En dat staat gelijk aan tof!quote:
Zeker doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat staat gelijk aan tof!
Die ga ik zeker als volgende spelen dus
Ziet er een beetje simpel uit zo in t filmpje, want bijvoorbeeld world of goo is dan niet 3d maar t ziet er niet slecht uit. Dat Lugaru doet me meer denken aan echt een "oud" spel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zeker doen!
Lugaru HD is ook heel tof, alleen wel ontzettend lastig. Net zoals de rest van de games
Het is een indie titel, dus je kan ook geen perfecte graphics verwachten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje simpel uit zo in t filmpje, want bijvoorbeeld world of goo is dan niet 3d maar t ziet er niet slecht uit. Dat Lugaru doet me meer denken aan echt een "oud" spel...
Tof, geld ook gewoon voor degene die al gekocht hebben btw.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels is ook Samorost 2 toegevoegd, het zijn nu dus ZES games. Actie loopt nog twee dagen.
Gaat waarschijnlijk net niet lukken maar was anders wel awesome geweest.quote:"If we raise over $1,000,000 USD [convert] then Gish, Penumbra Overture, and Lugaru will release their source code!"
Inderdaad ja dat geld voor mij ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Toffe actie! Het was jįren geleden dat ik betaald heb voor pc-games
Inderdaad dat zou erg gaaf geweest zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk net niet lukken maar was anders wel awesome geweest.
Zelfde voor mijquote:
Ik ben een mac-user en linux-user dus bij mij zit het ook wel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfde voor mijIk hoop echt dat ze de sources gaan releasen ze zijn al goed op weg
$880,474
ook leuk om te zien dat linux gebruikers blijkbaar gemiddeld het meest betalen
ik denk dat het ook komt omdat er gewoon meer windows users zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben een mac-user en linux-user dus bij mij zit het ook wel goed
True, maar dan nog betekent het dat Linux users vrijgeviger zijn dan Windows users... Ik heb trouwens nog een bundle gekocht om te giftenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk dat het ook komt omdat er gewoon meer windows users zijn
Best veel aangezien er dan vast developers komen die leuke nieuwe spellen maken gebaseerd op deze spellen en omdat ze dan geport kunnen worden naar dequote:
quote:Wolfire Twitter said:
Holy crap -- people are already submitting patches to Lugaru
quote:Humble update: open source extension (5/11/10)
The Humble Indie Bundle experiment has been a massive success beyond our craziest expectations. So far, in just over 7 days, 121,716 generous contributors have put down an incredible $1,110,674. Of this, contributors chose to allocate 30.95% to charity: $343,771 for the Electronic Frontier Foundation and Child's Play Charity. I have made a page for the full breakdown including credit card fees in a JSON format here (json).
Now it's our turn to give back. As of 5/11/10, Aquaria, Gish, Lugaru HD, and Penumbra Overture pledge to go open source. We are preparing the sources right now and will be releasing them ASAP. We spent last night preparing Lugaru and it is available now. The code is still a little rough (no Visual Studio project yet, for instance) but hopefully with the help of the community we can rapidly make it more accessible to everyone.
Note, the games will be "free as in 'free speech', not as in 'free beer'": see each license for the full, finalized details as they come out very hopefully this week -- stay tuned. It is the underlying code that will be made available to everyone.
Feel free to continue donating to charity, to the developers, or any combination thereof below. We will still be distributing humble bundles to anyone who contributes.
Maar sinds ik die spelletjes nu gekocht heb hoop ik dat er snel pandora ports komenquote:We have included enough of the game data to run the demo version. Please note that the game data is not under the GPL, and forbids commercial redistribution.
Niemand mag het commercieel uitbuiten. Maar je mag het wel aanpassen, clonen en verspreiden.quote:Free software is a matter of the users' freedom to run, copy, distribute, study, change and improve the software. More precisely, it means that the program's users have the four essential freedoms:
* The freedom to run the program, for any purpose (freedom 0).
* The freedom to study how the program works, and change it to make it do what you wish (freedom 1). Access to the source code is a precondition for this.
* The freedom to redistribute copies so you can help your neighbor (freedom 2).
* The freedom to distribute copies of your modified versions to others (freedom 3). By doing this you can give the whole community a chance to benefit from your changes. Access to the source code is a precondition for this.
Volgensmij wordt de game data niet geopend je krijgt dus een constructie net als bij quake etc. de engine is open source voor de game data moet je de originele files gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:11 schreef wdn het volgende:
De license is volgens de The Free Software Definition. Of vergis ik me nu(?)
[..]
Niemand mag het commercieel uitbuiten. Maar je mag het wel aanpassen, clonen en verspreiden.
Hier is de linux installer http://icculus.org/aquaria/aquaria-beta3-installer.run trouwens.
aaaaaaaah ik snap'mquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij wordt de game data niet geopend je krijgt dus een constructie net als bij quake etc. de engine is open source voor de game data moet je de originele files gebruiken.
Ik heb alleen een trailer gezien tot nu toe maar World of Goo ziet er zeker leuk uitquote:
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef zatoichi het volgende:
Cool ga ik doen; draai thuis ubuntu, en wil best iets van 20$ hiervoor betalen. Kun je alleen via paypal, amazon of google betalen? Ik heb liever CC of ideal.
Gewoon 6 gamesquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb de TT veranderd. Het is nu 6 games toch? Of is er weer wat bijgekomen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Spellingsfout ook maar even aangepast. Het is jouw toch?
Toch mooi dat er veel gedaan wordtquote:When I saw this flurry of positive contributions, it immediately reminded me of its mirror image -- the rush to be the first cracker to crack each new DRM scheme. Whenever a game comes out with some new and more 'uncrackable' form of copy protection, crackers jump in and work night and day to prove that they can crack it.
It makes me a little sad to see all this effort expended on games with DRM. Could it work the same way in reverse? When Aquaria, Gish, and Penumbra Overture open up, I hope the community will help build them up with the same vigor that crackers tear DRM down.
Je krijgt een mailtje als het goed is...quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef zatoichi het volgende:
Hoe werkt dat? Heb zojuist 30 dollar overgemaakt, maar krijg met geen enkele mogelijkheid die games binnen; op de site zelf geeft hij nog steeds de mogelijkheid om geld over te maken aan, maar nergens de mogelijkheid om games te downloaden...
Ah, dat zeiden ze er niet bijquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je krijgt een mailtje als het goed is...
Inderdaad niet normaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Wriggles het volgende:
Volgens mij is de server nogal belast.Download langzaam.
Dan doe je m toch gewoon voor 10 cent ofzo? Kan nooit geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet nog niet of ik deze weer ga kopen heb die andere 2 wel maar ik heb nog lang niet alle spellen gespeeld. inmiddels is gish wel geport naar de pandora dus dat it tof![]()
Ik denk nog wel even over deze na, ik zit ook nogal krap bij kas dus ik denk dat ik het oversla ditmaal.
tja dat zou ik dan weer niet zo snel doen ofzo die bundles zijn al vrij goedkoop...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan doe je m toch gewoon voor 10 cent ofzo? Kan nooit geen kwaad.
De hele bedoeling is dat JIJ zelf het bedrag kiest. Ze weten heus zelf wel dat heel veel mensen onder 1 dollar/euro doen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat zou ik dan weer niet zo snel doen ofzo die bundles zijn al vrij goedkoop...
En al gekochtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Gaan we weer!:
Humble Indie Bundle 3 is online
http://www.humblebundle.com/
5 games deze keer
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de eerste bundel vrij veel betaald de tweede bundel bijna niks en nu zit ik er tussenin
Het gemiddelde was gisteren toen ik het pakket kocht $5.31. Heb zelf $15 gedaan omdat ik Cogs en VVVVVVV al hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?
ik heb 2.00 betaald en dat netjes door 4'en gedeeldquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:40 schreef zatoichi het volgende:
Ha leuk, ga ook bestellen; wat betalen jullie ongeveer? Ik denk dat ik 25¤ ga betalen.
juistquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef HyperViper het volgende:
Beter ik heb nog 39 cent op mijn Paypal, een eerlijke prijs al zeg ik het zelf.
WTF wat erg, is zelfs 1 cent dan te veel voor die mensen? Zielig hoor..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef ImMaxa het volgende:
Kwam de bundel gisteren tegen op een torrentsite. En nee, niet gedownload. Vind ik dus nogal triest.(En ja, ik weet dat de vorige 2 ook via deze weg verspreid zijn, helaas)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |