Wat kost ons dat aan zakgeld voor de knul?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Handig toch, iemand die het vuile werk opknapt
Uhu, volgens mij weten die mensen niet eens waarom ze boe roepen, zodra er ook maar iets niet positief is is het meteen 'boeeeee'.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word soms echt moe van dat boe-geroep.
Janna had gelijk, het Nederlandse publiek heeft geen smaakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik hoorde het publiek toch behoorlijk juichen toen ze ging uithalen.
Ach, een paar verminkingen zijn alleen maar stoerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t niet over de verminkingen, maar ik leef nog
Een top model hoeft niet mooi te zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar Hollands Next Top Model is op een andere zender toch?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Janna had gelijk, het Nederlandse publiek heeft geen smaak
het is taboequote:
Notering dagcijfers is ie al blij mee. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat kost ons dat aan zakgeld voor de knul?
Ach dat is wel zielig inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gordon komt wel altijd super humoristisch uit de hoek.
Wel lullig voor de acrobaat die zijn/haar complete vrienden- en familiekring heeft verteld te moeten kijken naar deze show
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Godtje het volgende:
Oh ja. Mijn mening tot nu toe want dan blijft dat tenminste een beetje duidelijk.
1: Jaap
3: Sumera
2: Danielle
3: Slechte Jongens
4: Dony
hehe, mijn neefje vond mijn littekens vandaag ook stoer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, een paar verminkingen zijn alleen maar stoer
Stuur 'm een pm en hij geeft je vast het bedrag en het banknummerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat kost ons dat aan zakgeld voor de knul?
Tsja ze kent haar eigen volk hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar Hollands Next Top Model is op een andere zender toch?
Ach gosh, krijg bijna met je te doenquote:
Jaap heeft mijn persoonlijke voorkeur. Hij luistert lekker weg, zonder irritante trilletjes etc.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klikte net een Fobo aan van 1 van de posters hier en die staat op de foto met nick/simon dus dat kan goed kloppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ kijkt me raar aan ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik klikte net een Fobo aan van 1 van de posters hier en die staat op de foto met nick/simon dus dat kan goed kloppen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
Saterday Night Fever![]()
Alleen jammer dat kelvin het zo dadelijk gaat verkrachten
Saaiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaap heeft mijn persoonlijke voorkeur. Hij luistert lekker weg, zonder irritante trilletjes etc.
hahahahahaquote:
Ja maar Kelvinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |