Ze bouwen er vast wel weer een slimme show omheen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef eightone. het volgende:
Ik denk dat BB nu echt door de mand valt bij Big Band.
Ik wil wel met Rauzer moddervechten hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
* Weer emmers modder aansleept voor het modderworstelen
Wat dat betreft missen we iemand als Kim.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Maartel het volgende:
Toch jammer dat er dit seizoen niemand in zit waarvan ik echt week na week naar het optreden uitkijk
Hahaha! Warm ook? Ik heb nu ook tintelende oren en wangen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
Marlalala ik heb er ook last van....die wijn dan he
precies, dat is waar t om draait. net als dit zonnestelsel om de zon draait, draait in dit leven alles om jou en mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
'
Hartje, iedereen mag eruit vliegen. Zolang wij elkaar maar hebben
Bijna wel hahahaquote:
schoen opeten topicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef henrydg het volgende:
Als volgende week Dikke Dony en BadBoyz ( 1 van de 2 acts ) er niet uit gaan, stop ik met kijken
Kimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:35 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Wat dat betreft missen we iemand als Kim.
Uhuhquote:
quote:
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefstequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dat is waar t om draait. net als dit zonnestelsel om de zon draait, draait in dit leven alles om jou en mij.
jij en ik, de rest is bijzaak mijn muze
Get a roomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefste
ik zou een hoop met je willen, maar nee; dweilen zit daar niet bij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |