Maaikequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef Maartel het volgende:
Sumera is zielig, Danielle is zielig.. Jaap is ook al zielig..
Op wie moet ik stemmen???
Dat kan ook in de magische tent!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer hoor
Ik zet er wel een koepeltentje naast
Verkeerde bril , denk ik. Of hij houdt van skeletten, die rammelen tijdens de seks.quote:
Alleen covers dus.quote:
ik ken ze nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken de films, maar daat houdt t wel mee op eigenlijk
In de modderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vind ook niet echt dat het nummer zich daarvoor leent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft Jaap ooit het podium gebruikt? Of is staan het enige wat ie kan.
Welnee, Golalala zijn Gomi en Marlalala (gaan volgend jaar samen in XF) en die suite past er makkelijk in hoor in die tent, dan zijn wij nog met zijn 3-tjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook echt hetzelfde af!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft Jaap ooit het podium gebruikt? Of is staan het enige wat ie kan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
ze moeten die gozer echt een nektransplantatie geven hoor
Eens. Hier moet veel meer kracht achter. Nu is het gewoon saai.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Het is dus inderdaad saai. Goed gezongen, maar
quote:
ja en hij zingt nooit liedjes die zich daarvoor lenen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef eightone. het volgende:
[..]
Vind ook niet echt dat het nummer zich daarvoor leent.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Godtje het volgende:
Slechtste optreden van Jaap tot nu toe. En nog steeds de beste zijn.
quote:
Kijken wij naar dezelfde uitzending?quote:
Ik heb weer wat gemist geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, Golalala zijn Gomi en Marlalala (gaan volgend jaar samen in XF)
Ook gezelligquote:en die suite past er makkelijk in hoor in die tent, dan zijn wij nog met zijn 3-tjes
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
Het is allemaal wel erg veilig wat 'ie doet.
Tja, dat maakt toch niet uit? Ik zie Ernst Daniel Smith ook niet opeens een jumpstyle nummer opnemen. Ieder zijn genre.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja en hij zingt nooit liedjes die zich daarvoor lenen...
Dat klopt helemaal wat je zegt, het is echt zo'n aardige vent, je wilt gewoon dat hij wint.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef marcodej het volgende:
Het is allemaal wel erg veilig wat 'ie doet en steeds hetzelfde type liedje. Het klinkt allemaal goed, maar tsja... Door zn sympathieke voorkomen wel finalewaardig.
Ik heb deel 1 een kans gegeven, maar het kon me niet echt boeienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal wel gezien. de boeken nooit gelezen. de films zijn wel vermakelijk tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |