Nee, maar ik weet wel dat ik geen portier moet worden laterquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja, die paar jaartjes maken toch niet uit
.
Alsof een portier chicks weigert.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat ik geen portier moet worden later
bwehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hey sletjes, ik ga gewoon op festivals werken. BEWHEHE ga ik dus toch nog naar Defqon.1. Bewheuheuwhue
Fix maar op MSN.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Sky, ik heb iets voor je. Ben je op msn of moet ik pm fixen?
Waarom denk ik nu dat WD echt zo'n aso tokkie is/familie heeft en echt in zo'n "volksbuurt" in rotterdam woont?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA
Mijn zusje had net een wedstrijd tegen VV Rhoon en ze moest op de bank omdat ze de hele tijd riep "KANKERBAL, TRAP DIE KANKERBAL DAN IN HET DOEL!!!" en toen zei te trainer dat ze rustig moest doen zei ze: "HOU JE BEK KANKERLUL"
Wat een tokkiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA
Mijn zusje had net een wedstrijd tegen VV Rhoon en ze moest op de bank omdat ze de hele tijd riep "KANKERBAL, TRAP DIE KANKERBAL DAN IN HET DOEL!!!" en toen zei te trainer dat ze rustig moest doen zei ze: "HOU JE BEK KANKERLUL"
Op je 17e naar Defqon met een gefraudeerde OV-chip moet nog wel lukken maar daar aan het werk komen als 17-jarige?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hey sletjes, ik ga gewoon op festivals werken. BEWHEHE ga ik dus toch nog naar Defqon.1. Bewheuheuwhue
Ik ook, en ik ga echt ladingen cadeau's kopenquote:
Ik dacht dat jij pas later dit jaar 18 zou wordenquote:
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen en hier in het dorp zit alleen een boekhandel, kruidvat, DA en AHquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga echt ladingen cadeau's kopen
Nou een bloemetje, een boek, iets van de kruidvat en een doos celebrations van de AH?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen en hier in het dorp zit alleen een boekhandel, kruidvat, DA en AH
O en een bloemist.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op je 17e naar Defqon met een gefraudeerde OV-chip moet nog wel lukken maar daar aan het werk komen als 17-jarige?
September.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas later dit jaar 18 zou worden
Lol ja idd, zat het ook net te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHA die Surf guru bij Spongebob. Die zwoele stem.
Zeg je moeder heeft wel gigantisch veel tijd en geld in je gestoken, een beetje dankbaarheid mag welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef Japsnars het volgende:
Mijn budget neigt maar naar de ¤10,- - ¤15,- euro dan de ¤40,- - ¤50,-
Maar ik ga inderdaad wel 1 van die dingen kopen
Mijn bankrekening reikt niet eens zo verquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg je moeder heeft wel gigantisch veel tijd en geld in je gestoken, een beetje dankbaarheid mag wel
Waarom datquote:
Okéquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...quote:
De fuck is dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen ergerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk programma is dat loverboys toch ook.
Jij woont niet in een rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Jawelquote:
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Heb ik net gedaan. Echt grappig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.
Ook ik woon in een rijtjeshuis. Ze hebben 2 kinderen van rond de 6 en 8 (En eentje uit een eerdere relatie van 16).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.
Zo rijk zijn we nou ook weer niet. Rijtjeshuizen kosten hier al een fortuin maar binnenkort gaan we dus naar twee-onder-1-kap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |