-edit- staat erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
En toen ging mijn internet plat, dus als een modje zich geroepen voelt...
Oh dan doe ik dat veroordelen welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook niet veroordelend bedoeld, maar meer dat ik niet eens wist dat ie uberhaupt al getrouwd is geweest en al een zoon van zeven heeftDát had ik niet achter hem gezocht, ik dacht dat het gewoon een jong vrijbuitertje was
Ai, that sucks. Sterkte met je rug!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Ik vergeet het soms als ik op Zaterdagmiddag in de stad aan kom zetten, oepsquote:
He gatver.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Voor een ieder die wel lekker gaat sjoppen/bioscopen/whatever heel veel plezier
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nu net Foxy Foxtrot met elastieke beentjes![]()
Toen ik terug kwam van shoppen moest ik bijna meteen weer weg, vandaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die houd het bij enkele simpele tvp. Wat een uitvinding trouwens, mobiel internet.
Oeh, dat klinkt niet lekker allemaal!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Lekker aan de diclofenac idd en vanochtend vroeg heb ik er een oxazepam bij genomen.![]()
Ik ben nu net Foxy Foxtrot met elastieke beentjes![]()
Succes met je opdracht Enfermera en Tombo lekker werken
Jellybeans!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Ing, het gaat niet echt lekker he?![]()
Pisces, heb alleen wat simpele dingetjes gehaald hoor
En een berg Jamin Jellybeans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jellybeans!
hihihihiihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |