kleiner is om even snel mee te nemen/in bed een serie op te kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, in Nederland wel. Je bent nog steeds tevreden?
Paddo werkt bij een organisatie die veel met downers, moeilijk opvoedbare kinderen, crisisopvang etc. Zo kom je in contact, en zo is hij in ons leven gekomen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat. Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe een downer in jouw (werk?)leven komt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, niet de hele dag. Hij mag eerder weg van school ('s middags) dan moet ie naar zwemmen vanwege zijn heupen, naar de fysio etc. en weet ik waar naar toe allemaal. Paddo heeft daarvoor prima uren geregeld op haar werk. Daarna gaat ie op mijn plek zitten tot zeven uur, en dan mag ie naar huis.
Leuk zeg. Veel bedrijven geven die mensen geen kans.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddo werkt bij een organisatie die veel met downers, moeilijk opvoedbare kinderen, crisisopvang etc. Zo kom je in contact, en zo is hij in ons leven gekomen.
Je ziet het gelukkig steeds meer, wij hebben ook een dergelijk project die verstandelijk en lichamelijk gehandicapten trainen voor een baan elders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk zeg. Veel bedrijven geven die mensen geen kans.
Een van mijn neven 'doet' de groente-afdeling in een supermarkt. En dat werkt voor beide partijen prima. Als ik hem tegenkom heeft hij geen tijd om te praten want hij heeft het DRUK.![]()
Andere neef heeft minder mogelijkheden en werkt op een sociale werkplaats. Vakjes vol knoopjes leggen= 1 zakje vol en dergelijk werk.
Dat moet vorige week zijn geweest, zaterdagavond volgens mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk weet jij nog wanneer jij laatst die film hebt gekeken, zit je commentaar erover te zoeken, maar kom alleen uit op een raad-spelletje van Cat waar JJH roept "komt een vrouw bij de dokter"
Oke, zoek ik even in het weekend, thanksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat moet vorige week zijn geweest, zaterdagavond volgens mij
Heb jij de film al afgezien?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, zoek ik even in het weekend, thanks![]()
Wilde nog even zien wat jij (en Greys) erover gepost hebben, herinner nog wel wat, maar moet nog even neuzelen.
Moet nog 20 minuten, maar had even pauzequote:
Dan moet je het eerst afkijken voordat je het commentaar gaat lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet nog 20 minuten, maar had even pauze
[SC] 193 - Waar Ml-etje in raadsels spreektquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, zoek ik even in het weekend, thanks![]()
Wilde nog even zien wat jij (en Greys) erover gepost hebben, herinner nog wel wat, maar moet nog even neuzelen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst afkijken voordat je het commentaar gaat lezen.
Dat en dat ik het teveel om mezelf betrek hoe ego ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil het boek niet lezen en de film niet zien. Noem me kortzichtig, maar dat iemand zijn stervende vrouw bedriegt, gaat er bij mij niet in
Wat mij nog meer "fascineert", die meid met wie hij vreemdgaat. Dat gaat er bij mij nog minder in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil het boek niet lezen en de film niet zien. Noem me kortzichtig, maar dat iemand zijn stervende vrouw bedriegt, gaat er bij mij niet in
Mja, dat had ik ook. Het was eerst een afspraak daarna werd ze ziek, en liet hij haar vallen vond ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Heb ik dus ook. Maar dat vind ik juist zo sterk in het boek, dat je toch bijna sympathie voor die vent gaat voelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Maar dat wist zij. Dat hij vreemd ging, vanaf het begin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik wel grappig vind, ik heb af en toe in programma's wat over de film meegekregen toen hij net in de bios zou gaan draaien, het kwam over alsof die kerel vreemdgaat als zij ziek is.
Meneer gaat al vreemd vanaf minuut 2 in de film, is een klootzak die altijd vreemdgaat, tja dan zie ik de film heel anders, ik dacht dat het gebeurde op het moment dat zij op sterven ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mja en daarom wil ik het niet lezen, ik weiger pertinent om voor dat soort mensen medeleven op te brengen. Maar misschien betrek ik dat teveel oop mezelf, omdat er ernstige ziekte meespeelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook. Maar dat vind ik juist zo sterk in het boek, dat je toch bijna sympathie voor die vent gaat voelen.
Bijna dan... Want ik blijf het nog steeds een egoďst vinden.
Ga je op pad Ing?quote:
Ik vond het wel een interessante gedachte-oefening. Maar in jouw situatie kan ik me goed voorstellen dat je er niks mee te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mja en daarom wil ik het niet lezen, ik weiger pertinent om voor dat soort mensen medeleven op te brengen. Maar misschien betrek ik dat teveel oop mezelf, omdat er ernstige ziekte meespeelt.
En Tombo kan los!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat wist zij. Dat hij vreemd ging, vanaf het begin.
Dan kan je hem daar toch moeilijk (alleen) op aankijken, als dat een soort afspraak was tussen hen.
Dat vind ik ook wel apart hoor, dat zij geen moment zegt; joh, ga naar je vrouw, die is ziek...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mij nog meer "fascineert", die meid met wie hij vreemdgaat. Dat gaat er bij mij nog minder in.
Hij vlucht voor een hoop, maar zij... tja.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel apart hoor, dat zij geen moment zegt; joh, ga naar je vrouw, die is ziek...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff met een half oog Gladiator te kijken, die vind ik zo mogelijk nog trager dan 300
Maar Russell isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff met een half oog Gladiator te kijken, die vind ik zo mogelijk nog trager dan 300
Gij wilde man.quote:
oh nee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Arm Limoentje. Die wilde naar de bovenkant van de boekenkast springen maar daar lag een kleedje. Ik kwam uit bij een kleedje op de grond en een bange poes op de bijna bovenste plank. En eten doet ze nog steeds niet echt.
Ik ook, daar kan ik echt niet bij...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan om dat soort dingen gewoon echt een potje janken.
Hopelijk over een uurtje of anderhalf een slapende manquote:
Ik miste een beetje het moment dat ze zei dat ze niet iedere keer zijn gezeik aan wilde horen. Kom op, jankend voor de deur staan omdat je vrouw zo ziek is en dan hup... op je rug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Arm Limoentje. Die wilde naar de bovenkant van de boekenkast springen maar daar lag een kleedje. Ik kwam uit bij een kleedje op de grond en een bange poes op de bijna bovenste plank. En eten doet ze nog steeds niet echt.
Ja ik zag alleen een keer wat gemekker toen ze met een bakje Chinees op bed lag en iets mopperde over dat hij weg moest.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik miste een beetje het moment dat ze zei dat ze niet iedere keer zijn gezeik aan wilde horen. Kom op, jankend voor de deur staan omdat je vrouw zo ziek is en dan hup... op je rug.
Daar had wel wat meer strijd gekund.
Ik heb hem al een tijd geleden gezien, dit weet ik niet meer zo eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik miste een beetje het moment dat ze zei dat ze niet iedere keer zijn gezeik aan wilde horen. Kom op, jankend voor de deur staan omdat je vrouw zo ziek is en dan hup... op je rug.
Daar had wel wat meer strijd gekund.
Is bij jou in de kamer geen optie? Mijn Mr keek net al van oh zo ben ik mijn plekje kwijtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik word liever ook niet gestoord als ik chinees eet, dus wat dat betreft..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zag alleen een keer wat gemekker toen ze met een bakje Chinees op bed lag en iets mopperde over dat hij weg moest.
Oehquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik word liever ook niet gestoord als ik chinees eet, dus wat dat betreft..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had haar wel dat stokje door d'r oog willen prikkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben daar heel anders inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Op zich wel, het is zijn keuze natuurlijk... t blijft moeilijk denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben daar heel anders in
Ik vond en vind het eigenlijk niet aan háár om dat te zeggen. Hij liet niet al teveel los over zijn vrouw tegen haar, hij wilde bij die ander zijn en zij bij hem. Het was aan hem om het wel of niet te doen vind ik, niet aan die ander.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond en vind het eigenlijk niet aan háár om dat te zeggen. Hij liet niet al teveel los over zijn vrouw tegen haar, hij wilde bij die ander zijn en zij bij hem. Het was aan hem om het wel of niet te doen vind ik, niet aan die ander.
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Het was aan hem om het wel of niet te doen vind ik, niet aan die ander.
Daar kan ik voor het grootste gedeelte wel in meegaan, maar dan is het nog altijd ZIJN schuld en niet aan haar (zijn vriendinnetje) om hem naar huis te sturenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk tegen vreemdgaan in het algemeen al anders aan, ik hoef geen kerel die een vrouw thuis heeft zitten.Zelfs als ik de vrouw in kwestie niet ken.
En in deze situatie, tja daar walg ik gewoon van. Dan kan die kerel om je nek gaan hangen, maar dat je het over je hart kan krijgen, nee dat begrijp ik écht niet...
Dat zeggen vrouwen/mannen altijd "ja ik deed niks hoor, hij/zij wilde me". Tja...
Het was dan ook meer dan alleen maar een man in bed krijgen, want ze zijn nu nog steeds bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij de hondMaar van alle mannen op de wereld die je in bed kan krijgen, ga je verder met iemand die een vrouw in de chemo thuis heeft liggen...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik voor het grootste gedeelte wel in meegaan, maar dan is het nog altijd ZIJN schuld en niet aan haar (zijn vriendinnetje) om hem naar huis te sturenVind ik
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was dan ook meer dan alleen maar een man in bed krijgen, want ze zijn nu nog steeds bij elkaar.
Maar ik vind het een beetje gevaarlijk onderwerp om mijn mening over te geven, want voor je het weet klinkt het alsof ik vreemdgaan goedpraat
Gaat Ging over Komt een vrouw bij de dokter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom binnenvallen in een discussie waar ik even niks van begrijp, omdat ik het begin heb gemist merk ik al.
Nee, ik denk niet dat dat gaat werken. De woonkamer is veel te groot en onoverzichtelijk voor haar en er hangen veel te veel andere poezeluchtjes. Dan schiet ze ergens in een hoekje en zie ik haar de hele avond niet, mag ik haar ergens uit vissen en da's helemaal funest voor het wederzijds vertrouwen. Zou wel een optie zijn als ze hier bleef wonen (eventueel wennen in een bench), maar voor die paar maanden dat ze hier is ga ik haar die stress niet aandoen. Ze moet nog leren dat haar eigen kamertje echt haar plekje is waar geen andere katten kunnen komen. En ze moet leren dat mensen niet eng zijn. En dat gaat beter als ze zich veilig voelt ergens, in haar kamer dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is bij jou in de kamer geen optie? Mijn Mr keek net al van oh zo ben ik mijn plekje kwijt
Oh maar ondanks dat ik vind dat hij de foute is in deze begrijp ik dat ook niet hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar huis sturen heb ik niet over nagedacht, want ik kom niet verder dan het niet-begrijpen dat zij het "erop kan"![]()
Maar uiteraard is iedereen anders, dat weet ik ook wel, vind het alleen verdrietig...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat gaat werken. De woonkamer is veel te groot en onoverzichtelijk voor haar en er hangen veel te veel andere poezeluchtjes. Dan schiet ze ergens in een hoekje en zie ik haar de hele avond niet, mag ik haar ergens uit vissen en da's helemaal funest voor het wederzijds vertrouwen. Zou wel een optie zijn als ze hier bleef wonen (eventueel wennen in een bench), maar voor die paar maanden dat ze hier is ga ik haar die stress niet aandoen. Ze moet nog leren dat haar eigen kamertje echt haar plekje is waar geen andere katten kunnen komen. En ze moet leren dat mensen niet eng zijn. En dat gaat beter als ze zich veilig voelt ergens, in haar kamer dus.
Ze mag van mij rustig de tijd nemen om minder bang te worden. Zolang ze maar wel meer gaat eten. Want als ze dat morgen nog niet doet begin ik het wat zorgelijk te vinden.
Dat boek heb ik ook gelezen op vakantiequote:
Dat vind ik echt schandalig. Ik kan me best voorstellen dat je in een relatie voor een ander valt, maar heb dan de ballen om het tegen je partner te zeggen (cq relatie verbreken) of houd je hormonen tegen en duik niet met die ander in bed. Ik vind het eigenlijk nog kwalijker van die man (als die vriendin van jou tenminste single was). Want zij is tenslotte niet degene die in de relatie zit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook best een beetje gechoqueerd dat een vriendin van me vertelde dat ze met een man in bed was gedoken terwijl ze wist dat hij een vriendin had (en zij haar ook nog kende). Ik vind dat gewoon fout.
Ik ook. En daarna doorgegeven aan schoonzus die zich de ogen uit het hoofd heeft gejankt op haar strandstoel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook gelezen op vakantie
Klinkt goed en inderdaad te hopen dat ze eet zeg, wel luxe een eigen kamertjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze mag van mij rustig de tijd nemen om minder bang te worden. Zolang ze maar wel meer gaat eten. Want als ze dat morgen nog niet doet begin ik het wat zorgelijk te vinden.
Ja, ik vind het natuurlijk ook kwalijker van hem hoor, dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt schandalig. Ik kan me best voorstellen dat je in een relatie voor een ander valt, maar heb dan de ballen om het tegen je partner te zeggen (cq relatie verbreken) of houd je hormonen tegen en duik niet met die ander in bed. Ik vind het eigenlijk nog kwalijker van die man (als die vriendin van jou tenminste single was). Want zij is tenslotte niet degene die in de relatie zit.
Is ook een eis van Redcat. Die moeders moeten hun kinderen rustig groot kunnen brengen. Al verhuizen mijn poezemoeders na een week of vier wel naar de kattekamer (in hun eigen soort megabench). Zodat ze mijn drietal een beetje leren kennen en ik kan het daar makkelijker schoonhouden. Maar als Limoentje zo bang blijft dan mag zij misschien haar volle 8 weken op het kamertje doorbrengen. We shall see.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goed en inderdaad te hopen dat ze eet zeg, wel luxe een eigen kamertje
Nou... ze zijn er beide bij, dus de ene vind ik niet erger dan de ander. Daarbij is eerlijkheid binnen een relatie in mijn ogen een illusie. Vreemd gaan is wel het einde van een relatie wmb, ook als ik vreemd zou gaan dan weet ik gewoon dat ik het zou zeggen en op zou stappen. Dat zijn keuzes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt schandalig. Ik kan me best voorstellen dat je in een relatie voor een ander valt, maar heb dan de ballen om het tegen je partner te zeggen (cq relatie verbreken) of houd je hormonen tegen en duik niet met die ander in bed. Ik vind het eigenlijk nog kwalijker van die man (als die vriendin van jou tenminste single was). Want zij is tenslotte niet degene die in de relatie zit.
Ik moest alleen een beetje sniffen bij dat stukje dat ze afscheid neemt van haar dochter. De film heb ik (nog) niet gezien, trouwens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna doorgegeven aan schoonzus die zich de ogen uit het hoofd heeft gejankt op haar strandstoel.
Ahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook een eis van Redcat. Die moeders moeten hun kinderen rustig groot kunnen brengen. Al verhuizen mijn poezemoeders na een week of vier wel naar de kattekamer (in hun eigen soort megabench). Zodat ze mijn drietal een beetje leren kennen en ik kan het daar makkelijker schoonhouden. Maar als Limoentje zo bang blijft dan mag zij misschien haar volle 8 weken op het kamertje doorbrengen. We shall see.
Ja, gelukt. *jaloers*quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik jullie eens jaloers maken met wat ik allemaal heb gegeten?![]()
Amuse: zalmmousse met hollandse garnaaltjes
Voorgerecht: verschillende stukjes vlees waarvan ik de naam ben vergeten (een hamsoort, chorizo en nog iets) met wat salade en een broodje en wat zelfgemaakte tapenade
Tussendoor twee broodjes om te dippen in wat olijfolie
Tussengerecht: kabeljauw met een botersausje, canneloni gevulde met ricotta en spinazie, spinazie en worteltjes
Hoofdgerecht: gebraden schouderhaas van rund met gratin van aardappel en pompoen. En nog een sausje bij het vlees waarvan ik de naam kwijt ben
Nagerecht: vier kleine dingetjes: een kokos-creme brulee, iets superlekkers van chocolade, ijs met marsepein en nog iets waarvan ik geen idee heb wat het was, maar het was lekker![]()
Burp
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Voorgerecht: verschillende stukjes vlees waarvan ik de naam ben vergeten (een hamsoort, chorizo en nog iets) met wat salade en een broodje en wat zelfgemaakte tapenade
Tussengerecht: kabeljauw met een botersausje, canneloni gevulde met ricotta en spinazie, spinazie en worteltjes
Hoofdgerecht: gebraden schouderhaas van rund met gratin van aardappel en pompoen. En nog een sausje bij het vlees waarvan ik de naam kwijt ben
Nagerecht: vier kleine dingetjes: een kokos-creme brulee, iets superlekkers van chocolade, ijs met marsepein en nog iets waarvan ik geen idee heb wat het was, maar het was lekker![]()
Burp
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik post gewoon veel te langzaam he, gaat gewoon over eten. En ik maar nadenken over hoe ik iets goed moet formuleren.
Vind je dat echt? Hmmm, ja wel érg vaak ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
Daarbij is eerlijkheid binnen een relatie in mijn ogen een illusie.
Op het gevaar af dat jullie me plots allemaal gaan haten... ik vind dat niet 'echt schandalig' eerlijk gezegd. Helemaal netjes is het niet, dat staat buiten kijf. Maar het is niet haar verantwoording in deze vind ik. Zij is single. Voor hetzelfde geld hebben die man en zijn vriendin de afspraak dat het mag. Of gaat zijn vriendin ook vreemdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik post gewoon veel te langzaam he, gaat gewoon over eten. En ik maar nadenken over hoe ik iets goed moet formuleren.
Maar als volwassen mens heb je beiden je eigen verantwoordelijkheid en zij heeft feitelijk niks met zijn relatie te maken, zeker als hij ook meent dat die er niet toe doet (want zo zie ik vreemdgaan).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... ze zijn er beide bij, dus de ene vind ik niet erger dan de ander. Daarbij is eerlijkheid binnen een relatie in mijn ogen een illusie. Vreemd gaan is wel het einde van een relatie wmb, ook als ik vreemd zou gaan dan weet ik gewoon dat ik het zou zeggen en op zou stappen. Dat zijn keuzes.
Maar ja, dat zeg ik wel heldhaftig, ik weet dat mijn laatste keer nog wel even heeft gebroed voordat ik het op tafel gooide.
Oh, dat klinkt echt záligquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Burp
Ja dat vond ik het enige heftige stuk en als hij komt vertellen dat ze is overleden... Pfoeh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest alleen een beetje sniffen bij dat stukje dat ze afscheid neemt van haar dochter. De film heb ik (nog) niet gezien, trouwens.
He, ik heb de hele avond al die zwangere rokende blerende zeiksnol naast me zitten, ik mulitask al een paar uur.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het de leeftijd? What's up? Multitasken?
En als 'de ander' - die single is - helemaal niet uit is op een relatie? Maar alleen op sex?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als volwassen mens heb je beiden je eigen verantwoordelijkheid en zij heeft feitelijk niks met zijn relatie te maken, zeker als hij ook meent dat die er niet toe doet (want zo zie ik vreemdgaan).
Persoonlijk zou ik trouwens ook nooit iets met een vent in een relatie beginnen. Het feit dat hij geďnteresseerd is in mij geeft al aan dat - mocht het tot een relatie komen- hij mij net zo goed kan gaan beduvelen. Dat hij eerst maar schoon schip maakt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
en zij heeft feitelijk niks met zijn relatie te maken
Ja dat zegt elke kerel bij voorbaat alquote:zeker als hij ook meent dat die er niet toe doet
Wij hebben het hier al eens over gehad he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat jullie me plots allemaal gaan haten... ik vind dat niet 'echt schandalig' eerlijk gezegd. Helemaal netjes is het niet, dat staat buiten kijf. Maar het is niet haar verantwoording in deze vind ik. Zij is single. Voor hetzelfde geld hebben die man en zijn vriendin de afspraak dat het mag. Of gaat zijn vriendin ook vreemdEn dan nog zou die single dame dan nee moeten zeggen als zij met die vent het bed in wil?
Ik vind het altijd volledig de verantwoording van degene die vreemd gaat. Niet van de single ander.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik heb de hele avond al die zwangere rokende blerende zeiksnol naast me zitten, ik mulitask al een paar uur.
Ja, ik heb daar eigenlijk niet zoveel moeite mee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt echt zálig![]()
Ik ben er alleen zelf nooit zo'n fan van om van vis naar vlees te gaan, maar da's puur persoonlijk!
ad rem?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
nope, dan kan ik me redelijk goed uiten en iemand aankijken, zodat ie weet wat ik bedoel.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En als 'de ander' - die single is - helemaal niet uit is op een relatie? Maar alleen op sex?
Ik kan alleen voor mezelf spreken. En ook voor puur sex zou ik nooit het derde wiel in een relatie willen zijn. Ik vind dat gewoon niet fair ten opzichte van de partner. Als ik in een relatie zou zitten en mijn partner zou een one night stand, no strings attached affaire hebben... ik zou er niet blij mee zijn en hem waarschijnlijk de deur uitschoppen. Dus ik zal zeker niet degene willen zijn die hiervan aanstichtster zou zijn in andermans relatie. Vind ik gewoon niet kunnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En als 'de ander' - die single is - helemaal niet uit is op een relatie? Maar alleen op sex?
Dan boeit het diegene toch niet of er wel of niet schoon schip is gemaakt, even hard gezegd?
Die vriendin die ik net noemde doet dat dus wel alleen hij zegt nu dus dat hij een keuze gaat makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken. En ook voor puur sex zou ik nooit het derde wiel in een relatie willen zijn. Ik vind dat gewoon niet fair ten opzichte van de partner. Als ik in een relatie zou zitten en mijn partner zou een one night stand, no strings attached affaire hebben... ik zou er niet blij mee zijn en hem waarschijnlijk de deur uitschoppen. Dus ik zal zeker niet degene willen zijn die hiervan aanstichtster zou zijn in andermans relatie. Vind ik gewoon niet kunnen.
Ok staat genoteerd, moet tenslotte wel een handleiding meenemen de 15equote:
Dat dus. Persoonlijke mening. Maar ik zie ook wel enige logica in de redenatie dat de single in het (sex)setje niet verantwoordelijik is voor de bagage van de ander.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook niet willen meewerken aan het kapotmaken van een relatie. Dan kan het nog wel zo zijn verantwoordelijkheid zijn, maar het is mijn geweten wat ook meespeelt.
Anyhow, ik ben even met de hond lopen.
Precies dat dus, voor zo'n onnozele wip.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Dus ik zal zeker niet degene willen zijn die hiervan aanstichtster zou zijn in andermans relatie. Vind ik gewoon niet kunnen.
Kopietje voor mij please?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok staat genoteerd, moet tenslotte wel een handleiding meenemen de 15e
In veel gesprekken, of discussies is het gebruikelijk dat je het niet met elkaar eens bent. Dan lult het rottig als de ander dan zwijgt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Hm. Nou, ik hou mijn mening er verder maar even buiten dan
Van de bank naar bed jaquote:
Die weten we toch nu alquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik wacht wel even met mijn echte mening tot na het weekend![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
Hoe vinden jullie deze: Ik ben ooit het derde wiel geweest ergens. Ik wist er alleen niet van, van dat tweede wiel
Help je welquote:
Da's rottig voor je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
Hoe vinden jullie deze: Ik ben ooit het derde wiel geweest ergens. Ik wist er alleen niet van, van dat tweede wiel
quote:
Schandááááálig niet?quote:
En daar heb je een uur over gedaan!?quote:
quote:
Wasda?quote:
Oh echtquote:
quote:
Jullie kennen de beleefde versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja een pupquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echtwat leuk!!!
Pupje? googlen gaat
[ afbeelding ]
Aahhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja een puponze eerste hond hebben we 2,5 maand terug in moeten laten slapen, en we vinden het nu zo stil in huis
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie kennen de beleefde versie
Daarom zei ik dat ik mijn échte mening wel even bewaar tot na het weekend, tot na de meet.
Qua sfeer lijkt me dat handigerEen actie en persoon zijn wel 2 dingen hčSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik snap je
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Pup met brilletje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echtwat leuk!!!
Pupje? googlen gaat
[ afbeelding ]
Awww.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja een puponze eerste hond hebben we 2,5 maand terug in moeten laten slapen, en we vinden het nu zo stil in huis
Wat rot dat je oude hond overleden isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan ben je meer tweede-tweede wiel tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
We hebben een kennis met een honden trimsalonquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aahh![]()
Het zijn wel leuke beestjes om te zienwel enorm veel was en kamwerk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie kennen de beleefde versie
Daarom zei ik dat ik mijn échte mening wel even bewaar tot na het weekend, tot na de meet.
Qua sfeer lijkt me dat handigerJa, maar ik ben heul nieuwsgierig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zijwiel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan ben je meer tweede-tweede wiel toch
Oh, ik snap dat het dan stil is jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook een goedequote:
Omdat ze zo schattig zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
Pup met brilletje.![]()
[..]
Awww.Dan is het wel lekker om weer wat leven in huis te hebben. Vanwaar jullie keuze voor dit ras?
Te vriend houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben een kennis met een honden trimsalon
Oh, dat kan ik me voorstellen... Had mijn kat ook jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ze zo schattig zijn![]()
![]()
![]()
Gb, mijn oude hond had kanker dus dan wil je haar ook niet laten lijden. Ik heb wel heel wat afgejankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |