quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hij is nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
o.us daar heb ik serieus een mooi verhaal over..![]()
M'n nicht gaat pedagoog worden, maar m'n moeder kortte het naar pedo af zonder door te hebben wat ze nou echt aan het doen was, vertelt ze zo aan tafel: ze gaat pedo worden en met kinderen werken... damn
Een nieuw topic openen als de oude volzit, papzak.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:22 schreef MrChill007 het volgende:
Ayca ik heb jou ook gemist. wordt weer tijd dat we samen kapsalon gaan eten. Vorige x was zo gezellig virtueel. TOP!
Vergelijk NL niet met Iran. Hier heb je geen verplichtingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:48 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen als de oude volzit, papzak.
Wat een leugens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:44 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Vergelijk NL niet met Iran. Hier heb je geen verplichtingen.![]()
Realistische feiten die baseren op de werkelijkheid.quote:
Je mist dan ook niet veel, veel geblaat maar weinig wolquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Héél lang geleden heb ik ook wel eens gepost, maar dit gaat veel te snel om bij te houden.
Zo'n idee had ik al, ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je mist dan ook niet veel, veel geblaat maar weinig wol
Is die vraag serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ne olmus, Lady Gaga olmus. Vind je dat ze goede muziek kan maken?
Zooooooquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Hallo!
Wat een nacht.Ik was 04.30 thuis.
Niks bijzonders eigenlijk. M'n beste vriendin kwam langs en toen werden we uitgenodigd door m'n achterbuurjongen + zijn beste vriend en achterbuurjongen z'n ouders en zusje+vriendin.quote:
Lopen beppen tot 4:30 uur 's ochtends? Wowquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. M'n beste vriendin kwam langs en toen werden we uitgenodigd door m'n achterbuurjongen + zijn beste vriend en achterbuurjongen z'n ouders en zusje+vriendin.
Had hun al jaren niet meer écht gesproken dus was echt heel gezellig.
Ja + comedy central kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lopen beppen tot 4:30 uur 's ochtends? Wow
Uh That 70's Show en daarvoor was nog zo'n tekenfilm, iets met 'Futurama' ofzo? Maar dat was saai. En DAARVOOR hebben we 'The Pacific' gekeken ofzoiets. Over oorlog.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. Heb nu een aantal succesvolle dates gehad met een leuke meid en het lijkt erop dat het wat serieuzer wordt.
Probleem is echter, ik heb geen flauw idee hoe ze heetZij weet wel hoe ik heet, en ze heeft het aan het begin gezegd, alleen compleet vergeten.
Ik zit hier nu al een tijdje meebot vragen "hoe heet je ook alweer" lijkt me niet echt een goede strategie. Ze staat in m'n telefoon als "meisje" dus aan haar vragen of ze haar nummer er voor me inzet is ook niet aan de orde
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?" en om nu haar portemonnee te rollen om op haar ID te kijken gaat me iets te ver.
Fuck, iemand tips?
That 70's Showquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Uh That 70's Show en daarvoor was nog zo'n tekenfilm, iets met 'Futurama' ofzo? Maar dat was saai. En DAARVOOR hebben we 'The Pacific' gekeken ofzoiets. Over oorlog.
En wie is je keuze Ayçaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk zo'n gesprek tijdens het ontbijt over toekomstige trouwkandidaten![]()
Vurtel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk zo'n gesprek tijdens het ontbijt over toekomstige trouwkandidaten![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Ayca het volgende:
Ook voor mijn broertje btw![]()
Wat is ze toch grappig, eigenlijk zouden we beiden met een Nederlander moeten trouwen, ik wil haar gezicht wel zien dan
ZIJ doet moeilijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Rookert het volgende:
Wat maken jullie het je zelf toch moeilijk
Ga ervoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
ZIJ doet moeilijkmijn vader boeit het gelukkig niet zo veel
We zullen zienquote:
Nee. Het is echt een loser. Kijkt 'ie boos om naar ons muurtje wat er al 80 jaar staat. Alsof dat muurtje dan opzij gaat.quote:
dat soort dingen filmt een echte fokker en zet het op fok..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Oei haha. Onze postbode viel van het afstapje van ons stoepje af.![]()
![]()
Vergetenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat soort dingen filmt een echte fokker en zet het op fok..
Het is openbaar mutsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert wil je mijn fobo niet lezen
dankjewel
Dit wordt de 3e keer in 1 week.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert wil je mijn fobo niet lezen
dankjewel
Oh ok, ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag je alleen om het niet te lezen
3 jaar? 21 - 16 = ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
Je had al 3 jaar een kind kunnen hebben maartjeh, kriebelt het niet?
ik schreef snelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef Rookert het volgende:
Mensen die hun eigen handschrift niet kunnen lezen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
Je had al 3 jaar een kind kunnen hebben maartjeh, kriebelt het niet?
degil mi?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef xminator het volgende:
Sorry, kusjah
(Turk olmak herkese nasip olmaz.)
Ik vind Eva eigenlijk helemaal niet zo knapquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
Eva Jinek is momenteel in Nederland nog een beetje knap, de rest heeft allemaal menopauze genomen
Ik ook niet heel erg, maar wel vergeleken met de rest hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik vind Eva eigenlijk helemaal niet zo knap
Lol wat kan dat apparaat nog meer? Water in wijn veranderen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ding dat ik gekocht heb niet100 fucking euro
Nee het heeft een mooi designquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lol wat kan dat apparaat nog meer? Water in wijn veranderen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef EchoAlpha het volgende:
Vroeger had je leuke nieuwslezeresen op Turkse tv maar nu zitten er allemaal van die bejaarde mannen
Je bent gekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ding dat ik gekocht heb niet100 fucking euro
Laat maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
I know, maar ze wilde die en ik had toch mijn vaders pas
Belachelijk iddquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
Broertje download nu nieuwe photoshop, ik kijk even hoeveel dat kost als je het koopt: ¤1426![]()
![]()
WTF.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
Broertje download nu nieuwe photoshop, ik kijk even hoeveel dat kost als je het koopt: ¤1426![]()
![]()
Ik ook niet. Echt ziek.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Waarschijnlijk kopen alleen bedrijven datik zou nooit zoveel geld aan software uitgeven iig
echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
en omdat je dit alleen op vrijdag hoort hier
Okiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
oh ik denk niet dat je het kent, het is van een vriend van een vriend in turkije
Zoals watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, Bilmi stuurt het net met andere compromitterende zaken via MSN
Waar je gedachtes in ronddrijvenquote:
Holy fuck wat is ditquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ey eerlijk ik ben wel vet boos hebben jullie de goudprijs gezien tering kut pik waarom zet ik geld op olie doei
dit wordt het voorwoord denk ik..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar je gedachtes in ronddrijven
makkelijk op te vissen
zodat je niet meer hoeft te gissen
naar wat je nou aan het denken was
zo vanmorgen in het gras
denkende aan die 3n3 h3T3 b0yY
niet wetende wat je zeggen moest: hoi?
je zei maar niets
en stapte weer op je fiets
zonder hem te raken
en hier op FOK! een topic erover te maken
Dat dacht je te denkenquote:
Roken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
dus nu ga ik 5 minuutjes mijn agressie uiten tot zo schatjes
Die rhymmzzz jwttquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Wat heeft koken met mijn reactie maken?
Grutjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef Ayca het volgende:
eh oke..![]()
Wat een vaag topic is ditik moet het verwerken met nog vagere muziek denk ik..
That's what she saidquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Koken is geen verslaving, het is een hobby!
Toppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geheim is heb je een open levenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen geheim veilig bij tommy
nu weet heel fok dat ayca ...
wat een rampquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen geheim veilig bij tommy
nu weet heel fok dat ayca ...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je geheim is heb je een open leven
Ik haat jouquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zin om een pavlova te maken, maar ik ben bang dat het mislukt.
Ik geloof in je Bortecinemquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zin om een pavlova te maken, maar ik ben bang dat het mislukt.
Kom je uit de kastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn hart is gestolen door een koerd
dit is echt een ramp he medeturken?
Volgens mij is hij stoned heel leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik is high momenteel, dus niet aanspreekbaar
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
wtf lul jij nou weer jongenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, anders wou ik vragen de deur achter je dicht te doen, Burakius zegt dat het tocht
Whut whut?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turkse Koerd nasil birsey, snap het serieus nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whut whut?!
Is het een Turkse Koerd?
Vraag zijn meningquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vond het niet grappig
burakius ook niet denk ik
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turkse Koerd nasil birsey, snap het serieus nietgewoon koerd
oh ik wilde vragen kan die ook uit koerdistan komen, maar natuurlijk kan ook anders dan turkijequote:
Waar uit de bergen komt hij precies?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh ik wilde vragen kan die ook uit koerdistan komen, maar natuurlijk kan ook anders dan turkije
turkse koerd ja
GTFOEEEE GTFOEEEEEEEE GGGGGTFOEEEequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh ik wilde vragen kan die ook uit koerdistan komen, maar natuurlijk kan ook anders dan turkije
turkse koerd ja
jij bent zeker tontisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Watser mis met tontis zijn, is toch schattig
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar uit de bergen komt hij precies?
Nederlanders die niks snappen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
Mensen die mensen aanspreken op gedrag van hun voorouders/landgenoten![]()
Alevi Kürt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ankara maar oorspronkelijk sivas kurt
Alevi en kurt, zo zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ankara maar oorspronkelijk sivas kurt
Huh, waar heb jij het over? Wie heeft het hier over afknappen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turken die bij een leuk persoon afknappen omdat ie Koerd is, dát is pas achterlijk.
Survival of the fitestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turken die bij een leuk persoon afknappen omdat ie Koerd is, dát is pas achterlijk.
Ik lees dingen die ik wil lezenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg rookert, je leest dingen die ik niet bedoel
Die pavlov-reactie als je hoort dat ie Koerd is:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh, waar heb jij het over? Wie heeft het hier over afknappen?
Jaa oorspronkelijk ook alevi, maar hij gelooft helemaal niet, dus ook niet op alevimanier, wat ik best wel jammer vind maarja, napim. Ik kende z'n neefje al een tijdje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alevi Kürt?![]()
Anyway, nerde tanistiniz? Ben je echt verliefd? Anlat gii.
Andersom doen koerden het ook hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pavlova.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die pavlov-reactie als je hoort dat ie Koerd is:![]()
![]()
![]()
Je papa mama en familie zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa oorspronkelijk ook alevi, maar hij gelooft helemaal niet, dus ook niet op alevimanier, wat ik best wel jammer vind maarja, napim. Ik kende z'n neefje al een tijdje.
Ok, Koerden zijn dan net zo achterlijk op dat gebiedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Andersom doen koerden het ook hoor.
Ja ik wil net zeggen. Heb jij nooit verhalen gehoord over verschillen tussen Koerden en Turken Rook? Ik wil niets slechts zeggen over geen van beiden, maar er word echt veel over gepraat en niet op positieve manier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Andersom doen koerden het ook hoor.
bende zaten kurt kani vardiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik heb bilmiyorem uit de OP verwijdert.
Dit ken ech niet door de beugel heur!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa oorspronkelijk ook alevi, maar hij gelooft helemaal niet, dus ook niet op alevimanier, wat ik best wel jammer vind maarja, napim. Ik kende z'n neefje al een tijdje.
Tactischquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pavlova.![]()
Je hebt mij overtuigd, ik ga dadelijk echt een pavlova bakken.
Ja zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Je papa mama en familie zal trots op je zijn.
_!
Ik weet het, maar gewone jongeren die hier in Nederland wonen en hier geboren zijn en elkaar daar op pakken vind ik gewoon niet kunnen. Net zoals moslims en joden trouwens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja ik wil net zeggen. Heb jij nooit verhalen gehoord over verschillen tussen Koerden en Turken Rook? Ik wil niets slechts zeggen over geen van beiden, maar er word echt veel over gepraat en niet op positieve manier.
de koerdische kant haat mij harder dan andersom hehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja ik wil net zeggen. Heb jij nooit verhalen gehoord over verschillen tussen Koerden en Turken Rook? Ik wil niets slechts zeggen over geen van beiden, maar er word echt veel over gepraat en niet op positieve manier.
Neeneee, het alevi zijn is bij mij niet het ergste, voor mij persoonlijk wel, maar alevi kurt zijn meestal die gekken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Alevi Kürt.![]()
Ik denk dat ik beter thuis kan komen met een Griek dan met een Aleviet.
Nouja die dingen hou je altijd. Net zoals dat er inderdaad nogsteeds mensen zijn die de oorlog helemaaaal niet meegemaakt hebben maar die wel roepen dat de Joden aan het gas moeten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gewone jongeren die hier in Nederland wonen en hier geboren zijn en elkaar daar op pakken vind ik gewoon niet kunnen. Net zoals moslims en joden trouwens.
Misschien verschilt het per nationaliteit, maar je voelt je toch verbonden met je vaderland of niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gewone jongeren die hier in Nederland wonen en hier geboren zijn en elkaar daar op pakken vind ik gewoon niet kunnen. Net zoals moslims en joden trouwens.
Ja, dat ook. Maar mijn moeder ziet Alevieten als aliens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neeneee, het alevi zijn is bij mij niet het ergste, voor mij persoonlijk wel, maar alevi kurt zijn meestal die gekken.
bij mij is de combinatie van kurt en alevi het ergstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar mijn moeder ziet Alevieten als aliens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |