quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hij is nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
o.us daar heb ik serieus een mooi verhaal over..![]()
M'n nicht gaat pedagoog worden, maar m'n moeder kortte het naar pedo af zonder door te hebben wat ze nou echt aan het doen was, vertelt ze zo aan tafel: ze gaat pedo worden en met kinderen werken... damn
Een nieuw topic openen als de oude volzit, papzak.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:22 schreef MrChill007 het volgende:
Ayca ik heb jou ook gemist. wordt weer tijd dat we samen kapsalon gaan eten. Vorige x was zo gezellig virtueel. TOP!
Vergelijk NL niet met Iran. Hier heb je geen verplichtingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:48 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen als de oude volzit, papzak.
Wat een leugens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:44 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Vergelijk NL niet met Iran. Hier heb je geen verplichtingen.![]()
Realistische feiten die baseren op de werkelijkheid.quote:
Je mist dan ook niet veel, veel geblaat maar weinig wolquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Héél lang geleden heb ik ook wel eens gepost, maar dit gaat veel te snel om bij te houden.
Zo'n idee had ik al, ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je mist dan ook niet veel, veel geblaat maar weinig wol
Is die vraag serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ne olmus, Lady Gaga olmus. Vind je dat ze goede muziek kan maken?
Zooooooquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Hallo!
Wat een nacht.Ik was 04.30 thuis.
Niks bijzonders eigenlijk. M'n beste vriendin kwam langs en toen werden we uitgenodigd door m'n achterbuurjongen + zijn beste vriend en achterbuurjongen z'n ouders en zusje+vriendin.quote:
Lopen beppen tot 4:30 uur 's ochtends? Wowquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. M'n beste vriendin kwam langs en toen werden we uitgenodigd door m'n achterbuurjongen + zijn beste vriend en achterbuurjongen z'n ouders en zusje+vriendin.
Had hun al jaren niet meer écht gesproken dus was echt heel gezellig.
Ja + comedy central kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lopen beppen tot 4:30 uur 's ochtends? Wow
Uh That 70's Show en daarvoor was nog zo'n tekenfilm, iets met 'Futurama' ofzo? Maar dat was saai. En DAARVOOR hebben we 'The Pacific' gekeken ofzoiets. Over oorlog.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. Heb nu een aantal succesvolle dates gehad met een leuke meid en het lijkt erop dat het wat serieuzer wordt.
Probleem is echter, ik heb geen flauw idee hoe ze heetZij weet wel hoe ik heet, en ze heeft het aan het begin gezegd, alleen compleet vergeten.
Ik zit hier nu al een tijdje meebot vragen "hoe heet je ook alweer" lijkt me niet echt een goede strategie. Ze staat in m'n telefoon als "meisje" dus aan haar vragen of ze haar nummer er voor me inzet is ook niet aan de orde
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?" en om nu haar portemonnee te rollen om op haar ID te kijken gaat me iets te ver.
Fuck, iemand tips?
That 70's Showquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Uh That 70's Show en daarvoor was nog zo'n tekenfilm, iets met 'Futurama' ofzo? Maar dat was saai. En DAARVOOR hebben we 'The Pacific' gekeken ofzoiets. Over oorlog.
En wie is je keuze Ayçaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk zo'n gesprek tijdens het ontbijt over toekomstige trouwkandidaten![]()
Vurtel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
Altijd leuk zo'n gesprek tijdens het ontbijt over toekomstige trouwkandidaten![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Ayca het volgende:
Ook voor mijn broertje btw![]()
Wat is ze toch grappig, eigenlijk zouden we beiden met een Nederlander moeten trouwen, ik wil haar gezicht wel zien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |