Inderdaad niet normaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Wriggles het volgende:
Volgens mij is de server nogal belast.Download langzaam.
Dan doe je m toch gewoon voor 10 cent ofzo? Kan nooit geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet nog niet of ik deze weer ga kopen heb die andere 2 wel maar ik heb nog lang niet alle spellen gespeeld. inmiddels is gish wel geport naar de pandora dus dat it tof![]()
Ik denk nog wel even over deze na, ik zit ook nogal krap bij kas dus ik denk dat ik het oversla ditmaal.
tja dat zou ik dan weer niet zo snel doen ofzo die bundles zijn al vrij goedkoop...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan doe je m toch gewoon voor 10 cent ofzo? Kan nooit geen kwaad.
De hele bedoeling is dat JIJ zelf het bedrag kiest. Ze weten heus zelf wel dat heel veel mensen onder 1 dollar/euro doen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat zou ik dan weer niet zo snel doen ofzo die bundles zijn al vrij goedkoop...
En al gekochtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Gaan we weer!:
Humble Indie Bundle 3 is online
http://www.humblebundle.com/
5 games deze keer
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de eerste bundel vrij veel betaald de tweede bundel bijna niks en nu zit ik er tussenin
Het gemiddelde was gisteren toen ik het pakket kocht $5.31. Heb zelf $15 gedaan omdat ik Cogs en VVVVVVV al hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?
ik heb 2.00 betaald en dat netjes door 4'en gedeeldquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:40 schreef zatoichi het volgende:
Ha leuk, ga ook bestellen; wat betalen jullie ongeveer? Ik denk dat ik 25¤ ga betalen.
juistquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ah dus als ik een bepaald bedrag betaal zit ik wel goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |