quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Pharkus het volgende:
digid werkt al jaren goed bij mij, lijkt me dat je er niet zo goed mee om kan gaan.
FYL.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik doe het precies volgens de uitleg, maar het werkt niet
nee sorry ik weet ze nog precies, en dan zegt dat ding dat ik me nooit heb ingeschreven, terwijl ik hier voor me een brief heb liggen waarin mijn activeringscode staatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef 1517 het volgende:
Je hoeft alleen maar je gebruikersnaam en wachtwoord te onthouden, maar dat is nog al veel gevraagd voor TS blijkbaar
Misschien had je die ook ooit moeten invoeren!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef duke-forever het volgende:
[..]
nee sorry ik weet ze nog precies, en dan zegt dat ding dat ik me nooit heb ingeschreven, terwijl ik hier voor me een brief heb liggen waarin mijn activeringscode staat
ja dat heb ik dus gedaan. Zegt ie dat mijn account nooit is aangemaaktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien had je die ook ooit moeten invoeren!
Balen man.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus gedaan. Zegt ie dat mijn account nooit is aangemaakt
als jij nou eens opdonderd? het enige van jou dat iets toevoegt aan dit topic zijn die tieten in jouw avatar, en die staan er nou al 3x in, dus ga maar wegquote:
Ok.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef duke-forever het volgende:
[..]
als jij nou eens opdonderd? het enige van jou dat iets toevoegt aan dit topic zijn die tieten in jouw avatar, en die staan er nou al 3x in, dus ga maar weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |