abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81349241
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds wanneer moet je voor sociale contacten je emotie delen? Ken zat mannen die heel sociaal biertjes drinken en praten over allerlei dingen zonder emoties te tonen.
Ik greep in gedachten terug op wat eerder gezegd werd over sociale isolatie, dat je eenzaam kunt zijn terwijl je wel oppervlakkige contacten hebt. Volgens mij is het voor vrouwen makkelijker dat bespreekbaar te maken en dus op te lossen, dan voor mannen, omdat mannenvriendschappen wat meer dingendoengeorienteerd zijn en wat minder hoevoeljejenouecht.

Stel je bent verhuisd naar een nieuwe woonplaats en hebt nieuw werk enzo en je leert via werk wat mensen kennen en je gaat daar wel eens wat mee drinken. Volgens mij is het voor een vrouw dan makkelijker om aan te geven dat ze eigenlijk een echte vriendin mist, iemand om meer mee te delen.

Maar ik snap natuurlijk mannen vriendschappen niet goed dus verlicht me als ik onzin klets.
pi_81349295
Zo... er zitten hier wel een paar gefrustreerde mannen zeg ...
pi_81349304
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

De kans dat een vrouw te maken kijgt met onzekerheid en frustraties is erg klein?

Wait, what?
Natuurlijk wel. Ik denk bv. wel dat de kans groter is bij een vrouw dat ze echt een verkeerde partner vindt. Wat ook vervelende gevolgen kan hebben.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:48:23 #254
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349323
Ik denk dat mannen sociale problemen eerder te lijf gaan met oplossing gerichte zaken. Soms destructief (ik voel me kut dus ga ik meer drinken want dat helpt) maar soms ook wel goed. Waar vrouwen misschien iets wat meer in hun emoties blijven hangen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:49:07 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349344
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Dwab het volgende:
pi_81349350
Wat ik juist bij mannen opmerk die samen bier drinken is dat ze het wel degelijk over problemen enzo hebben, maar meer op een relativerende en humoristische manier. Ze zijn dus op een bepaald niveau wel emotioneel betrokken bij hun vrienden, maar uitten dit op een geheel andere manier. Ik hou er wel van.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:50:00 #257
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349376
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Dwab het volgende:
Wat ik juist bij mannen opmerk die samen bier drinken is dat ze het wel degelijk over problemen enzo hebben, maar meer op een relativerende en humoristische manier. Ze zijn dus op een bepaald niveau wel emotioneel betrokken bij hun vrienden, maar uitten dit op een geheel andere manier. Ik hou er wel van.
Dit dus, meer oplossing gericht.
pi_81349401
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef Fortitude het volgende:
Natuurlijk wel. Ik denk bv. wel dat de kans groter is bij een vrouw dat ze echt een verkeerde partner vindt. Wat ook vervelende gevolgen kan hebben.
Dus een man blijft eerder eenzaam & alleen, terwijl een vrouw eerder tegen een klootzak aanloopt en dus niet echt alleen-alleen is maar ook niet echt beter af.

Ik kan het verder niet beredeneren maar volgens mij is dat helaas wel waar.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:51:47 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349454
maar de vraag is 'snappen lekkere vrouwen het'
pi_81349456
quote:
Leuk dat je het even meldt.
pi_81349518
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat mannen sociale problemen eerder te lijf gaan met oplossing gerichte zaken. Soms destructief (ik voel me kut dus ga ik meer drinken want dat helpt) maar soms ook wel goed. Waar vrouwen misschien iets wat meer in hun emoties blijven hangen.
Mee eens, maar dat bedoel ik niet.

Ik bedoel hoe je van een kennis waarmee je wel eens een biertje drinkt overgaat naar een vriend waarmee je als hij in scheiding ligt bier gaat drinken. Constructief bier drinken zo je wil.

Van wat ik er van zie in mijn omgeving lijkt tijd en beschikbaarheid het belangrijkste te zijn wat bepaalt of een man voor een andere man een kennis of een vriend is. Een man heeft weinig tools om dat proces te bespoedigen. Volgens mij is het voor vrouwen makkelijker iemand vriendschappelijk te versieren (is daar een woord voor?). Dus te zorgen dat je (sneller) vrienden wordt omdat je behoefte hebt aan een vriend.
pi_81349609
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef Bosbeetle het volgende:
maar de vraag is 'snappen lekkere vrouwen het'
Hahaha, Kut waar is Doutzen Kroes als je haar nodig hebt?
pi_81349649
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus een man blijft eerder eenzaam & alleen, terwijl een vrouw eerder tegen een klootzak aanloopt en dus niet echt alleen-alleen is maar ook niet echt beter af.

Ik kan het verder niet beredeneren maar volgens mij is dat helaas wel waar.
Precies, meer heb ik volgens mij ook niet beweerd. Alhoewel beide partijen het wel voor zichzelf verpesten. De man in kwestie moet socialer zijn en de vrouw moet zorgvuldiger haar partner uitzoeken.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 17:57:48 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349688
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat bedoel ik niet.

Ik bedoel hoe je van een kennis waarmee je wel eens een biertje drinkt overgaat naar een vriend waarmee je als hij in scheiding ligt bier gaat drinken. Constructief bier drinken zo je wil.

Van wat ik er van zie in mijn omgeving lijkt tijd en beschikbaarheid het belangrijkste te zijn wat bepaalt of een man voor een andere man een kennis of een vriend is. Een man heeft weinig tools om dat proces te bespoedigen. Volgens mij is het voor vrouwen makkelijker iemand vriendschappelijk te versieren (is daar een woord voor?). Dus te zorgen dat je (sneller) vrienden wordt omdat je behoefte hebt aan een vriend.
maar je gaat toch geen vrienden 'zoeken' omdat je bepaalde problemen hebt. Die vrienden maak je sowieso en als je problemen hebt kun je bij ze terecht.

Beetje raar om nieuwe vrienden 'te maken' omdat je problemen hebt imo.
pi_81349764
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:56 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Precies, meer heb ik volgens mij ook niet beweerd. Alhoewel beide partijen het wel voor zichzelf verpesten. De man in kwestie moet socialer zijn en de vrouw moet zorgvuldiger haar partner uitzoeken.
De man in kwestie moet ook wat minder hoge eisen stellen. Ik ken zat mannen die totaal gefrustreerd zijn omdat ze persé een Doutzen Kroes type als vriendin willen hebben, terwijl ze er zelf bij lopen alsof ze ontsnapt zijn uit hun zelfgebouwde tijdmachine...
pi_81349791
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Dwab het volgende:
Bij echte goeie vrienden misschien wel. En dan lang nog niet altijd. We hebben het er objectief over en gaan er dan vanuit de hij er zelf wel uitkomt. Weinig labiel gezeik zo wat wel fijn is, maar echt emotioneel betrokken zijn we niet.
pi_81349863
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maar je gaat toch geen vrienden 'zoeken' omdat je bepaalde problemen hebt. Die vrienden maak je sowieso en als je problemen hebt kun je bij ze terecht.

Beetje raar om nieuwe vrienden 'te maken' omdat je problemen hebt imo.
Er van uitgaande dat je sociaal geisoleerd bent. Door omstandigheden is dat nou eenmaal zo gekomen, bijv. naar de andere kant van het land verhuizen is ook een goeie wat dat betreft. Je kent niemand, hebt nog geen vrienden.

Volgens mij is het dan gemiddeld makkelijker voor een vrouw om daar uit te komen dan voor een man. Mannen leggen volgens mij redelijk makkelijk dat oppervlakkige contact, maar de echte vriendschap moet voornamelijk 'vanzelf groeien', over tijd. Terwijl als je als vrouw met andere vrouwen met wie je een leuk oppervlakkig contact hebt bespreekt dat je soms best eenzaam bent, je dikke kans hebt dat je door dat te bespreken in een stroomversnelling raakt. En door dat delen van emoties wat vrouwen doen, kan het sneller gaan.

Tenminste zo ervaar ik het.
pi_81349872
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Bij echte goeie vrienden misschien wel. En dan lang nog niet altijd. We hebben het er objectief over en gaan er dan vanuit de hij er zelf wel uitkomt. Weinig labiel gezeik zo wat wel fijn is, maar echt emotioneel betrokken zijn we niet.
Hmm, dat zie ik in mijn omgeving toch echt anders... Maarja, mijn vriend is ook een half wjif en zijn vrienden ook, haha. Die kunnen echt uren aan de telefoon hangen en dan praten over wijfenonderwerpen Dus misschien is mijn zicht op mannen enigszins vertroebeld

Zelf kan ik het met mijn vriendin trouwens allebei. Als we in de shit zitten dan gaan we eerst een uurtje zeiken en janken enzo. En daarna maken we er steeds hardere grappen over Ideaal!
pi_81349956
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je sociaal geisoleerd bent. Door omstandigheden is dat nou eenmaal zo gekomen, bijv. naar de andere kant van het land verhuizen is ook een goeie wat dat betreft. Je kent niemand, hebt nog geen vrienden.

Volgens mij is het dan gemiddeld makkelijker voor een vrouw om daar uit te komen dan voor een man. Mannen leggen volgens mij redelijk makkelijk dat oppervlakkige contact, maar de echte vriendschap moet voornamelijk 'vanzelf groeien', over tijd. Terwijl als je als vrouw met andere vrouwen met wie je een leuk oppervlakkig contact hebt bespreekt dat je soms best eenzaam bent, je dikke kans hebt dat je door dat te bespreken in een stroomversnelling raakt. En door dat delen van emoties wat vrouwen doen, kan het sneller gaan.

Tenminste zo ervaar ik het.
Ja je hebt wel een punt. Als je met een vrouw snel goed contact wilt hebben dan moet je gewoon eerlijk zijn en je emoties open gooien. Niet zeikerig zijn ofzo, maar wel openheid van zaken geven en laten zien dat je leven echt niet zo perfect is etc.

Als een man dit aangeeft dan krijgt hij denk ik eerder negatieve reacties, of eigenlijk denk ik dat het door de meeste mannen gewoon geheel genegeerd zal worden... en dat de betreffende man een beetje ontlopen zal worden, ofzo. Klinkt hard... maar volgens mij werkt het wel vaak zo.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:07:03 #270
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81349993
conclusie vrouwen snappen het en doen het erom?
pi_81350001
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef Dwab het volgende:
Hmm, dat zie ik in mijn omgeving toch echt anders... Maarja, mijn vriend is ook een half wjif en zijn vrienden ook, haha. Die kunnen echt uren aan de telefoon hangen en dan praten over wijfenonderwerpen Dus misschien is mijn zicht op mannen enigszins vertroebeld
Mijn vriend is echt zo'n mannelijke man met mannelijke mannenvrienden. Toen hij er achter kwam dat zn vrouw (nee niet ik, die voor mij) vreemdging en ging scheiden heeft hij dat tegen zn vrienden gezegd, toen kreeg hij een biertje, en daarna hebben ze het over The Godfather gehad. True story.

Het hielp hem wel, het was beter dan alleen zijn, hij zat vaker bij zn vrienden dan normaal, zoop zich klem en af en toe zei hij dat ze een kuthoer was en dan zeiden zn vrienden dat ze inderdaad een kuthoer was. Maar over emoties praten, nee. Dat doet ie met mij wel, en ik weet van de vriendinnen van zijn vrienden dat hun mannen ook over emoties praten met hun vriendin en ook wel eens huilen enzo. Maar onderling, nee.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:07:45 #272
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81350017
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
conclusie vrouwen snappen het en doen het erom?
^^ oplossingsgericht en eenvoudig, slotje
pi_81350046
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:05 schreef Dwab het volgende:
Ja je hebt wel een punt. Als je met een vrouw snel goed contact wilt hebben dan moet je gewoon eerlijk zijn en je emoties open gooien. Niet zeikerig zijn ofzo, maar wel openheid van zaken geven en laten zien dat je leven echt niet zo perfect is etc.

Als een man dit aangeeft dan krijgt hij denk ik eerder negatieve reacties, of eigenlijk denk ik dat het door de meeste mannen gewoon geheel genegeerd zal worden... en dat de betreffende man een beetje ontlopen zal worden, ofzo. Klinkt hard... maar volgens mij werkt het wel vaak zo.
Ja dat is wel een beetje wat ik denk ja. Volgens mij zouden die mannen enorm schrikken van die tactiek en daar niks mee kunnen. Dan kun je beter een playstation kopen of een grote barbecue ofzo en ze daarmee lokken
pi_81350096
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

^^ oplossingsgericht en eenvoudig, slotje
haha, volgens mij komt het daar wel op neer inderdaad.
pi_81350153
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja dat is wel een beetje wat ik denk ja. Volgens mij zouden die mannen enorm schrikken van die tactiek en daar niks mee kunnen. Dan kun je beter een playstation kopen of een grote barbecue ofzo en ze daarmee lokken
Ja! Of een paar kratten bier koud zetten in de koelkast
pi_81350376
quote:
Jij met je "mooi zijn is een handicap"- argumentatie gaat anders ook lekker.
Ja, ik generaliseer.
pi_81350414
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Jij met je "mooi zijn is een handicap"- argumentatie gaat anders ook lekker.
Jep
pi_81350582
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:20 schreef Dwab het volgende:
Jep
Ik blijf erbij dat het een gigantisch voordeel is. Stop maar eens wat kussens onder je kleren, neem een kort pittig kapsel en zet een 60's bril op. Loop zo 2 weken rond in een nieuwe omgeving en je hebt het verschil.

Zou dat overigens nog nooit geprobeerd zijn? Als experiment voor een psychologische studie ofzo?
Ja, ik generaliseer.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:27:11 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81350654
Jawel er zijn zelfs heel veel studies naar. Zo ook dat hoe symmetrischer het gezicht hoe beter de baan etc. etc. etc.

Moet ook wel want daar drijft de evolutie op selectie heet dat. Losers planten minder voort dan winnaars per definitie.
pi_81350746
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Jawel er zijn zelfs heel veel studies naar. Zo ook dat hoe symmetrischer het gezicht hoe beter de baan etc. etc. etc.

Moet ook wel want daar drijft de evolutie op selectie heet dat. Losers planten minder voort dan winnaars per definitie.
Ja, maar ik bedoel echt praktijkdingen... in de samenleving, het alledaagse leven. Mooie mensen die lelijk gemaakt worden en het dagelijkse leven dan ervaren. Niet foto's bekijken in een hokje en dan zeggen welke de mooiste is.
Ja, ik generaliseer.
pi_81350769
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het een gigantisch voordeel is. Stop maar eens wat kussens onder je kleren, neem een kort pittig kapsel en zet een 60's bril op. Loop zo 2 weken rond in een nieuwe omgeving en je hebt het verschil.

Zou dat overigens nog nooit geprobeerd zijn? Als experiment voor een psychologische studie ofzo?
Tuurlijk heeft schoonheid veel voordelen je hebt mij nergens zien beweren dat dit niet zo is. Ik denk alleen dat knap zijn de persoonlijke ontwikkeling niet in de weg staat.. En ik denk ook niet dat lelijk zijn ervoor zorgt dat je je sneller ontwikkeld als mens.
pi_81350873
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel echt praktijkdingen... in de samenleving, het alledaagse leven. Mooie mensen die lelijk gemaakt worden en het dagelijkse leven dan ervaren. Niet foto's bekijken in een hokje en dan zeggen welke de mooiste is.
Ze hebben wel eens blanke mensen gesminkt als negers en toen in de praktijk neergepleur. Die waren niet zo vrolijk door de reacties....
pi_81350961
Ik vraag me vaak af in hoeverre dat effect nou puur uiterlijk is en in hoeverre het van jezelf weten dat je mooi bent. Maar ja dat kun je nooit blind onderzoeken natuurlijk
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:43:19 #284
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81351184
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me vaak af in hoeverre dat effect nou puur uiterlijk is en in hoeverre het van jezelf weten dat je mooi bent. Maar ja dat kun je nooit blind onderzoeken natuurlijk
Haha het idols effect krijg je dan van jezelf weten dat je heel mooi kunt zingen totdat je je laat beoordelen
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:45:38 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81351267
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

TS wil lekkere vrouwen naar zijn topic lokken maar het lukt nog niet echt
Hier ben ik!
O wacht, ik ben geen vrouw.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81351303
quote:
Ik denk dat het vooral de kleine dingetjes zijn. De man die je normaal bij de trein netjes eerst laat instappen en die je dan aan de kant beukt om eerst te zijn. Het gratis drankje aan de bar dat mannen je niet meer aanbieden. De man die zich opeens snel omdraait als je naar hem lacht. Dat soort dingen.
Ja, ik generaliseer.
pi_81351304
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha het idols effect krijg je dan van jezelf weten dat je heel mooi kunt zingen totdat je je laat beoordelen
Kweenie, ik heb dat wel eens gekeken en meestal vinden ze er na ook nog dat ze echt wel heul mooi kunnen zingen maar dat de jury wat tegen ze heeft of dat het ergens anders aan lag en dat ze eigenlijk ook een beetje keelpijn hadden

Ik zou denken dat het voor de helft echt is dat mensen leuker tegen je doen als ze je mooi vinden en voor de andere helft dat jij zelf anders doet omdat je verwacht dat mensen zo gaan reageren.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:47:51 #288
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81351353
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hier ben ik!
O wacht, ik ben geen vrouw.
Maar snap je het ?
pi_81351432
quote:
Ja inderdaad! Ik heb echt dagen dat ik mezelf gruwelijk lelijk vindt en dan krijg ik ook echt 0 aandacht. Gebeurd het echt dat ik op de stoep fiets en dat mensen me dan gaan uitschelden ofzo

En ook dagen dat ik me súúper lekker voel en in de spiegel kijk en denk: zoooooooooowwww, haha, en dan krijg ik ineens allemaal flirtende mannen etc.

Het gaat echt zó erg om hoe je over jezelf denkt + hoe goed je jezelf verzorgt.

Ik hoorde laatst deze uitspraak uit de mond van een visagist: "Er bestaan geen lelijke mensen, alleen luie mensen"
pi_81351519
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Northside het volgende:
Ik denk dat het vooral de kleine dingetjes zijn. De man die je normaal bij de trein netjes eerst laat instappen en die je dan aan de kant beukt om eerst te zijn. Het gratis drankje aan de bar dat mannen je niet meer aanbieden. De man die zich opeens snel omdraait als je naar hem lacht. Dat soort dingen.
Als ik dun ben krijg ik dat wel meer ja. Maar ook meer 'breek jij daar je mooie hoofdje maar niet over' opmerkingen als we bij de hypotheekadviseur zitten, meer vrouwen die zeggen 'hoezo?' als ik vraag waar ze die mooie ketting vandaan hebben (waar ze normaal gewoon dankje zeggen en waar hij vandaan komt), meer ongewenst aan je kont gezeten worden door wildvreemden, ook meer wat weet jij daar nou van als je actualiteiten bespreekt en vooral heel veel meer 'echt? aan de universiteit?'.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:53:54 #291
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81351630
En dus de hele tijd mannen om je heen die het met je willen doen.

aldus de OP
pi_81351719
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Bosbeetle het volgende:
En dus de hele tijd mannen om je heen die het met je willen doen.

aldus de OP
Ik weet niet of het er meer zijn, of dat ze het gewoon meer laten merken. Maar afgaand op opmerkingen / geflirt wel ja. Als dikkerdje krijg je wel meer aanbiedingen van pity fucks. Van die losers die openen met 'meer om van te houden' en meer van dat soort charmants
pi_81351775
Als lelijke man kun je je trouwens net zo goed geen voorstelling maken van hoe het is om een aantrekkelijke vrouw te zijn. Hoe laagdunkend veel mannen over je mening heen walsen bijvoorbeeld... of inderdaad al onder de indruk zijn als je weet wanneer de 2e WO begon, of zoiets doms.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:57:32 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81351790
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik weet niet of het er meer zijn, of dat ze het gewoon meer laten merken. Maar afgaand op opmerkingen / geflirt wel ja. Als dikkerdje krijg je wel meer aanbiedingen van pity fucks. Van die losers die openen met 'meer om van te houden' en meer van dat soort charmants
Als man zijnde krijg je nooit aanbiedingen, tja bij de AH maar verder niet hoor.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 18:58:24 #295
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81351822
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Dwab het volgende:
Als lelijke man kun je je trouwens net zo goed geen voorstelling maken van hoe het is om een aantrekkelijke vrouw te zijn. Hoe laagdunkend veel mannen over je mening heen walsen bijvoorbeeld... of inderdaad al onder de indruk zijn als je weet wanneer de 2e WO begon, of zoiets doms.
Dat geloof ik graag dat ik me daar geen voorstelling van kan maken.
pi_81351960
Weet je wat het meest irritante is als vrouw: een electronica zaak binnenlopen en dan geholpen worden door zo'n VMBO jongetje. "Kom maar mee mevrouw, hier staan de roze modellen"
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 19:03:43 #297
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81352041
Ja maar dat is sowieso irritant als je vraagt wat de impedantie van een bepaalde koptelefoon is zeggen ze gerust "deze heeft een heel lang snoer" <-- waargebeurt verhaal

affin ze laten me niet de roze modellen zien gelukkig.
pi_81352056
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Dwab het volgende:
Ik denk dat er sowieso maar weinig mannen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is als wildvreemden aan je kont zitten. Ik zou denken dat ze m'n portemonnee probeerden te jatten ofzo.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 19:05:29 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81352122
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik denk dat er sowieso maar weinig mannen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is als wildvreemden aan je kont zitten. Ik zou denken dat ze m'n portemonnee probeerden te jatten ofzo.
vroegah heb ik het wel eens gehad op de trap in de lokale zuipschuur (ik zag zogauw niet of het een jongen of een meisje was maar gezien mijn haardracht kan het ook nog wel eens dat eerste geweest zijn )
pi_81352212
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Moet je eens naar een gaybar gaan. Mijn vader vond het een interessante ervaring, haha!! Ze zaten allemaal aan zijn kont, hij vond het niet prettig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')