quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:19 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik heb daar als jongen ook veel last van, dames dan, maar er valt mee te leven.
Jij hebt het eerder over Paris Hilton types.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat die vrouwen zeer gelukkig zijn, want ze kunnen iedere kerel krijgen.. en gratis uitgaan!
Tuurlijk snappen ze het. En ze zijn nog steeds gelukkig, want ze kunnen kiezen. En waarom zouden ze hun niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij hebt het eerder over Paris Hilton types.
Er zijn echter ook zat niet-arrogante mooie meisjes die omringd zijn door mannelijke "vrienden". Dan heb ik zoiets, "heb je dan echt niet door dat ze je enkel willen batsen?"Blijkbaar snappen ze het niet ofzo, anders neem je die kerels toch niet serieus...
Nu ja, als ik een knappe dame was (ja, dat is wel érg hypothetischquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tuurlijk snappen ze het. En ze zijn nog steeds gelukkig, want ze kunnen kiezen. En waarom zouden ze hun niet serieus nemen?
Ja, dat is het dus. Misschien beseffen ze zelf wel niet hoe knap ze zijn en denken ze effectief dat die kerels met hen omgaan vanwege hun interessante en leuke innerlijk, wat in de meeste gavallen natuurlijk niet zo isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Lelieblaadje het volgende:
wat een keuzeloos topic je gaat niet van jezelf zeggen dat je lekker bent kun je wel maken aan de aandacht die je krijgt in het dagelijks leven maar dan nog moet je ze al erg hoog in je bol hebben
Ja, ik snap wat je bedoelt.. Het kan irritant zijn om steeds omgeven te worden door geile jongetjes en mannen..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij hebt het eerder over Paris Hilton types.
Er zijn echter ook zat niet-arrogante mooie meisjes die omringd zijn door mannelijke "vrienden". Dan heb ik zoiets, "heb je dan echt niet door dat ze je enkel willen batsen?"Blijkbaar snappen ze het niet ofzo, anders neem je die kerels toch niet serieus...
Nouja ligt ook aan de situatie als iemand je nog nooit gesproken heeft en je kent hem-zij bijv alleen van zien op school en hij zij vraagt om je msn Dan is het nattuurlijk niet om je innerlijk... Maar als je met iemand een gesprek start op een spontane manier is het wel om je innerlijk .....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus. Misschien beseffen ze zelf wel niet hoe knap ze zijn en denken ze effectief dat die kerels met hen omgaan vanwege hun interessante en leuke innerlijk, wat in de meeste gavallen natuurlijk niet zo is
Ja, maar die vrienden blijven ook rond haar voor haar karakter. Niemand blijft bevriend met een mooie dame als ze een bitch is. Dan blijven we maar kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:41 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nu ja, als ik een knappe dame was (ja, dat is wel érg hypothetisch) zou ik toch liever met mensen omgaan die me graag hebben vanwege m'n karakter; dat stelletje geile honden dat me voortdurend proberen te imponeren in de hoop ooit eens hun pielemuisje tussen m'n dikke memmen te mogen steken zou ik dan zo veel mogelijk negeren...
logisch, die wachten op het moment dat het uit gaat met haar vriendje, zich volgiet en een troostneukertje zoekt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar die vrienden blijven ook rond haar voor haar karakter. Niemand blijft bevriend met een mooie dame als ze een bitch is. Dan blijven we maar kijken.
En de mannen die rond haar blijven hangen, blijven niet wanhopig vragen of ze wilt neuken. Ze doen zo goed mogelijk hun best om normaal over te komen, leuke gesprekken te houden, luisteren naar haar, enz.
Logisch, toch?
Ja, er zullen altijd wel een paar minimumvereisten zijn i.v.m. karakter. Maar no fucking way dat die kerels ook maar 1 minuutje rond haar zouden hangen als ze lelijk was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar die vrienden blijven ook rond haar voor haar karakter. Niemand blijft bevriend met een mooie dame als ze een bitch is. Dan blijven we maar kijken.
Oh leuk, gefakete interessequote:En de mannen die rond haar blijven hangen, blijven niet wanhopig vragen of ze wilt neuken. Ze doen zo goed mogelijk hun best om normaal over te komen, leuke gesprekken te houden, luisteren naar haar, enz.
Als ik mijn ex vriendin moest geloven had ze dat echt niet door (ik geloof haar alleen niet want het lag er zo duidelijk bovenop). Helaas heeft de jongen in kwestie nooit zijn pityfuck gekregenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, er zullen altijd wel een paar minimumvereisten zijn i.v.m. karakter. Maar no fucking way dat die kerels ook maar 1 minuutje rond haar zouden hangen als ze lelijk was.
[..]
Oh leuk, gefakete interesseDat was dus m'n vraag, zouden ze doorhebben dat die aandacht er (zo goed als) enkel is vanwege hun uiterlijk?
Dat is natuurlijk verschillende per vrouw. Daarnaast zijn (sommige) mannen vaak zo transparant. Het is dan wel duidelijk te merken welke gozer meer van je wilt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:Oh leuk, gefakete interesseDat was dus m'n vraag, zouden ze doorhebben dat die aandacht er (zo goed als) enkel is vanwege hun uiterlijk?
Sommige knappe vrouwen lijken ook naief te zijn op dat punt. Zo ken ik een paar knappe dames waarmee ik bevriend ben, die echt niet zien dat mannen zo zijn. Als man zijnde natuurlijk weet ik precies hoe mannen reageren bij een mooie dame en opzich is het wel lachwekend om te zien hoe mannen zich zo anders kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef Bonzai. het volgende:
Ik bedoel, als kerels omringd worden door wijfen, zijn ze óf homo óf superknap. In dat laatste geval hebben ze echt wel door dat vrouwen hen gewoon lekker vinden en keizen die kerels gewoon een leuke (bats)partner uit.
Bij sommige knappe vrouwen heb ik het gevoel dat ze het écht niet doorhebben
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sommige knappe vrouwen lijken ook naief te zijn op dat punt. Zo ken ik een paar knappe dames waarmee ik bevriend ben, die echt niet zien dat mannen zo anders doen. Als man zijnde natuurlijk weet ik precies hoe mannen reageren bij een mooie dame en opzich is het wel lachwekend om te zien hoe mannen zich zo anders kunnen gedragen.
Jaja, als mannen niet geil zouden zijn, dan sta jij ALTIJD alleen in de kroeg of wat dan ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:41 schreef Bonzai. het volgende:
in de hoop ooit eens hun pielemuisje tussen m'n dikke memmen te mogen steken zou ik dan zo veel mogelijk negeren...
Dat laatste is vaak ook gewoon waar hoor. Domme blondjes zeggen we wel eens, maar vaak is dat ook van toepassing. Blondjes die knap zijn bedoel ik dan en als je veel dingen van hun hoort, denk ik echt van: in godsnaam, doe nou eens normaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:14 schreef Bonzai. het volgende:
Ik bedoel, als kerels omringd worden door wijfen, zijn ze óf homo óf superknap. In dat laatste geval hebben ze echt wel door dat vrouwen hen gewoon lekker vinden en keizen die kerels gewoon een leuke (bats)partner uit.
Bij sommige knappe vrouwen heb ik het gevoel dat ze het écht niet doorhebben
Tsja, anders weten dee mannen dat ze OF een rechtse in hun gezicht krijgen ( die kans is klein ) of gewoon volledig genegeerd worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sommige knappe vrouwen lijken ook naief te zijn op dat punt. Zo ken ik een paar knappe dames waarmee ik bevriend ben, die echt niet zien dat mannen zo zijn. Als man zijnde natuurlijk weet ik precies hoe mannen reageren bij een mooie dame en opzich is het wel lachwekend om te zien hoe mannen zich zo anders kunnen gedragen.
Misbruik maken van de situatie, hehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:44 schreef SSeth het volgende:
Dat is toch prima voor man in haar nabijheid, als zo'n lekkere meid zo naief is? Doe er je voordeel mee!
Ze weten niet wat dat is hè, 'normaal'. Mannen om zo'n persoon heen hebben de ballen niet om te vertellen dat ze normaal moeten doen, omdat neuken er dan helemaal niet meer in zit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak ook gewoon waar hoor. Domme blondjes zeggen we wel eens, maar vaak is dat ook van toepassing. Blondjes die knap zijn bedoel ik dan en als je veel dingen van hun hoort, denk ik echt van: in godsnaam, doe nou eens normaal.
Dus je bedoelt te zeggen dat al je mannelijke vrienden jou alleen maar wilde neuken en daarom bleven ze met je praten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:40 schreef Evienne het volgende:
Ik was zo iemand die vroeger dacht dat ze gewoon beter met mannen op kon schieten dan met vrouwen
Nu weet ik wel beter maar dat heeft mijn vertrouwen in de mensheid niet veel goeds gedaan. Gelukkig zijn er, in de loop van mijn adolescentie, wel dingen voorgevallen waarbij ik mijn echte vrienden heb leren kennen, en er bleven er nog best een aantal over, maar over het algemeen ben ik niet meer zo naief over mannen en hun intenties...
Dus niet allemaal.quote:Gelukkig zijn er, in de loop van mijn adolescentie, wel dingen voorgevallen waarbij ik mijn echte vrienden heb leren kennen, en er bleven er nog best een aantal over
Het is waar dat knappe vrouwen makkelijker vrienden maakt met mannen, maar de meeste mannen blijven toch wel bevriend met haar omdat kans denken te maken bij der of iets proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is.
Een vrouw is knap, dus mannen zijn sneller geinteresseerd in haar. Dus ze maakt makkelijker vrienden met mannen op school of werk ofzo. Dat betekent niet dat alle mannen haar alleen maar voor de seks wilt en niks meer niks minder.
Dus wat zeurt ze dan? Er zullen altijd eikels zijn, mannen of vrouwen, mooi of lelijk, Turks of Chinees.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef raebyddet het volgende:
Ze probeert te zeggen dat een paar van haar mannelijke vrienden met haar omgingen omdat ze er meer in zagen.
[..]
Dus niet allemaal.
Naar mijn mening zeurt ze niet, ze geeft aan dat ze nu wel beter weet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus wat zeurt ze dan? Er zullen altijd eikels zijn, mannen of vrouwen, mooi of lelijk, Turks of Chinees.
ja oke, ik snap het. Maar ik vind dit toch een dom topic. Het is alsof alle mannen alleen met mooie vrouwen praten omdat ze willen neuken en anders zouden ze niet met een mooie vrouw praten. En alsof het fout is dat mannen mooie vrouwen aandacht geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Naar mijn mening zeurt ze niet, ze geeft aan dat ze nu wel beter weet.
Met de rest ben ik het eens.
Ik ben het deels met je eens. Maar ik denk ook dat het in het begin toch wel om de "jacht" gaat en later eventueel uitbloeit tot een vriendschap. In het begin zie je ook wel vaak dat de man zich heel anders gedraagt tegenover een mooie vrouw, dat laat mij denken dat ze in het begin een balletje opgooien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ja oke, ik snap het. Maar ik vind dit toch een dom topic. Het is alsof alle mannen alleen met mooie vrouwen praten omdat ze willen neuken en anders zouden ze niet met een mooie vrouw praten. En alsof het fout is dat mannen mooie vrouwen aandacht geven.
Hoe mooier iemand is, hoe meer aandacht hij of zij krijgt, zo werkt het gewoon. Bij mannen en bij vrouwen. Mensen zijn eerder geinteresseerd in iemand die interessant of aantrekkelijk eruit ziet.
Ja, ik vroeg me alleen af of die knappe vrouwen door zouden hebben dat de meeste mannen enkel in hen geïnteresseerd zijn vanwege hun mooie looks (en natuurlijk die minimumvereisten i.v.m innerlijk waar de meeste lelijke wijfen ook wel aan voldoen)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ja oke, ik snap het. Maar ik vind dit toch een dom topic. Het is alsof alle mannen alleen met mooie vrouwen praten omdat ze willen neuken en anders zouden ze niet met een mooie vrouw praten. En alsof het fout is dat mannen mooie vrouwen aandacht geven.
Hoe mooier iemand is, hoe meer aandacht hij of zij krijgt, zo werkt het gewoon. Bij mannen en bij vrouwen. Mensen zijn eerder geinteresseerd in iemand die interessant of aantrekkelijk eruit ziet.
Ja tuurlijk. Meeste mannen hebben genoeg vrienden, dus waarom zouden ze een nieuwe vriend willen zoeken in een mooie vrouw? Beter om haar te als zijn vriendin te hebben, als ze in een kroeg ontmoeten of zoiets.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens. Maar ik denk ook dat het in het begin toch wel om de "jacht" gaat en later eventueel uitbloeit tot een vriendschap. In het begin zie je ook wel vaak dat de man zich heel anders gedraagt tegenover een mooie vrouw, dat laat mij denken dat ze in het begin een balletje opgooien.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Meeste mannen hebben genoeg vrienden, dus waarom zouden ze een nieuwe vriend willen zoeken in een mooie vrouw? Beter om haar te als zijn vriendin te hebben, als ze in een kroeg ontmoeten of zoiets.
Het gaat in eerste instantie altijd toch om het uiterlijk, of je nu knap of lelijk bent. Voor de eerste ontmoeting weet je nog niet hoe iemand z'n innerlijk is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me alleen af of die knappe vrouwen door zouden hebben dat de meeste mannen enkel in hen geïnteresseerd zijn vanwege hun mooie looks (en natuurlijk die minimumvereisten i.v.m innerlijk waar de meeste lelijke wijfen ook wel aan voldoen)
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is.
Een vrouw is knap, dus mannen zijn sneller geinteresseerd in haar. Dus ze maakt makkelijker vrienden met mannen op school of werk ofzo. Dat betekent niet dat alle mannen haar alleen maar voor de seks wilt en niks meer niks minder.
Ik denk dat het in de meeste gevallen niet een kwestie van naieviteit is, maar simpelweg dat de dame geen haar beter is dan de kerels die zich zo aanstellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sommige knappe vrouwen lijken ook naief te zijn op dat punt. Zo ken ik een paar knappe dames waarmee ik bevriend ben, die echt niet zien dat mannen zo zijn. Als man zijnde natuurlijk weet ik precies hoe mannen reageren bij een mooie dame en opzich is het wel lachwekend om te zien hoe mannen zich zo anders kunnen gedragen.
Dat je enkel op looks afgerekend wordt zegt vaak ook iets over jezelf natuurlijk. Je kunt ook wat persoonlijkheid kweken hé, wat gevoel voor humor creëren enzo...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:03 schreef EviL_AleX het volgende:
Sommige dames hebben dat heel goed door, en maken daar al dan niet gebruik van. Andere dames zien het niet en denken dat ze gewoon heel interessant zijn. Het aantal dames dat ik ken die zich vaak in deze situatie bevinden vinden het enorm irritant dat ze alleen op looks afgerekend worden, zeker wanneer ze zelf een gast leuk vinden.
Jij met je knuffelsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Echter vind ik het wel chill dat ik, door de vriendschappelijke omgang, toch nog dichtbij mooie vrouwen kan zijn. Ik hoop altijd op een lieve knuffel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |