-edit- staat erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
En toen ging mijn internet plat, dus als een modje zich geroepen voelt...
Oh dan doe ik dat veroordelen welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook niet veroordelend bedoeld, maar meer dat ik niet eens wist dat ie uberhaupt al getrouwd is geweest en al een zoon van zeven heeftDát had ik niet achter hem gezocht, ik dacht dat het gewoon een jong vrijbuitertje was
Ai, that sucks. Sterkte met je rug!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Ik vergeet het soms als ik op Zaterdagmiddag in de stad aan kom zetten, oepsquote:
He gatver.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Rug is vannacht helemaal naar de klote gegaan, dus hierbij vallen officieel mijn goede ideetjes voor vandaag in het water. Ik kan net een beetje lopen en op een bepaalde manier liggen of zitten.
Kudtzooi![]()
Voor een ieder die wel lekker gaat sjoppen/bioscopen/whatever heel veel plezier
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nu net Foxy Foxtrot met elastieke beentjes![]()
Toen ik terug kwam van shoppen moest ik bijna meteen weer weg, vandaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die houd het bij enkele simpele tvp. Wat een uitvinding trouwens, mobiel internet.
Oeh, dat klinkt niet lekker allemaal!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Lekker aan de diclofenac idd en vanochtend vroeg heb ik er een oxazepam bij genomen.![]()
Succes met je opdracht Enfermera en Tombo lekker werken
Jellybeans!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Ing, het gaat niet echt lekker he?![]()
Pisces, heb alleen wat simpele dingetjes gehaald hoor
En een berg Jamin Jellybeans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jellybeans!
hihihihiihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Voelt hij zich weer wat beter dus?quote:
Ja, zo rond een uur of twee al wel weer. Maar toen had ik zelf niet meer zoveel zin om de stad in te gaanquote:
Restaurant met Franse keuken. We gaan voor het vier-gangen verrassingsmenuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Lekker Goodbye! Waar/wat gaan jullie eten?![]()
Cat....
oeh, lekker!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Restaurant met Franse keuken. We gaan voor het vier-gangen verrassingsmenu
Hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Lekker aan de diclofenac idd en vanochtend vroeg heb ik er een oxazepam bij genomen.![]()
Succes met je opdracht Enfermera en Tombo lekker werken
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jellybeans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb ze niet gekocht, geen idee wat Greys ermee gaat doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
En Cat, die laat je de 15e wel thuis toch?
Maar tantes kunnen toch ook alles?quote:Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
Al die spelletjes die ik vroeger op mn nintendo 8-bit had zijn nu op de DS, dus mn neefje en nichtje zij zwaar onder de indruk dat ik alles kan/snap/vind...
Dat is nou echt snoep wat ik ws als laatste zou kiezen bij de Jamin als ik kan scheppen. Toch maar eens een keer halen dan, wie weet vind ik het watquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
Al die spelletjes die ik vroeger op mn nintendo 8-bit had zijn nu op de DS, dus mn neefje en nichtje zij zwaar onder de indruk dat ik alles kan/snap/vind...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, lekker!![]()
Ik ben hier gekroond tot "DS-koningin" net![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nou echt snoep wat ik ws als laatste zou kiezen bij de Jamin als ik kan scheppen. Toch maar eens een keer halen dan, wie weet vind ik het wat
Quelle surprise!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen bepaalde smaken echt zalig! Kokos, popcorn, strawberry cheesecake, suikerspin, marshmellows, chocolate cake enzo
Ik hou daar altijd van, verrast worden qua etenquote:
Nee, het zijn er wel 2 meer (naast A en B is er nu ook X en Y, ziet u de logica? ik ook nietquote:Ik ook!
Zijn die knopjes op die controllers (?) dan allemaal niets anders inmiddels?
GREYS! Laat je ze thuis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht, geen idee wat Greys ermee gaat doen.![]()
)quote:Maar tantes kunnen toch ook alles?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef tombolafan het volgende:
Een vriend van mn moeder is in Amsterdam gaan "eten in het donker". Daar zie je dus echt NIKS (eten wordt geserveerd door blinden) en je weet ook niet wat je krijgt. Dat schijnt best lastig te zijn om dan te proeven wat je eet
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik het bizarre aan die dingen. Het smaakt als the real thing, kunstmatiger krijg je het niet maar bepaalde smaken zijn zo lekker.
Nee hoor. Zijn heel zachte snoepjes. Of je nog tand hebt om je vullingen heen... da's een ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik m'n vullingen erna niet meteen kwijt?
Oh ik dacht harde..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn heel zachte snoepjes. Of je nog tand hebt om je vullingen heen... da's een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |