Hier niet. Je zal wel weer te druk aan het down-/uploaden zijn... of een brakke verbinding hebben.quote:
zal m'n modem wel weer een aanfietsen dan, momentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier niet. Je zal wel weer te druk aan het down-/uploaden zijn... of een brakke verbinding hebben.
quote:
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...quote:
quote:
Oh, nu wel. Lopen we dus kennelijk erg achter ja..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...
Blijkbaar, want ik kijk via de VSR-stream, dus heb ook al een vertraging.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
sow, Gorillaz ook voor de 5de week int voorstukje
QFT!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.
Welke stream gebruik jij?, die lijkt me duidelijker dan die van mijquote:
das ook weer waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.
Da's de 3FM Webcam / Visual Radio-stream: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
Lol dat gaat wat worden vanavond bij RTL:
[ afbeelding ]
[..]
Welke stream gebruik jij?, die lijkt me duidelijker dan die van mij?
Neuh, ik vind Keane ook prima te pruimen hoor. Kane daarentegen absoluut nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Keane![]()
![]()
enige positieve comment wss maar dat ze me aan mijn reet roesten
101tv: 400x300quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Da's de 3FM Webcam / Visual Radio-stream: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
En niet te vergeten K'naan.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Jaap verdient is een Jaap in zijn stembanden...
Ja dat zag ik maar had het idee dat ik jullie er niet mee lastig moest vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Daarnaast is de bitrate een stuk hoger bij de 3FM-stream (800 vs 1000 kbps).
quote:
verassend, ik zie jullie anders nooit, moet ik weer een OneManArmy uit gaan hangen hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Keane ook prima te pruimen hoor. Kane daarentegen absoluut niet
Hoe luister/kijk jij?quote:
Mjah, 'k heb er alleen jammer genoeg geen reactie op gekregenquote:
Ondanks dat het zo makkelijk is om achter dat adres te komen, zou ik je toch willen vragen het even uit je post te halen. Staat niet zo netjes zo.quote:
Breng um dan maar hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k heb er alleen jammer genoeg geen reactie op gekregen
stem deed me een beetje denken aan Geri Halliwell, maar om dat nu positief te noemen....quote:
Old schoolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vang het signaal op uit de lucht. Nieuwe techniek en erg goedkoop
.
heftig !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Times Square weer afgesloten vanwege verdacht pakketje: http://www.ustream.tv/cbsnews
Jongens, kom op, een beetje respect voor privacy graag!quote:
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jongens, kom op, een beetje respect voor privacy graag!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
En je wilt zeggen dat dat nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
Nicole deed vorig jaar mee met wie is de chef, en daar liet ze haar hele huis zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Adressen zijn te achterhalen inderdaad, maar dat is totaal iets anders dan ze hier zo openlijk publiek te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En je wilt zeggen dat dat nog niet bekend was?
Ook dat is weer iets anders dan het openbaar maken van het adres. Bovendien liet ze niet haar hele huis zien maar slechts gedeeltes daarvan, welke ze zelf openbaar wilde maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nicole deed vorig jaar mee met wie is de chef, en daar liet ze haar hele huis zien.
Twitter hem zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen we 'm meteen ff erop aanspreken dat de vluinisbak te vol zit,
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op zn verjaardag zijn ze bij hem geweest, en dat ziet er inderdaad hetzelfde uit ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is zijn huis
[url=xx]google maps[/url]
en dat de onkruid weg gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op google zie je alleen de buitenkant, en een paar weken terug (toen gerard jarig was en werd verast) stonden ze gewoon te filmen in de slaapkamer.quote:![]()
Op vrijdag 7 mei 2010 19:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook dat is weer iets anders dan het openbaar maken van het adres. Bovendien liet ze niet haar hele huis zien maar slechts gedeeltes daarvan, welke ze zelf openbaar wilde maken.
Het is nog altijd anders dan dat je beelden ziet uit het huis, dan dat je het exacte adres weet. Als je beelden ziet weet je namelijk nog niet WAAR het is, want hij hoeft echt geen pallets vol groupies voor de deur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat de onkruid weg gehaald moet worden
[..]
Op google zie je alleen de buitenkant, en een paar weken terug (toen gerard jarig was en werd verast) stonden ze gewoon te filmen in de slaapkamer.
Gerard heeft ook echt groupies.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog altijd anders dan dat je beelden ziet uit het huis, dan dat je het exacte adres weet. Als je beelden ziet weet je namelijk nog niet WAAR het is, want hij hoeft echt geen pallets vol groupies voor de deur.
Zoeken op kvk.nl op 'Ekdom' en je hebt al z'n gegevens...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog altijd anders dan dat je beelden ziet uit het huis, dan dat je het exacte adres weet. Als je beelden ziet weet je namelijk nog niet WAAR het is, want hij hoeft echt geen pallets vol groupies voor de deur.
't verschil zit hem in passief en actief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoeken op kvk.nl op 'Ekdom' en je hebt al z'n gegevens...
Mijndes dan ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo gaat dat voor bijna alle jocks hoor... maar dat wil nog niet zeggen dat je ze meteen op forums kan gaan lopen plaatsen. Gun die mensen ook even wat privacy.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef gerbenp het volgende:
Een plaat aanvragen die toch echt elke dag komt!
moet kunnen als volwassenen onder elkaarquote:
het zijn bedrijfsgegevens en geen privégegevens. (uiteraard weten we wel beter.)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef themauster het volgende:
Daarnaast is het verboden om privegegevens op Fok! te gooien
Gegevens zijn pleite, nu maar kappen met die discussie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef hole1988 het volgende:
het zijn bedrijfsgegevens en geen privégegevens. (uiteraard weten we wel beter.)
op twitter wel maar hij komt hier niet meer geloof ikquote:
Ah, okay. Idd alweer een tijdje geleden dat hij hier was. Naja, moet 'ie ook zelf weten natuurljikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef themauster het volgende:
[..]
op twitter wel maar hij komt hier niet meer geloof ik
goedeMIDDAG!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er nogal een handje van om haar handen voor haar tieten te houden.
Hij wou er inderdaad nog niks over zeggen, dus die contractondertekening was een grap van Jurre Bosmanquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef themauster het volgende:
Daarnaast is het verboden om privegegevens op Fok! te gooien
Ja, hij zit de hele tijd op Twitter over de buren te praten en er is geen echte doorstroom voor hem mogelijk op 3FM, daarvoor moeten eerst grote namen weg.quote:
Was dit inclusief terugvlucht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Tequilla![]()
![]()
Wat was dat spul DUUR in Las Vegas, de tering... 2 bier, 2 tequilla------> $40,- armer![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm... op de PC zijn ze beter dan bij TinyPic.
quote:
Griekse toestanden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, hij zit de hele tijd op Twitter over de buren te praten en er is geen echte doorstroom voor hem mogelijk op 3FM, daarvoor moeten eerst grote namen weg.
IMGdumper.nl al eens geprobeerd? Heerlijke en snelle image uploader is hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Mdrop het volgende:
Hmmm... op de PC zijn ze beter dan bij TinyPic.
Maar Dragan Bakemaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef themauster het volgende:
De Troon dat was best wel heel erg slecht
Dan moet ik mn Rightload script bewerken, zo is proberenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef gerbenp het volgende:
IMGdumper.nl al eens geprobeerd? Heerlijke en snelle image uploader is het
Alaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Timo20 het volgende:
ff m`n broer ophalen op het station in Sittard. Tot over een minuut of 40
Dat was dan ook de enige die daarin echt kon acteren, de rest leek wel amateurtoneelquote:
Die tijd hebben we gelukkig achter de rugquote:
Goed en met jou?quote:
quote:
goed hoorquote:
Omdat de GAST pas om 20.30 wordt verwacht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Krambo het volgende:
Waarom laten ze die mevrouw zo lang op de gang zitten
Hmm, okee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar maakt hij zelf iig geen geheim van..
Ik kan me niet geheel voorstellen dat het serieus was, maar ik kan me natuurlijk vergissen.quote:
Dan mag 'ie na elke plaat een tijdmelding doen. Geweldig toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
Oh god, daar heb je die zingende vibrator weer
Kan het 538 publiek geen klok kijken dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan mag 'ie na elke plaat een tijdmelding doen. Geweldig toch?
Nee... ik vind 't prima als 'ie gewoon in de weekend-ochtend blijft, iig de komende tijd.
Pearl Jam, geloof ik. Tegenwoordig herhalen ze tig zinnen in een nummer om toch maar de 3,5 minuut vol te krijgen. Lijkt Foo Fighters wel.quote:
Die weten niet eens wat een klok is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan het 538 publiek geen klok kijken dan?
Dat dus. Wordt tijd dat ze fijn gaan stoppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
dan hoop ik niet dat je Ilse De Lange ooit heb hroen zingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
Ik elke zondag naar de Spangas marathonquote:
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan hoop ik niet dat je Ilse De Lange ooit heb hroen zingen
Járen geleden eens naar een concert van Ilse geweest, klonk primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horen!
Ilse isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horen!
andersom begrijp ik het dan weer heel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef themauster het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat zij bij die Jim deed
Jim is leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef themauster het volgende:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
andersom begrijp ik het dan weer heel goed
Mwa valt nog wel mee, enkel is de muziek op een paar na best wel kut vanavondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Civilian het volgende:
Vind Ekstra weekend stiekem toch minder leuk zonder Veenstra
quote:
Ja, autorijden met Jim is vragen om moeilijkheden...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef themauster het volgende:
dat jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef alors het volgende:
Ik snap niet wat er knap is aan Lady Gaga ik vind haar eerder afstotelijk.
Die griet moet d'r haar ook gewoon los doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft het licht niet echt gezien hè....
Daar voel je niets van hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft het licht niet echt gezien hè....
Och, de context kan nog veel erger hoor. Dat woord gebruiken ze al een aantal maanden bij Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
"volgeyoghurt" dat is echt het meest smerige woord dat ik de afgelopen dagen heb gehoord
Eerst Q en nu weer die zender?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:02 schreef themauster het volgende:
Dus Domien gaat weg naar 538
Ik hoop voor hem dan 538, Q is echt zon nette / perfecte zender, het tegenovergestelde van 3FM.quote:
Ik vind het beiden geen vooruitgang. Beeld wat ik van 538 heb is dat je daar totaal geen vrijheid hebt qua muziekkeuze (tenzij je Evers heet). Denk dat Domien weinig reden tot klagen heeft als je ziet wat hij bij 3FM heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dan 538, Q is echt zon nette / perfecte zender, het tegenovergestelde van 3FM.
Gelijk, maar op 3FM hebben ze verder ook niet echt vrijheid toch?, lijstjes worden gewoon samengesteld toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het beiden geen vooruitgang. Beeld wat ik van 538 heb is dat je daar totaal geen vrijheid hebt qua muziekkeuze (tenzij je Evers heet). Denk dat Domien weinig reden tot klagen heeft als je ziet wat hij bij 3FM heeft.
ze mogen 1 plaat per uur zelf kiezen. Alleen Giel heeft vrijheid om te draaien wat hij wil. En Ekdom in de freaknacht ofcquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
'Lopend gratenpakhuis'.
[..]
Gelijk, maar op 3FM hebben ze verder ook niet echt vrijheid toch?, lijstjes worden gewoon samengesteld toch?
+1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Evertjan het volgende:
stiekum best wel een leuk nummer van Britney
Freaknacht is volgens helemaal anders toch, grote puinhoop over het algemeenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Evertjan het volgende:
ze mogen 1 plaat per uur zelf kiezen. Alleen Giel heeft vrijheid om te draaien wat hij wil. En Ekdom in de freaknacht ofc
In samenspraak met de DJ's, dus ja, daar hebben ze zeer zeker inspraak.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
Gelijk, maar op 3FM hebben ze verder ook niet echt vrijheid toch?, lijstjes worden gewoon samengesteld toch?
Het verschil is natuurlijk ook dat 538 commercieel is dus als een management/artiest meer betaald zal dat ook indirect meer air-time opleveren, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
In samenspraak met de DJ's, dus ja, daar hebben ze zeer zeker inspraak.
Yep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk ook dat 538 commercieel is dus als een management/artiest meer betaald zal dat ook indirect meer air-time opleveren, toch?
De alarmschijf(538) kan je gewoon kopen als je er een leuke actie bij hebt. 3FM is iets minder commercieel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk ook dat 538 commercieel is dus als een management/artiest meer betaald zal dat ook indirect meer air-time opleveren, toch?
Klopt niet. Weliswaar hebben ze 1 'free choice' per uur, maar daarnaast mogen ze ook de rest in overleg met de muziekredactie invullen. Ze krijgen dus niet een lijst in hun postvakje waarop staat wat ze moeten draaien, waaraan ze zich moeten houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze mogen 1 plaat per uur zelf kiezen. Alleen Giel heeft vrijheid om te draaien wat hij wil. En Ekdom in de freaknacht ofc
Laat maar dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:10 schreef Pino112 het volgende:
Naja, dan moet ik foto's gaan maken van de TV.
Jammer dat 't geen Belgische show is, want dan moeten ze letterlijk naar 3333 SMSen... maar als ze dan op een NL-netwerk zitten komt 'ie bij 3FM terecht.quote:
ik zeg doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Gaan ze die persoon die vorige week klaagde over de tijdmeldingen ook nog terugbellen trouwens?
De opname voor het hele programma loopt hier wel, mocht hij er mogen avond nog niet opstaan zal ik hem posten, eerst werken morgen en zo naar 't Caféquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |