Was dit inclusief terugvlucht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Tequilla![]()
![]()
Wat was dat spul DUUR in Las Vegas, de tering... 2 bier, 2 tequilla------> $40,- armer![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm... op de PC zijn ze beter dan bij TinyPic.
quote:
Griekse toestanden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, hij zit de hele tijd op Twitter over de buren te praten en er is geen echte doorstroom voor hem mogelijk op 3FM, daarvoor moeten eerst grote namen weg.
IMGdumper.nl al eens geprobeerd? Heerlijke en snelle image uploader is hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Mdrop het volgende:
Hmmm... op de PC zijn ze beter dan bij TinyPic.
Maar Dragan Bakemaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef themauster het volgende:
De Troon dat was best wel heel erg slecht
Dan moet ik mn Rightload script bewerken, zo is proberenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef gerbenp het volgende:
IMGdumper.nl al eens geprobeerd? Heerlijke en snelle image uploader is het
Alaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Timo20 het volgende:
ff m`n broer ophalen op het station in Sittard. Tot over een minuut of 40
Dat was dan ook de enige die daarin echt kon acteren, de rest leek wel amateurtoneelquote:
Die tijd hebben we gelukkig achter de rugquote:
Goed en met jou?quote:
quote:
goed hoorquote:
Omdat de GAST pas om 20.30 wordt verwacht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Krambo het volgende:
Waarom laten ze die mevrouw zo lang op de gang zitten
Hmm, okee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar maakt hij zelf iig geen geheim van..
Ik kan me niet geheel voorstellen dat het serieus was, maar ik kan me natuurlijk vergissen.quote:
Dan mag 'ie na elke plaat een tijdmelding doen. Geweldig toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
Oh god, daar heb je die zingende vibrator weer
Kan het 538 publiek geen klok kijken dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan mag 'ie na elke plaat een tijdmelding doen. Geweldig toch?
Nee... ik vind 't prima als 'ie gewoon in de weekend-ochtend blijft, iig de komende tijd.
Pearl Jam, geloof ik. Tegenwoordig herhalen ze tig zinnen in een nummer om toch maar de 3,5 minuut vol te krijgen. Lijkt Foo Fighters wel.quote:
Die weten niet eens wat een klok is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan het 538 publiek geen klok kijken dan?
Dat dus. Wordt tijd dat ze fijn gaan stoppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
dan hoop ik niet dat je Ilse De Lange ooit heb hroen zingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Brennel het volgende:
Ik elke zondag naar de Spangas marathonquote:
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan hoop ik niet dat je Ilse De Lange ooit heb hroen zingen
Járen geleden eens naar een concert van Ilse geweest, klonk primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horen!
Ilse isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat dus!! Iedereen aanbidt Ilse hier, maar dat fahahahahahhallin fahahahhahallin fahahahahhahaalin from heaven is ook niet om aan te horen!
andersom begrijp ik het dan weer heel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef themauster het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat zij bij die Jim deed
Jim is leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef themauster het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat zij bij die Jim deed
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
andersom begrijp ik het dan weer heel goed
Mwa valt nog wel mee, enkel is de muziek op een paar na best wel kut vanavondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Civilian het volgende:
Vind Ekstra weekend stiekem toch minder leuk zonder Veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |