Ze bouwen er vast wel weer een slimme show omheen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef eightone. het volgende:
Ik denk dat BB nu echt door de mand valt bij Big Band.
Ik wil wel met Rauzer moddervechten hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
* Weer emmers modder aansleept voor het modderworstelen
Wat dat betreft missen we iemand als Kim.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Maartel het volgende:
Toch jammer dat er dit seizoen niemand in zit waarvan ik echt week na week naar het optreden uitkijk
Hahaha! Warm ook? Ik heb nu ook tintelende oren en wangen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
Marlalala ik heb er ook last van....die wijn dan he
precies, dat is waar t om draait. net als dit zonnestelsel om de zon draait, draait in dit leven alles om jou en mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
'
Hartje, iedereen mag eruit vliegen. Zolang wij elkaar maar hebben
Bijna wel hahahaquote:
schoen opeten topicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef henrydg het volgende:
Als volgende week Dikke Dony en BadBoyz ( 1 van de 2 acts ) er niet uit gaan, stop ik met kijken
Kimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:35 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Wat dat betreft missen we iemand als Kim.
Uhuhquote:
quote:
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefstequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dat is waar t om draait. net als dit zonnestelsel om de zon draait, draait in dit leven alles om jou en mij.
jij en ik, de rest is bijzaak mijn muze
Get a roomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefste
ik zou een hoop met je willen, maar nee; dweilen zit daar niet bij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik smelt! Dweil me op mijn liefste
Nou dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zelf de modder instappen zit er niet in he
nah j/k
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou een hoop met je willen, maar nee; dweilen zit daar niet bij.
zoveel te zien, te doen, te ruiken, te proeven. maar nee, geen dweilen.
geef me nog even meer tijd en we zullen zien of dweilen eraan te pas zal komen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou een hoop met je willen, maar nee; dweilen zit daar niet bij.
zoveel te zien, te doen, te ruiken, te proeven. maar nee, geen dweilen.
geef me nog even meer tijd en we zullen zien of dweilen eraan te pas zal komen
Nou ze waren gewoon slecht Bennyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Het klopte wel wat ik zei... Dat BadBoyz in de singoff zouden staan en stemmen hadden misgelopen, omdat ze moesten openen
Je zou toch echt verwachten dat mensen langer zouden kunnen stemmen.. of delen ze de stemmen door de tijd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef TheVulture het volgende:
De show openen is tot nu wel een beetje jinxed inderdaad....
Heb jij ander geluid ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het nogal een grote verrassing dat Bad Boyz in de sing-off stonden.... daar had ik Kelvin of Dony verwacht.... gevalletje "ze zullen mijn stem wel niet nodig hebben" denk ik
Nou een goede tegenstander en ik ga de modder wel in hoorquote:
quote:
nah, ik wil jou niet in een moddergevecht zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou een goede tegenstander en ik ga de modder wel in hoor
Doe ff je voorspellingen van de statsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
laters
Hun act zat leuk in elkaar.... Kelvin en Dony vond ik op alle fronten minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb jij ander geluid ofzo
BB waren niet om aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |