abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81239746
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat je enkel op looks afgerekend wordt zegt vaak ook iets over jezelf natuurlijk. Je kunt ook wat persoonlijkheid kweken hé, wat gevoel voor humor creëren enzo...
Daar ben ik het volkomen mee eens Toon eens wat spirit maak eens wat grapjes.. een meid die geen grap kan waarderen is mij al een no go
Redacted
  maandag 10 mei 2010 @ 08:55:11 #52
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81241924
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat je enkel op looks afgerekend wordt zegt vaak ook iets over jezelf natuurlijk. Je kunt ook wat persoonlijkheid kweken hé, wat gevoel voor humor creëren enzo...
En hoe testen ze dat? Veel mannen zijn dan zo single-minded dat ze exact dezelfde reacties geven ongeacht of ze wat interessants of doms zegt. Beetje ontwikkeling is wel gebaat bij eerlijke feedback, en het is moeilijker voor die meiden om die te krijgen, want mijn geslachtsgenoten zijn zo geil dat ze alles zullen zeggen/doen wat ze denken dat zij wil horen/zien.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:09:38 #53
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_81247425
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

En hoe testen ze dat? Veel mannen zijn dan zo single-minded dat ze exact dezelfde reacties geven ongeacht of ze wat interessants of doms zegt. Beetje ontwikkeling is wel gebaat bij eerlijke feedback, en het is moeilijker voor die meiden om die te krijgen, want mijn geslachtsgenoten zijn zo geil dat ze alles zullen zeggen/doen wat ze denken dat zij wil horen/zien.
Vrouwen testen mannen. Dit doen ze bewust of onbewust. En in mijn ervaring zullen de wat intelligentere dames ook wel door dat gedrag heen prikken. Of is dat een wat al te naïeve aanname van mij ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  maandag 10 mei 2010 @ 12:18:15 #54
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81247739
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Vrouwen testen mannen. Dit doen ze bewust of onbewust. En in mijn ervaring zullen de wat intelligentere dames ook wel door dat gedrag heen prikken. Of is dat een wat al te naïeve aanname van mij ?
Dat is wel correct, denk ik. Maar ik denk dat het dus langer duurt voor deze dames dit gedrag echt herkennen. Dan bedoel ik niet dat het bij elk gesprek lang duurt voor ze het zien, maar dat het langer duurt voor ze het punt in hun leven hebben bereikt dat ze dit gedrag makkelijk kunnen herkennen. Deels is dit afhankelijk van hoe afhankelijk ze zichzelf maken van mannelijke aandacht, in welke mate ze in staat zijn tot kritische introspectie, en welk intelligentieniveau ze hebben.

Denk ik.
pi_81248304
Die lekkere dames die rond allemaal gasten heen hangen zijn naar mijn ervaring vaak retedom, net als de gasten die eromheen hangen. Die snappen het dus niet. Er zijn ook zat knappe en slimme vrouwen die niet rond allemaal mannen heen hangen hoor, die hebben het dan denk ik wel door.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:45:05 #56
97868 Krullehoofd
pi_81248631
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef Fes1-2 het volgende:
Die lekkere dames die rond allemaal gasten heen hangen zijn naar mijn ervaring vaak retedom, net als de gasten die eromheen hangen. Die snappen het dus niet. Er zijn ook zat knappe en slimme vrouwen die niet rond allemaal mannen heen hangen hoor, die hebben het dan denk ik wel door.
In mijn ervaring zijn deze typetjes ook ontzettend afhankelijk. Het zijn net strontvliegen op een hoop stront.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:53:37 #57
97868 Krullehoofd
pi_81248950
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Deels is dit afhankelijk van hoe afhankelijk ze zichzelf maken van mannelijke aandacht, in welke mate ze in staat zijn tot kritische introspectie, en welk intelligentieniveau ze hebben.

Denk ik.
Ik denk dat je met het bovenstaande een goed punt hebt. De vrouw die aan bovenstaande voorwaarden voldoet vind ik dan ook woest aantrekkelijk.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:11:18 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81249658
Dit geldt niet alleen voor hele lekkere vrouwen hoor. Over het algemeen kun je er van uitgaan dat een vrijgezelle man bij iedere vrouw die enigszins acceptabel is waarschijnlijk geen nee zou zeggen als het hem aangeboden zou worden, zeg maar.

Maakt verder niks uit, je kiest er toch zelf voor of je omgaat met iemand als een vriend of niet uiteindelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:22:54 #59
97868 Krullehoofd
pi_81250139
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
Dit geldt niet alleen voor hele lekkere vrouwen hoor. Over het algemeen kun je er van uitgaan dat een vrijgezelle man bij iedere vrouw die enigszins acceptabel is waarschijnlijk geen nee zou zeggen als het hem aangeboden zou worden, zeg maar.

Maakt verder niks uit, je kiest er toch zelf voor of je omgaat met iemand als een vriend of niet uiteindelijk
Acceptabel in de vorm van er leuk uitzien of acceptabel in de vorm van inhoud hebben ?
  maandag 10 mei 2010 @ 13:24:59 #60
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81250220
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Acceptabel in de vorm van er leuk uitzien of acceptabel in de vorm van inhoud hebben ?
Dat ligt voor iedereen anders waarschijnlijk. In ieder geval acceptabel als in geen combinatie van bochel, haakneus, theezakjestieten en en wrattenepidemie zeg maar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81250452
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat ligt voor iedereen anders waarschijnlijk. In ieder geval acceptabel als in geen combinatie van bochel, haakneus, theezakjestieten en en wrattenepidemie zeg maar.
Maar die vrouwen hebben ook liefde nodig
  maandag 10 mei 2010 @ 13:45:04 #62
97868 Krullehoofd
pi_81250931
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat die combo's voorkomen bij de vrouwen beschreven in dit topic.
pi_81250994
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Maar die vrouwen hebben ook liefde nodig
Ach, daar heb je de mannelijke varianten voor toch?
  maandag 10 mei 2010 @ 16:23:16 #64
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81257033
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik denk dat je met het bovenstaande een goed punt hebt. De vrouw die aan bovenstaande voorwaarden voldoet vind ik dan ook woest aantrekkelijk.
De beeldschone varianten hiervan zijn bijzonder zeldzaam.
pi_81258205
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

De beeldschone varianten hiervan zijn bijzonder zeldzaam.
Het blijft nog altijd een kwestie van smaak.
Wat jij woest aantrekkelijk vindt is voor een andere man misschien juist een afknapper en vice versa

Verder vind ik bij beide geslachten het pogen tot versieren vaak vreselijk doorzichtig.
Het is totaal niet charmant als iemand zonder subtiliteit de ander omver blaast met complimenten alleen maar om in de belangstelling te staan.
Iemand die niet eens de moeite neemt een fatsoenlijke conversatie aan te gaan is imo echt niet van plan de ander beter te willen leren kennen en is dus alleen uit op seks.
Als je daar niet doorheen kunt prikken heb je toch een plank voor je kop.
Dit geldt voor beide geslachten!
pi_81258871
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Het blijft nog altijd een kwestie van smaak.
Wat jij woest aantrekkelijk vindt is voor een andere man misschien juist een afknapper en vice versa

Verder vind ik bij beide geslachten het pogen tot versieren vaak vreselijk doorzichtig.
Het is totaal niet charmant als iemand zonder subtiliteit de ander omver blaast met complimenten alleen maar om in de belangstelling te staan.
Iemand die niet eens de moeite neemt een fatsoenlijke conversatie aan te gaan is imo echt niet van plan de ander beter te willen leren kennen en is dus alleen uit op seks.
Als je daar niet doorheen kunt prikken heb je toch een plank voor je kop.
Dit geldt voor beide geslachten!
Als ik daar doorheen prik (als man) bij een erg aantrekkelijk exemplaar maakt dat me toch vaak helemaal niks uit hoor Daarbovenop zijn er ook wel slimme vrouwen die allereerst op seks uit zijn.
pi_81262025
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Daarom falen de meeste kerels ook bij lekkere dames. Want je laten het heel duidelijk merken dat ze die dame in kwestie leuk vinden voor haar looks. Hoe meer schijt je hebt aan het feit dat ze een schoonheid is, hoe groter je kansen zijn.
Wauw wat ben jij een baas!
Cool hoor, schijt hebben aan vrouwen. Dan ben je de man
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 10 mei 2010 @ 18:35:15 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81262131
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Wauw wat ben jij een baas!
Cool hoor, schijt hebben aan vrouwen. Dan ben je de man
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer lezen, dat zegt hij helemaal niet.
Bedankt Hans.
pi_81264441
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:11 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Als ik daar doorheen prik (als man) bij een erg aantrekkelijk exemplaar maakt dat me toch vaak helemaal niks uit hoor Daarbovenop zijn er ook wel slimme vrouwen die allereerst op seks uit zijn.
Als je beiden op lust gebaseerd contact wil leggen is daar ook niks mis mee, ik had het echter over iets anders
pi_81267689
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef bascross het volgende:

[..]

Leer lezen, dat zegt hij helemaal niet.
Voeg dan ook even toe welk deel van zijn post ik volgens jou verkeerd interpreteer
  maandag 10 mei 2010 @ 22:58:09 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81276521
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Voeg dan ook even toe welk deel van zijn post ik volgens jou verkeerd interpreteer
quote:
Hoe meer schijt je hebt aan het feit dat ze een schoonheid is, hoe groter je kansen zijn.
Dit gedeelte.
Bedankt Hans.
pi_81292451
Insinueren dat door schijt te hebben aan vrouwen je succes bij ze zal hebben, en dit dus ook als boodschap overbrengen aan mannen die niet weten wat ze met vrouwen aanmoeten maakt de user in kwestie volgens jou geen eikel?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:18:26 #73
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81292972
Terug naar de basisschool jongen. Er zit helaas niets anders op.
Bedankt Hans.
pi_81293051
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef EvilMarc het volgende:
Insinueren dat door schijt te hebben aan vrouwen je succes bij ze zal hebben, en dit dus ook als boodschap overbrengen aan mannen die niet weten wat ze met vrouwen aanmoeten maakt de user in kwestie volgens jou geen eikel?
Jij mist een woord. Het gaat niet om schijt hebben aan vrouwen, maar schijt hebben aan haar uiterlijk! En ik denk idd dat Keep_Walking daar een punt heeft.

Niets is irritanter dan een gast die compleet staat te shaken op zijn benen en begint te stamelen omdat een vrouw er knap uit ziet.
pi_81308476
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Jij mist een woord. Het gaat niet om schijt hebben aan vrouwen, maar schijt hebben aan haar uiterlijk! En ik denk idd dat Keep_Walking daar een punt heeft.

Niets is irritanter dan een gast die compleet staat te shaken op zijn benen en begint te stamelen omdat een vrouw er knap uit ziet.
Dus mannen die stamelen van de zenuwen kunnen beter schijt krijgen aan het uiterlijk van mooie vrouwen in plaats van leren om een gesprek te voeren? Er zijn vast mannen bij wie het een psychologisch hulpmiddel kan zijn maar om het te gebruiken als een filosofie.. Dat klinkt als iemand met een laag iq en body image problemen (die leiden tot een laag zelfvertrouwen).

Sorry maar
quote:
Daarom falen de meeste kerels ook bij lekkere dames. Want je laten het heel duidelijk merken dat ze die dame in kwestie leuk vinden voor haar looks. Hoe meer schijt je hebt aan het feit dat ze een schoonheid is, hoe groter je kansen zijn.
klinkt misschien gewoon te 'VMBO' in mijn oren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')