Hier niet. Je zal wel weer te druk aan het down-/uploaden zijn... of een brakke verbinding hebben.quote:
zal m'n modem wel weer een aanfietsen dan, momentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier niet. Je zal wel weer te druk aan het down-/uploaden zijn... of een brakke verbinding hebben.
quote:
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...quote:
quote:
Oh, nu wel. Lopen we dus kennelijk erg achter ja..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...
Blijkbaar, want ik kijk via de VSR-stream, dus heb ook al een vertraging.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Loopt de 101TV stream op Ziggo zo ver achter ofzo? Ik heb nog niets van een spandoek gezien...
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Bol_Wan het volgende:
sow, Gorillaz ook voor de 5de week int voorstukje
QFT!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.
Welke stream gebruik jij?, die lijkt me duidelijker dan die van mijquote:
das ook weer waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan 5 weken lang Kane in de promo, moet je maar denken.
Da's de 3FM Webcam / Visual Radio-stream: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
Lol dat gaat wat worden vanavond bij RTL:
[ afbeelding ]
[..]
Welke stream gebruik jij?, die lijkt me duidelijker dan die van mij?
Neuh, ik vind Keane ook prima te pruimen hoor. Kane daarentegen absoluut nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Keane![]()
![]()
enige positieve comment wss maar dat ze me aan mijn reet roesten
101tv: 400x300quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Da's de 3FM Webcam / Visual Radio-stream: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
En niet te vergeten K'naan.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het enige wat Jaap verdient is een Jaap in zijn stembanden...
Ja dat zag ik maar had het idee dat ik jullie er niet mee lastig moest vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Daarnaast is de bitrate een stuk hoger bij de 3FM-stream (800 vs 1000 kbps).
quote:
verassend, ik zie jullie anders nooit, moet ik weer een OneManArmy uit gaan hangen hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Keane ook prima te pruimen hoor. Kane daarentegen absoluut niet
Hoe luister/kijk jij?quote:
Mjah, 'k heb er alleen jammer genoeg geen reactie op gekregenquote:
Ondanks dat het zo makkelijk is om achter dat adres te komen, zou ik je toch willen vragen het even uit je post te halen. Staat niet zo netjes zo.quote:
Breng um dan maar hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k heb er alleen jammer genoeg geen reactie op gekregen
stem deed me een beetje denken aan Geri Halliwell, maar om dat nu positief te noemen....quote:
Old schoolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vang het signaal op uit de lucht. Nieuwe techniek en erg goedkoop
.
heftig !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Times Square weer afgesloten vanwege verdacht pakketje: http://www.ustream.tv/cbsnews
Jongens, kom op, een beetje respect voor privacy graag!quote:
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jongens, kom op, een beetje respect voor privacy graag!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
En je wilt zeggen dat dat nog niet bekend wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
Nicole deed vorig jaar mee met wie is de chef, en daar liet ze haar hele huis zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |