Die Australische jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die Cilmi is toch dat jonge meisje? Die's wel leuk
Gaga is een act, da's niet mijn ding
Die bedoelde ikquote:
best groot.. dus je weet het nog neit helemaal zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben jaloers.Vanavond is de kans best groot dat ik hier ben.
En toch valt het altijd tegenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je Big band niet leuk vindt. Eindelijk livemuziek ipv die gare midi-deuntjes, interactie met de band inderdaad, en lekker swingende nummers. Ik vind het tof.
Gaat Lady Gaga trouwens nog optreden (die roddel hoorde ik vorige week) of worden we afgescheept met Boyzone, of erger nog, iets van Nederlandse bodem?
Jep. Ik vind een live-band honderd keer leuker dan een achtergrondriedeltje maar toch weten de kandidaten daar bijna nooit wat mee te doen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat valt tegen? De bigband-optredens?
als wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft gezegd dat hij vanavond het hele podium gaat gebruiken
OMG Gaat Jaap lossssssquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10953715quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10953715
Vanaf 7:38
Als Quasimodo.. hij gaat aan een touw hangen en zwaaien van de ene naar de andere kant van het podiumquote:
Het kan ook zijn, dat we daardoor nu een hele andere Jaap zullen zienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:14 schreef ranja het volgende:
Ik zal z'n vriendin wel missen
Dat was eigenlijk het leukst aan Jaap, die shots van z'n vriendin als hij moest optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |