Jij met je "mooi zijn is een handicap"- argumentatie gaat anders ook lekker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Dwab het volgende:
Zo... er zitten hier wel een paar gefrustreerde mannen zeg ...
Jepquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij met je "mooi zijn is een handicap"- argumentatie gaat anders ook lekker.
Ik blijf erbij dat het een gigantisch voordeel is. Stop maar eens wat kussens onder je kleren, neem een kort pittig kapsel en zet een 60's bril op. Loop zo 2 weken rond in een nieuwe omgeving en je hebt het verschil.quote:
Ja, maar ik bedoel echt praktijkdingen... in de samenleving, het alledaagse leven. Mooie mensen die lelijk gemaakt worden en het dagelijkse leven dan ervaren. Niet foto's bekijken in een hokje en dan zeggen welke de mooiste is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Jawel er zijn zelfs heel veel studies naar. Zo ook dat hoe symmetrischer het gezicht hoe beter de baan etc. etc. etc.
Moet ook wel want daar drijft de evolutie opselectie heet dat. Losers planten minder voort dan winnaars per definitie.
Tuurlijk heeft schoonheid veel voordelen je hebt mij nergens zien beweren dat dit niet zo is. Ik denk alleen dat knap zijn de persoonlijke ontwikkeling niet in de weg staat.. En ik denk ook niet dat lelijk zijn ervoor zorgt dat je je sneller ontwikkeld als mens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het een gigantisch voordeel is. Stop maar eens wat kussens onder je kleren, neem een kort pittig kapsel en zet een 60's bril op. Loop zo 2 weken rond in een nieuwe omgeving en je hebt het verschil.
Zou dat overigens nog nooit geprobeerd zijn? Als experiment voor een psychologische studie ofzo?
Ze hebben wel eens blanke mensen gesminkt als negers en toen in de praktijk neergepleur. Die waren niet zo vrolijk door de reacties....quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel echt praktijkdingen... in de samenleving, het alledaagse leven. Mooie mensen die lelijk gemaakt worden en het dagelijkse leven dan ervaren. Niet foto's bekijken in een hokje en dan zeggen welke de mooiste is.
Haha het idols effect krijg je dan van jezelf weten dat je heel mooi kunt zingen totdat je je laat beoordelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me vaak af in hoeverre dat effect nou puur uiterlijk is en in hoeverre het van jezelf weten dat je mooi bent. Maar ja dat kun je nooit blind onderzoeken natuurlijk
Hier ben ik!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
TS wil lekkere vrouwen naar zijn topic lokken maar het lukt nog niet echt
Ik denk dat het vooral de kleine dingetjes zijn. De man die je normaal bij de trein netjes eerst laat instappen en die je dan aan de kant beukt om eerst te zijn. Het gratis drankje aan de bar dat mannen je niet meer aanbieden. De man die zich opeens snel omdraait als je naar hem lacht. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me vaak af in hoeverre dat effect nou puur uiterlijk is en in hoeverre het van jezelf weten dat je mooi bent. Maar ja dat kun je nooit blind onderzoeken natuurlijk
Kweenie, ik heb dat wel eens gekeken en meestal vinden ze er na ook nog dat ze echt wel heul mooi kunnen zingen maar dat de jury wat tegen ze heeft of dat het ergens anders aan lag en dat ze eigenlijk ook een beetje keelpijn haddenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha het idols effect krijg je dan van jezelf weten dat je heel mooi kunt zingen totdat je je laat beoordelen
Maar snap je het ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier ben ik!
O wacht, ik ben geen vrouw.
Ja inderdaad! Ik heb echt dagen dat ik mezelf gruwelijk lelijk vindt en dan krijg ik ook echt 0 aandacht. Gebeurd het echt dat ik op de stoep fiets en dat mensen me dan gaan uitschelden ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef Dipkip het volgende:
Als ik dun ben krijg ik dat wel meer ja. Maar ook meer 'breek jij daar je mooie hoofdje maar niet over' opmerkingen als we bij de hypotheekadviseur zitten, meer vrouwen die zeggen 'hoezo?' als ik vraag waar ze die mooie ketting vandaan hebben (waar ze normaal gewoon dankje zeggen en waar hij vandaan komt), meer ongewenst aan je kont gezeten worden door wildvreemden, ook meer wat weet jij daar nou van als je actualiteiten bespreekt en vooral heel veel meer 'echt? aan de universiteit?'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Northside het volgende:
Ik denk dat het vooral de kleine dingetjes zijn. De man die je normaal bij de trein netjes eerst laat instappen en die je dan aan de kant beukt om eerst te zijn. Het gratis drankje aan de bar dat mannen je niet meer aanbieden. De man die zich opeens snel omdraait als je naar hem lacht. Dat soort dingen.
Ik weet niet of het er meer zijn, of dat ze het gewoon meer laten merken. Maar afgaand op opmerkingen / geflirt wel ja. Als dikkerdje krijg je wel meer aanbiedingen van pity fucks. Van die losers die openen met 'meer om van te houden' en meer van dat soort charmantsquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Bosbeetle het volgende:
En dus de hele tijd mannen om je heen die het met je willen doen.
aldus de OP
Als man zijnde krijg je nooit aanbiedingen, tja bij de AH maar verder niet hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er meer zijn, of dat ze het gewoon meer laten merken. Maar afgaand op opmerkingen / geflirt wel ja. Als dikkerdje krijg je wel meer aanbiedingen van pity fucks. Van die losers die openen met 'meer om van te houden' en meer van dat soort charmants
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Dwab het volgende:
Als lelijke man kun je je trouwens net zo goed geen voorstelling maken van hoe het is om een aantrekkelijke vrouw te zijn. Hoe laagdunkend veel mannen over je mening heen walsen bijvoorbeeld... of inderdaad al onder de indruk zijn als je weet wanneer de 2e WO begon, of zoiets doms.
Ik denk dat er sowieso maar weinig mannen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is als wildvreemden aan je kont zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Dwab het volgende:
Als lelijke man kun je je trouwens net zo goed geen voorstelling maken van hoe het is om een aantrekkelijke vrouw te zijn. Hoe laagdunkend veel mannen over je mening heen walsen bijvoorbeeld... of inderdaad al onder de indruk zijn als je weet wanneer de 2e WO begon, of zoiets doms.
vroegah heb ik het wel eens gehad op de trap in de lokale zuipschuurquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mannen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is als wildvreemden aan je kont zitten.Ik zou denken dat ze m'n portemonnee probeerden te jatten ofzo.
Moet je eens naar een gaybar gaan. Mijn vader vond het een interessante ervaring, haha!! Ze zaten allemaal aan zijn kont, hij vond het niet prettig...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mannen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is als wildvreemden aan je kont zitten.Ik zou denken dat ze m'n portemonnee probeerden te jatten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |