quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wilde net voor het douchen even zittend gaan plassen (brakke rug en lui, don't hate) maar ik vergat dat de bril omlaag stond
Die van jou moet in het stopcontact.quote:
Jij doet dat serieus onder de douche? Dat vind ik zo smerig, hé. Oke, je spoelt het toch weer weg maar bahquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]moeten plassen voor je gaat douchen en dan op de wc plassen. Waterverkwister!
Meer in de trant dat je mama op bezoek is en de TV staat aan terwijl er een commercial van ontbijtgranen op TV is, waarbij je moeder zegt: "Goh, wat leuk al die kindjes. Ze zien er allemaal ook zo gelukkig uit, he Bio?".quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Like je moeder die dan vraagt; Wanneer word ik oma?![]()
![]()
![]()
Ik verheug me echt op dat dingquote:
Je bent de 1e vrouw die ikd it ooit heb horen zeggen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]moeten plassen voor je gaat douchen en dan op de wc plassen. Waterverkwister!
Hoe kun je dat nou smerig vinden? Dat snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij doet dat serieus onder de douche? Dat vind ik zo smerig, hé. Oke, je spoelt het toch weer weg maar bah
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou smerig vinden? Dat snap ik echt niet.
Het is niet dat ik het trots aan iedereen vertel hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent de 1e vrouw die ikd it ooit heb horen zeggen!
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje wegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchen![]()
Kan je ook net zo goed poepen in de douche en de waterstraal er dan op zetten, zie je ook niks meer van maar toch doet niemand dat![]()
Oja, ga jij even poepen in de douche...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo lekker die pisgeur terwijl je staat te douchen![]()
Kan je ook net zo goed poepen in de douche en de waterstraal er dan op zetten, zie je ook niks meer van maar toch doet niemand dat![]()
Stampen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje weg! Lijkt me toch een wezenlijk verschil.
Waterstraal erop en het zal vast ooit wegspoelen hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poep stroomt niet zo weer door je doucheputje weg! Lijkt me toch een wezenlijk verschil.
Even aanstampen en klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaren gedaan toen ik nog thuis woonde. Wasbak op m'n kamer en anders moest ik naar beneden (3 verdiepingen).quote:
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jaren gedaan toen ik nog thuis woonde. Wasbak op m'n kamer en anders moest ik naar beneden (3 verdiepingen).
Een van de weinige verstandige users hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waterstraal erop en het zal vast ooit wegspoelen hoor.
Oke kut voorbeeld![]()
maarja ik ga altijd gewoon naar de wc
En dan ontkennen wanneer je pa de chiffon er onderuit haalt omdat er een verstopping is en dat ding vol zit met urinesteenquote:
Bio kan zelfs je moeder zien. Ik ook trouwens, want ze ligt naast me.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
Bio, kun jij verwijderde posts zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |