Emilie!quote:
*FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP*quote:
is dat lauren?quote:
Nee dat is Lauren Verster ofzo :pquote:
Hahahaha nou luek hoor en hoe was de vejaardag van pap ik kon er niet zijn was in de eftenling met een mijsje leuk hoor nou groetjesquote:
ZET JE CAPS UIT NOOBquote:
Geefbaar, zeker!quote:
Fapquote:
Met Google Translate kom je al een heel eind, fatsoenlijke zinnen maken van wat Google vervolgens uitkakt moet je dan wel zelf doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:05 schreef DjinN het volgende:
Haar blog is best leuk om te lezenAl kost het wel tijd om heel de zooi te vertalen
![]()
quote:
Juh idd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met Google Translate kom je al een heel eind, fatsoenlijke zinnen maken van wat Google vervolgens uitkakt moet je dan wel zelf doen.
hahahah dat was ik niet dat was een dubbelganger karcel moubos hij doet alteid of hij mijn is niet intrapen volgenden keer nou groetjesquote:
HAHAHAHAHAHAH !! HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAWAT EEN GRAPJAS BEN JIJ!! IK KLETS MIJN DIJEN VAN DE LOL DIE IK NU HEB!!!! HAAAAAHAHAHAHAH KARCEL MOUBOS BWAHAHAHHAAHAHASDFASGJHUADSKFJRHE'TÍEUITFJREITORJEquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:20 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
hahahah dat was ik niet dat was een dubbelganger karcel moubos hij doet alteid of hij mijn is niet intrapen volgenden keer nou groetjes
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH !! HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAWAT EEN GRAPJAS BEN JIJ!! IK KLETS MIJN DIJEN VAN DE LOL DIE IK NU HEB!!!! HAAAAAHAHAHAHAH KARCEL MOUBOS BWAHAHAHHAAHAHASDFASGJHUADSKFJRHE'TÍEUITFJREITORJE
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:20 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
hahahah dat was ik niet dat was een dubbelganger karcel moubos hij doet alteid of hij mijn is niet intrapen volgenden keer nou groetjes
KLAAS JANSEN !quote:
Cultuurbarbaar! Dat is Voe! Oftewel Emilie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef paardehaar het volgende:
VAN WIE ZIJN DEZE FOTO;S???????????????????????
WIE IS DIT MEISJE
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef duke-forever het volgende:
ze ziet er misschien ouder uit maar ze blijft 14 en illegaal jongens![]()
Je mama.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |