quote:Tracklist :
Ann Lee - 2 Times
Leona - Zomer Op Je Radio
Shaft - Mambo Italiano
Georgina - Ritmo
Dario G - Sunchyme
GeoDaSilva - I´ll Do It Like A Truck
Gregor Salto - Lambada 3000
Sunfreaks - Counting Down The Days
Tim Deluxe - I Just Won´t Do
Lumidee Feat. Fatman Scoop - Dance!
Nina Sky - Move Your Body
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
Baha Man - Who Let The Dogs Out
Paradiso - Bailando
Zooky - Lift Your Leg Up
Martyn Negro - Corcyra Nigra
Sunclub - Fiesta
Sunclub - Tete
2 Unlimited - Get Ready For This
Venga Boys - Boom Boom Boom
Socaboys - Follow The Leader
Jody Bernal - Que Si, Que No
Passion Fruit - Riga Ding Dong Song
quote:
1 http://download.cz.hellshare.com/dvj/summer-tm.rar/745226
OR
1 http://share-rapid.com/stahuj/557297/summer-tm.rar
OR
1
2
3
4
5http://hotfile.com/dl/18970727/025a568/summer-TM.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/18975128/25e674c/summer-TM.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/18979564/6d0c54f/summer-TM.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/18983803/3edb466/summer-TM.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/18988153/44e5e6e/summer-TM.part5.rar.html
OR
1
2
3
4
5http://www.sendfile.to/yj5qdp2dlhra/summer-TM.part1.rar.html
http://www.sendfile.to/rzjl0xptrorg/summer-TM.part2.rar.html
http://www.sendfile.to/cdhi0iyji82b/summer-TM.part3.rar.html
http://www.sendfile.to/71l1523zm1c1/summer-TM.part4.rar.html
http://www.sendfile.to/lfvr6o7xifrt/summer-TM.part5.rar.html
OR
1
2
3
4
5http://www.storage.to/get/MM8ZYW16/summer-TM.part1.rar
http://www.storage.to/get/DwCLz1oI/summer-TM.part2.rar
http://www.storage.to/get/54roH71i/summer-TM.part3.rar
http://www.storage.to/get/eeWYCzHU/summer-TM.part4.rar
http://www.storage.to/get/ioMH1718/summer-TM.part5.rar
quote:
Yeaquote:
Net of iemand jouw posts leestquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Allure_ het volgende:
Net of iemand op die youtube linkjes klinkt.
Nu verpest je de grapquote:
kwaliteitspostquote:
ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
Omg! Die heb ik nog op cassette. Dit is lang terug.
Dit is puur de Summer2009 mix inclusief video volgens mij (45 min) ik kan die muziek er wel vanaf rippen zodra de boel klaar is, dan is ie een stuk compacter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Hey maar dat is de hele mix van 2009, hoelang duurt ie? Toch niet maar een uur he?
Ja, daar kan ik de downloadknop niet vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
Die eerste link download zo traag als dikke poep, die tweede werkt een stuk beter maar is wel in het Tsjechisch.
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar reageer je nu dan op, klapmongool.
Wtfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga slapen, ik vind 40.5 uur wakker wel genoeg
Slaap lekker!
Klopt je moet eerst registreren:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik de downloadknop niet vinden.
Ik heb zo'n 8.700km gevlogen vandaag hehequote:
is beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Kent iemand dit nummer al dat oud maar toch kaolo aan is?
Waar kwam je nou vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 8.700km gevlogen vandaag hehe
Edit: lang wakker gebleven om een jetlag te voorkomen.
Mongool, ik leg net uit hoe je hem zelf kan aanmaken. Bugmenot is kanker ja.quote:
ben luiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mongool, ik leg net uit hoe je hem zelf kan aanmaken. Bugmenot is kanker ja.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Kent iemand dit nummer al dat oud maar toch kaolo aan is?
Ja ik ook. Naja, hij heeft ook een ebay account met genoeg feedback dus het zal wel goedkomen en anders kan ik altijd nog de betaling cancellenquote:
wat heb je gekochtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook. Naja, hij heeft ook een ebay account met genoeg feedback dus het zal wel goedkomen en anders kan ik altijd nog de betaling cancellen
quote:
Je sexlevenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt je moet eerst registreren:
Hier heb je een Nederlandse vertaling:
[ afbeelding ]
Klik op registreer, dan:
[ afbeelding ]
Dan krijg je een activatiemailtje, dan moet je daar op de link klikken en dan kan je inloggen.
Vervolgens druk je gewoon op:
[ afbeelding ]
quote:
Haha, twee van die dingen wilde ik ook.quote:
quote:
Browser met ingebouwde vertaalmachine, gotta love itquote:
skön linkje ?quote:
Firefox kan dat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
[..]
Browser met ingebouwde vertaalmachine, gotta love it
Jij woont toch aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, twee van die dingen wilde ik ook.
Ben bang van niet, die bestelling bij dealextreme vannacht blijkt een extreme saldo afronder te zijn geweestquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Japs had jij nog drie dollar op je paypal?
chille sitequote:
Daarom, maakt me niet veel uit. Zolang maar niet heel Nederland dat gaat dragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij woont toch aan de andere kant van het land
Voor de rest zat er niet echt veel soeps tussen, wel een paar toffe jassen maar die zagen er dicht allemaal ineens een stuk lelijker uit
Hahahahahahah, killer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben bang van niet, die bestelling bij dealextreme vannacht blijkt een extreme saldo afronder te zijn geweest
[ afbeelding ]
Maar ik kan wel makkelijk aan een paar dollar komen, waar heb je t voor nodig?
Ik heb je naaktpic nog niet ontvangen.quote:
accepteren die ook paypal ?quote:
Dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb je naaktpic nog niet ontvangen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb je naaktpic nog niet ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]Hoax. Dat is mijn email niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie heeft die gemaakt van mijn geweldige pic?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ja niet normaal goedkoopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kenkergoedkoop ookEn ziet er wel nice uit
Voor die prijs heb ik nog niet eens een half vest![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
http://www.tmf.nl/profiel/garudaapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
ik had het trouwens nooit naar garudaap gestuurd als ik het zou sturen, volgens mij hebben al zijn matties toegang tot garudaap
die tietenquote:
whutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Wat een stevige meid, met een extra sterk apart binnenwerk, een stevige kont en heerlijk grote borsten... Of je nu gretig tegen haar aan rijdt, of je met je volle gewicht (tot 140 kg!) op haar stort, ze kan jou hebben! Haar gulzig vibrerende liefdesopeningen (drie!) zijn klaar om jou te ontvangen! En met haar levensechte gezicht, haar roodgelakte nageltjes, haar heerlijke borsten met lekker harde tepels en haar gretige pijpmondje is zij echt een 1ste klas verleidster! 100% latex, dus lekker warm en niet van echt te onderscheiden. Benodigd aantal batterijen: 2.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Wat een stevige meid, met een extra sterk apart binnenwerk, een stevige kont en heerlijk grote borsten... Of je nu gretig tegen haar aan rijdt, of je met je volle gewicht (tot 140 kg!) op haar stort, ze kan jou hebben! Haar gulzig vibrerende liefdesopeningen (drie!) zijn klaar om jou te ontvangen! En met haar levensechte gezicht, haar roodgelakte nageltjes, haar heerlijke borsten met lekker harde tepels en haar gretige pijpmondje is zij echt een 1ste klas verleidster! 100% latex, dus lekker warm en niet van echt te onderscheiden. Benodigd aantal batterijen: 2.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb er maar 1.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Tuuurlijk ... je was online aan het shoppen en kwam "ineens" bij de opblaaspoppen uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was even online aan het shoppen, kwam ik ineens bij de opblaaspoppen terecht. Een pop van fokking 400 euro. Je bent echt psycho als je daar 400 euro aan uitgeeft.
stomme vraag maar waar shop jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was even online aan het shoppen, kwam ik ineens bij de opblaaspoppen terecht. Een pop van fokking 400 euro. Je bent echt psycho als je daar 400 euro aan uitgeeft.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik was naar lingerie aan het kijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuuurlijk ... je was online aan het shoppen en kwam "ineens" bij de opblaaspoppen uit.![]()
Het geeft niet hoor
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb goed opgelet bij try before you die toen Nicolette een real doll ging kopen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.
Die moet je uitleggen. Want je zin icm de tijd maakt het nog veel gekker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Zo ik ga in de mix van 19-09-09 opzetten voor papa en mama en zelf lekker weer trainen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Realdolls zijn nog duurder. BP weet daar meer over te vertellen.
x2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen. Want je zin icm de tijd maakt het nog veel gekker.
x3quote:
499 postsquote:
Links.quote:
Okéquote:
De vrouw onder het bureau?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef Biogarde het volgende:
En verder alles chill. Potje bier, pinda's, jewaids.
Die is werken.quote:
Ik ging douchen en daarna de hele tijd op msn en toen verloor ik mijn postcount uit het oogquote:
Best sadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ging douchen en daarna de hele tijd op msn en toen verloor ik mijn postcount uit het oog
Ait, is het nou je vriendin of al je vrouw?quote:
Ja maar kom op, het is al heel treurig als je aan de 480 zit. Dan kan je het net zo goed mooi afronden naar de 500quote:
Er zijn niet veel andere mogelijkheden op dit tijdstip.quote:
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ait, is het nou je vriendin of al je vrouw?
Geil!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
Als jij naar een discotheek gaat en je haalt een biertje aan de bar, werkt dat barmeisje of die barman dan in de prostitutie of werkt hij of zij als barman/vrouw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn niet veel andere mogelijkheden op dit tijdstip.
Geen insinuerende opmerkingen gehad van je ouders? Maar precies, vind ik ook. Ik kan me weinig druk maken om wat anderen leuk en niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.
Maar iedereen moet doen waar ie zin in heeft.
Ik wilde net voor het douchen even zittend gaan plassen (brakke rug en lui, don't hatequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vriendin. Trouwen is voor mannen die zittend plassen. Net zoals kinderen, heb ik ook niks mee.
Maar iedereen moet doen waar ie zin in heeft.
Je bedoelt zo'n barvrouw die bodyshots geeft? Of een ambulancebroeder die mond-op-mond beademing moet toepassen? Of ziekenhuispersoneel dat je lul moet hechten of politie die je in&out moeten fouilleren, etc, etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij naar een discotheek gaat en je haalt een biertje aan de bar, werkt dat barmeisje of die barman dan in de prostitutie of werkt hij of zij als barman/vrouw?
En die ambulancebroeder, ziekenhuispersoneel, politie, beveiliging, horeca.. Allemaal hoeren zeker
Like je moeder die dan vraagt; Wanneer word ik oma?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen insinuerende opmerkingen gehad van je ouders? Maar precies, vind ik ook. Ik kan me weinig druk maken om wat anderen leuk en niet leuk vinden.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wilde net voor het douchen even zittend gaan plassen (brakke rug en lui, don't hate) maar ik vergat dat de bril omlaag stond
Die van jou moet in het stopcontact.quote:
Jij doet dat serieus onder de douche? Dat vind ik zo smerig, hé. Oke, je spoelt het toch weer weg maar bahquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]moeten plassen voor je gaat douchen en dan op de wc plassen. Waterverkwister!
Meer in de trant dat je mama op bezoek is en de TV staat aan terwijl er een commercial van ontbijtgranen op TV is, waarbij je moeder zegt: "Goh, wat leuk al die kindjes. Ze zien er allemaal ook zo gelukkig uit, he Bio?".quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Like je moeder die dan vraagt; Wanneer word ik oma?![]()
![]()
![]()
Ik verheug me echt op dat dingquote:
Je bent de 1e vrouw die ikd it ooit heb horen zeggen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]moeten plassen voor je gaat douchen en dan op de wc plassen. Waterverkwister!
Hoe kun je dat nou smerig vinden? Dat snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij doet dat serieus onder de douche? Dat vind ik zo smerig, hé. Oke, je spoelt het toch weer weg maar bah
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou smerig vinden? Dat snap ik echt niet.
Het is niet dat ik het trots aan iedereen vertel hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent de 1e vrouw die ikd it ooit heb horen zeggen!
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje wegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchen![]()
Kan je ook net zo goed poepen in de douche en de waterstraal er dan op zetten, zie je ook niks meer van maar toch doet niemand dat![]()
Oja, ga jij even poepen in de douche...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchen![]()
Kan je ook net zo goed poepen in de douche en de waterstraal er dan op zetten, zie je ook niks meer van maar toch doet niemand dat![]()
Stampen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje weg! Lijkt me toch een wezenlijk verschil.
Waterstraal erop en het zal vast ooit wegspoelen hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje weg! Lijkt me toch een wezenlijk verschil.
Even aanstampen en klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaren gedaan toen ik nog thuis woonde. Wasbak op m'n kamer en anders moest ik naar beneden (3 verdiepingen).quote:
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jaren gedaan toen ik nog thuis woonde. Wasbak op m'n kamer en anders moest ik naar beneden (3 verdiepingen).
Een van de weinige verstandige users hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waterstraal erop en het zal vast ooit wegspoelen hoor.
Oke kut voorbeeld![]()
maarja ik ga altijd gewoon naar de wc
En dan ontkennen wanneer je pa de chiffon er onderuit haalt omdat er een verstopping is en dat ding vol zit met urinesteenquote:
Bio kan zelfs je moeder zien. Ik ook trouwens, want ze ligt naast me.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
Bio, kun jij verwijderde posts zien?
Jazeker.quote:
Nou liever jij dan ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bio kan zelfs je moeder zien. Ik ook trouwens, want ze ligt naast me.
Jij kan wel wat beters krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[KLB SC #2067] Kom er maar in Suusjequote:
En nu?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[KLB SC #2067] Kom er maar in Suusje
Ja die is mooiquote:
Ze leren het wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goeie reactie jongen. Jij laat je niet kisten
"patbalx Hoe vaak heb je dit wel niet over moeten doen zonder je lach in te houden?quote:
Het hele topic screenshottenquote:
Hoe goed gedaanquote:
Ik heb het gehad met die afgezaagde repliesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goeie reactie jongen. Jij laat je niet kisten
Trustenquote:
Wat heb je uit?quote:
Je bent het beu.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met die afgezaagde replies.
En dan is er brand. Sta je dan.quote:
quote:
Is toch ook gewoon niet chillquote:
Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.quote:
Een lange broek, dat lijkt me dan weer echt niks hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon niet chill. Ik slaap met joggingsbroek en ontbloot bovenlijf.
Dat doe je alleen in de hoop dat ze lepeltje lepeltje wil liggen en Lange Frans zich omtovert tot een Maglite.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naakt slapen als het warm is![]()
Naakt slapen met je geliefde of je neukertje or whatever![]()
Joggingsbroekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon niet chill. Ik slaap met joggingsbroek en ontbloot bovenlijf.
Ik gewoon in mijn boxer en soms een shirt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet waar hij isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg allemaal dronken sms'jes van een jarige vriend
Baaad, ik val altijd gewoon in slaap als het toch al tyfus laat isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Na de seks trek ik zelfs weer m'n shit aan.
Nou bedankt he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.
Verder, naakt slapen is chill. Elke vorm van kleding die je draagt in bed is alleen maar vervelend en onnodig.
Als je kleding nodig hebt om het warm te hebben in bed is er iets mis met je bloedsomloop.
Dat is walgelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik slaap in een boxer omdat ik met m'n plakballen niet over m'n overtrek ga schurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft de brandweer ook eens een leuke nacht.
Verder, naakt slapen is chill. Elke vorm van kleding die je draagt in bed is alleen maar vervelend en onnodig.
Als je kleding nodig hebt om het warm te hebben in bed is er iets mis met je bloedsomloop.
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is walgelijk!!!! Ik ben zo blij dat mijn vriendje dat niet doet. Als je daarna niet gewoon naakt me me wil praten en naakt met me wil slapen kun je optyfen.
Skylark is onzeker over z'n lijfquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist van niksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan niet waar hij is.
Ik zou gewoon een boxer aantrekkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is walgelijk!!!! Ik ben zo blij dat mijn vriendje dat niet doet. Als je daarna niet gewoon naakt me me wil praten en naakt met me wil slapen kun je optyfen.
Ook niet als je het prettiger vind slapen met boxer ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen (plak)ballen, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik slaap in een boxer omdat ik met m'n plakballen niet over m'n overtrek ga schuren
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.
Dat klopt zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat doe je alleen in de hoop dat ze lepeltje lepeltje wil liggen en Lange Frans zich omtovert tot een Maglite.
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo menquote:
Ik heb een bloedlul.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo men.
Dat. Al snap ik wel dat vrouwen eenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het slaapt gewoon chiller.
Nee. Dan worden mijn pleziertjes mij ontnomen.. Toch fijner als z'n lul tegen m'n kont aan ligt zonder stof er tussen. Is ook leuker wakker worden!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet als je het prettiger vind slapen met boxer ofzo?
True, true.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je je daar mee bezig zou houden als je net klaar bent met seks, heb je haast ofzo men.
Bier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?
Qua groeien.quote:
Ja en?quote:
Groeien of krimpen?quote:
Naakt < Bier < Seks?quote:
Ik rook nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true.
Na de seks is het tijd voor een sigaret
Dus als jij naakt voor me staat moet ik kiezen tussen een ijskoud sixpackie bier en jou?quote:
quote:
Dan rook je toch welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik rook niet.
Feestjes niet meegerekend.
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus als jij naakt voor me staat moet ik kiezen tussen een ijskoud sixpackie bier en jou?
Mag ik het combineren?
GODVERquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 7 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 667 iBenny
02. 493 Marlalala
02. 493 Japsnars
Hier kan dat overal hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik rook wel alleen als ik uitga niet. Want dat kan bijna nergens![]()
![]()
![]()
DAT KAN GEWOON IN NEDERLAND!!1![]()
![]()
Ik prefereer met boxer boven naakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan het nou chiller slapen? Wat is er beter dan naakt?
Hier overal andersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik rook wel alleen als ik uitga niet. Want dat kan bijna nergens![]()
![]()
![]()
DAT KAN GEWOON IN NEDERLAND!!1![]()
![]()
Ja en als je boos word wil je juist gaan bewijzen dat jij een betere keuze bent dus dan doe jij nog veel meer je best en dan heb je uiteindelijk veel betere seks. Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!
Maar als je zou moeten kiezen tussen een biertje of seks met mij, dan zou ik heeeel boos worden als je voor het bier zou gaan..
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik prefereer met boxer boven naakt.
Dan vind ik je ook maar een beetje een meeloper.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Ik rook niet, alleen bij gelegenheden'
DAN ROOK JE GODVER TOCH WEL
Ik hou m'n teen altijd gekruld tijdens de seks, zodat ik m'n boxer ermee vasthoudt. Als ik klaar ben dan sneak ik hem onder de lakens aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat. Al snap ik wel dat vrouwen eenmomentje hebben wanneer jij je boxer aantrekt (al dan niet na een poos pas).
Dan heeft een man de vrouw ook een keer als het om seks gaat. Staat je chick gewoon te soppen ga jij bier drinken. Hoe mooi. Ik ben zo'n iemandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!
Maar als je zou moeten kiezen tussen een biertje of seks met mij, dan zou ik heeeel boos worden als je voor het bier zou gaan..
Omdat het anders koud is!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?
Ik zou nooit willen bewijzen dat ik een betere keuze ben dan bierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en als je boos word wil je juist gaan bewijzen dat jij een betere keuze bent dus dan doe jij nog veel meer je best en dan heb je uiteindelijk veel betere seks. Ja.
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou m'n teen altijd gekruld tijdens de seks, zodat ik m'n boxer ermee vasthoudt. Als ik klaar ben dan sneak ik hem onder de lakens aan.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen bewijzen dat ik een betere keuze ben dan bierals je liever bier hebt dan neem je toch lekker bier. Maar dan ben ik ook geen optie meer.
Koud, watjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat het anders koud is!!![]()
En die stof voelt lekkerder aan dan je dekbed vind ik
Nee joh, mannelijk handigheid. Wij zien seks niet als iets moois hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.
Jaquote:
Seks als iets mooisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee joh, mannelijk handigheid. Wij zien seks niet als iets moois hoor
Tocht in je vagina.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?
Mja, je zegt het al in je eerste zin. Daarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
O?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet zo doen van: 'Ohmygod je wil bier boven mij? Maar deze tieten dan, en deze kont, en als ik nou zo op je zit
?' dan zou ik zeggen:
krijg de tyfus, doei.
JIj slaapt zonder dekbedquote:
Krijg de tyfus, ik pak mijn 220 vibo welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet zo doen van: 'Ohmygod je wil bier boven mij? Maar deze tieten dan, en deze kont, en als ik nou zo op je zit
?' dan zou ik zeggen:
krijg de tyfus, doei.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks als iets mooiseerder dierlijk. Maar je teen de hele tijd krommen is raar, je zult er verdomme maar aan moeten denken zeg terwijl je aan het neuken bent.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die serieus zouden willen bewijzen dat zij een betere keuze zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O?
Zou je dat serieus doen wanneer een gast twijfelt tussen bier en jou?
Verrassend
Dat kan ik dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj slaapt zonder dekbed? Overigens doe ik dat wel in de zomer en dan alsnog naakt, superchill.
Preciesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, ik pak mijn 220 vibo wel
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die serieus zouden willen bewijzen dat zij een betere keuze zijn.
Ik ook, raar eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal niet.! Ik moet echt iets op me hebben liggen.
Kerstmarkten. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..quote:
Of een andere klassieker: Een tube tandpaste uitknijpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geilerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Een zachte G.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ziek in je hoofd gekkie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geiler
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal niet.! Ik moet echt iets op me hebben liggen.
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
PM-spam@fok.nlquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
Bio, waar kan ik melding maken van PM-spam?
[ afbeelding ]
Dan zou jij Sky dus moeten neukenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.
Ziekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.
Hoi schatjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.
Alleen een wokkel? Pfoe, je onderschat me.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Maar toch denk ik dat ik BT verkies boven het drinken van bier.
Volgens mij maakt ze er een wokkel van.
Hoe lang duurt het bij hem voordat hij loost bij constante stimulatie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziekik ga morgen aan m'n vriendje vragen of hij dat ook doet.. Ik geloof er eigenlijk niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |