quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Na die subtiele post zie ik francis in eens stukken minder trouwens
Vraag. Hoe komt een mens van die freakin' onzekerheid en daaruit volgende frustratie af. gvd
Ik denk dat ik mn laptop maar weer even afsluit en ga koken
ik ben er ook regelmatig...maar meestal zie ik niemand. Zowieso ben ik meer online tussen 11.00 en 01.00quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef Spoortie het volgende:
Hebben we een IRC kanaal, is er nooit iemand![]()
Enja, Auti, ik weet niet echt wat ik moet zeggen heb nog nooit zo'n situatie zelf/van iemand anders meegemaakt..
Het is geen kogel, het is een patroon. 7,62x51 NATO om precies te zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:32 schreef Ferrobarr het volgende:
Auti: ik vind dat je te ver gaat met die kogel.
En zoek (meer/andere) hulp!
Heb je een psychooog of psychiater?
Ben je al bij de huisarts geweest?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
@ Cassandra Feli![]()
![]()
![]()
@ EG
Zoals Francis al aangaf in in reactie op jouw post. Als je nooit geleerd heb hoe je goed je emoties en gevoelens moet uitten. Uit je die emoties dus ook niet omdat je niet weet. Vandaar dat ik dus ook moeite heb om open te zijn naar mensen waar mee ik een band heb.
@Auti
Succes. Ik hoop echt voor je dat je ooit goed terecht komt.![]()
Vraagje van een functioneel digibeet hoe kom je precies in dat kanaal komt want ik snap het niet
Met gisterenquote:
Dat is een positieve ontwikkeling. Of niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
trouwens..vandaag had ik het erover met mijn moeder over mijn mogelijk autisme. En ik heb dus een tante, mijn moeder vindt mij giga veel op haar lijken. Iig van toen ze mijn leeftijd had. En mijn moeder denkt dat als ik ass kan hebben zij miss ook. Want het is erfelijk, dus iemand in de familie moet het dan hebben.
Maar ik vroeg me dus kan overprikkeling ook tot fysieke "problemen" lijken, want bij die tante is een keer haar gezicht half verlamd, iig haar mond is gaan hangen. (dit was wel toen ze nog jong was), en ze is toen gelijk naar artsen en ziekenhuis gebracht..en die hebben helemaal niks gevonden.
Dus ik vroeg me af of jullie miss. weten of dit mogelijk is, aangezien julli emeer ervaring hebben met ass?
wat bedoel je met DAT is een postieve ontwikkeling? Oftewel waar slaat dat dat op?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een positieve ontwikkeling. Of niet?
Geen idee nooit gehoord
Dat je met je moeder praat over het mogelijk hebben van ASS.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat bedoel je met DAT is een postieve ontwikkeling? Oftewel waar slaat dat dat op?
Had ze niet de ziekte van Lyme? Dat krijg je door een tekenbeet, dit was ook bij een vriend van mij gebeurd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
trouwens..vandaag had ik het erover met mijn moeder over mijn mogelijk autisme. En ik heb dus een tante, mijn moeder vindt mij giga veel op haar lijken. Iig van toen ze mijn leeftijd had. En mijn moeder denkt dat als ik ass kan hebben zij miss ook. Want het is erfelijk, dus iemand in de familie moet het dan hebben.
Maar ik vroeg me dus kan overprikkeling ook tot fysieke "problemen" lijken, want bij die tante is een keer haar gezicht half verlamd, iig haar mond is gaan hangen. (dit was wel toen ze nog jong was), en ze is toen gelijk naar artsen en ziekenhuis gebracht..en die hebben helemaal niks gevonden.
Dus ik vroeg me af of jullie miss. weten of dit mogelijk is, aangezien julli emeer ervaring hebben met ass?
dat doen we zeker, vooral gezien het feit dat mijn moeder graag psycholoog wou worden maar de middelen niet had en nu heel veel research naar ass heeft gedaan op het www, ziet ze het als een mogelijklheid. Alleen weten we beiden dat ik het in een lichte vorm zou hebben als ik het hebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je met je moeder praat over het mogelijk hebben van ASS.Dat bedoelde ik. Sorry
Dat is logisch dat je een lichte vorm hebt. Maar het is toch goed dat je tenmiste 'met je moeder kan praten met je moeder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat doen we zeker, vooral gezien het feit dat mijn moeder graag psycholoog wou worden maar de middelen niet had en nu heel veel research naar ass heeft gedaan op het www, ziet ze het als een mogelijklheid. Alleen weten we beiden dat ik het in een lichte vorm zou hebben als ik het heb
volgens mij ging daar iets mis in je reactie..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je een lichte vorm hebt. Maar het is toch goed dat je tenmiste 'met je moeder kan praten met je moeder.
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef francis998 het volgende:
[..]
volgens mij ging daar iets mis in je reactie..en over niet emotionele dingen kunnen we perfect praten
in het dikgedrukte ging 't mis denk ik..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je een lichte vorm hebt. Maar het is toch goed dat je tenmiste 'met je moeder kan praten met je moeder.
Sorry interface probleem. Typen en denken lopen niet synchroom vandaag(altijd)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
in het dikgedrukte ging 't mis denk ik..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry interface probleem. Typen en denken lopen niet synchroom vandaag(altijd)
Heb jij daar als ICT-er geen oplossing voorquote:
hmmm..dan zou ik eerst een case onderzoek moeten doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij daar als ICT-er geen oplossing voor![]()
Of is dit een ASS gerelateerd probleem? Dus hebben meer mensen hier last van?
Ik bied mij geheel vrijwillig aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmmm..dan zou ik eerst een case onderzoek moeten doen
Dat heb ik gezien alleen ik weet niet hoe en waar ik moet inlogenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmmm..dan zou ik eerst een case onderzoek moeten doen
btw tijn..voor als je het gemist heb, er is een irc voor dit "clubje" waar je lekker veel off topic mag zijn hoor![]()
ow je gaat naar de pagina: http://irc.tweakers.net/pddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien alleen ik weet niet hoe en waar ik moet inlogen
Dankjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow je gaat naar de pagina: http://irc.tweakers.net/pdd
en vult een username in en password..en je komt binnen
hier kan ik niet echt antwoord op geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Satsuma het volgende:
Eerlijkgezegd snap ik niet waarom Auti vrij rondloopt na wat ie allemaal gedaan heeft. Ik ben daar best geschokt door.
Ik keek vanavond naar "Missers" Schijnt best lastig te diagnosticeren zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had ze niet de ziekte van Lyme? Dat krijg je door een tekenbeet, dit was ook bij een vriend van mij gebeurd.
Sommigen krijgen het van huis uit mee. Ik hoop niet dat je verleden met je ouders daarin een vervelende rol heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
@ EG
Zoals Francis al aangaf in in reactie op jouw post. Als je nooit geleerd heb hoe je goed je emoties en gevoelens moet uitten. Uit je die emoties dus ook niet omdat je niet weet. Vandaar dat ik dus ook moeite heb om open te zijn naar mensen waar mee ik een band heb.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik doe werkelijk niets anders dan slapen en af en toe een beetje tv kijken. Die frigging koppijn gaat maar niet weg, heb denk ik ontstoken holtes.
En zelfs geen sociaal leven wantheb ik al 2 dagen niet gezien *the horror
Het komt allemaal wel zorgelijk over.quote:Overigens denk ik echt dat auti enkel een gevaar voor zichzelf is. Anders had ie allang opgesloten gezeten. Maar er moet echt iets veranderen voor t mis gaat.
Hopelijk dan wat meer duidelijkheid. Ziek zijn is zo vervelend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
woensdag afspraak, had bloed laten prikken tegen de duizeligheid. Zit nu met een kop citrosan en daarna slapen.
Ze kunnen best veel..... Natuurlijk zal de een wel meer tevreden zijn dan de ander, dat heb je altijd.quote:Ik weet t niet, ik heb wel ervaring met de ggz via familie dan, oom met psychoses, maar zijn hulp is goed.
Over een jaar of 7 veranderd t allemaaldan ga ik bij de ggz werken *hopelijk*
mijn ervaring met gezondheidszorg is heel dubbel, aan de ene kant helpen ze wel, maar vrij passief en rustig, en soms hebben ze dingen totaal niet door.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
woensdag afspraak, had bloed laten prikken tegen de duizeligheid. Zit nu met een kop citrosan en daarna slapen.
Ik weet t niet, ik heb wel ervaring met de ggz via familie dan, oom met psychoses, maar zijn hulp is goed.
Over een jaar of 7 veranderd t allemaaldan ga ik bij de ggz werken *hopelijk*
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:32 schreef Cassandra87 het volgende:
en t hangt af van de persoon voor je. Ik ga door t vuur voor mijn klanten en zeker als ze zelf ook open staan voor hulp. Helaas heb ik geen klantenbestand voor mijzelf.
Ik heb een klant die er eens in de zoveel tijd is en dat is echt een sympathieke vent maar hij wordt behandeld als een van de vele uitkeringstrekkers. Dan groet ik m altijd met naam gelijk al heel vrolijk en dan vrolijkt ie helemaal opdaar houd ik van
kloptquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Cassandra87 het volgende:
EG balletje ligt bij jou
Trusten allen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik ga lekker slapen, aspirientje begint te werken.
Nee nog niet onder bewind. Maar alles met woningen gaat via woneninvelsen.nl en daar moet je dan opties kopen of meedoen aan loten en dat is van de gemeente ofzo, en dan gaat de rest weer via corporaties. Voor urgentie moet ik bij de gemeente zijn en van hun moet ik op alle loten klikken. En zo kwam ik dus bijna in Velsen Noord terecht, omdat ik de loterij had gewonnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:35 schreef Cassandra87 het volgende:
En alweer vanaf half 8 wakker. Leuk zo'n hond
Sta je al onder bewind? Dan mag je iderdaad sowieso geen contracten ondertekenen. Joh zelfs aanvragen langdurigheidstoeslag gaan hier via de bewindvoering, dus een huis zeker! Lijkt mij.
Gaan de woningen trouwens via je gemeente auti? Bij ons doen we dat dus niet, alleen voor asielzoekers
Oh nou dan zie ik wel wat er allemaal gaat gebeuren, misschien kan ik het wel opgeven voor bijzondere ziektekosten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
als je nog niet onder bewindvoering staat was je dus wel zelf verantwoordelijk voor het tekenen helaas...
hoe was t "hockeyen" btw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:30 schreef Spoortie het volgende:
Tja, Robuust; ik merk zelf wel dat contact maken zolang ik 't niet echt probeer op de een of andere manier makkelijker gaat dan als ik wel aardig probeer te doen. Heel vaag allemaal..
Overigens over dat zelfvertrouwen dat merk ik ook wel ja, mijn zelfvertrouwen is niet bepaald 't allergrootste, maar omdat ik in 't algemeen best een schijt-aan-alles houding heb komt dat op niemand zo over
Ging niet door, regende hierquote:
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Satsuma het volgende:
Eerlijkgezegd snap ik niet waarom Auti vrij rondloopt na wat ie allemaal gedaan heeft. Ik ben daar best geschokt door.
Kijk laatste paar pagina's in vorige topic, dat was Auti's lange verhaal, zo lang dat ik geen zin heb om een samenvatting te maken want die zou nog een A4-tje zijnquote:
Anders lees je mij post nog eens goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sommigen krijgen het van huis uit mee. Ik hoop niet dat je verleden met je ouders daarin een vervelende rol heeft gespeeld.
Dat heb ik gelezen. Ik vind het wel meevallen. Ondanks het vrij ernstig is allemaal. Auti weet volgens mij vrij goed wat hij doet allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Kijk laatste paar pagina's in vorige topic, dat was Auti's lange verhaal, zo lang dat ik geen zin heb om een samenvatting te maken want die zou nog een A4-tje zijn
Hoeveel woning krijg je daar voor?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef Autidude het volgende:
Ik heb net gereageerd op een woning die maar 933,63 euro per maand kost![]()
Maar wat ik mij afvraag, als ik straks geen vaste woon of verblijfplaats heb, ben ik dan ook mijn Wajong kwijt?
Sorry dat ik wat gemist had, maar ik was er wel een beetje bang voor dat het jou parten zou spelen. Ik kan mij het nl goed voorstellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders lees je mij post nog eens goedDat zeg ik dus dat ik door mijn verleden met mijn ouders moeite heb om mijn emoties te uitten.
Emoties zijn alleen maar lastig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat gemist had, maar ik was er wel een beetje bang voor dat het jou parten zou spelen. Ik kan mij het nl goed voorstellen.
Ik ben er vaak geneigd op om er op te klikken ja, en dan heeft nog 99% vd mensen een lege foto.quote:
Dat is ook lastig... Is het onderwerp van inbreng in gesprekken met psycholoog?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emoties zijn alleen maar lastig.Aan de ene kant begrijp ik ze niet zo wel van mijzelf als andere. En ik durf ze van mijzelf niet te uitten.
Ik wil niet zeuren, maar had je geen schuldsanering, is dat geen 200 euro in de maand?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef Autidude het volgende:
Ik heb net gereageerd op een woning die maar 933,63 euro per maand kost![]()
Maar wat ik mij afvraag, als ik straks geen vaste woon of verblijfplaats heb, ben ik dan ook mijn Wajong kwijt?
Vind je dat nou echt fijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:32 schreef Juup© het volgende:
Aarrrgggh ik haat mijn hoofdNeem nu voor de zoveelste dag maar weer een Oxazepam in. Ben benieuwd wat de psieg volgende week te vertellen heeft over de stress en onrust in mijn hoofd.
Ik snap het van de stress, maar de onrust in mijn hoofd is dusdanig dat ik moet afremmen. Ik ben geen voorstander van Oxazepam, dus ga het de komende week maar eens over mijn noodmedicatie hebben met de psieg.Voordeel is dat ik heerlijk suf ben waardoor ik alles gedoseerd kan verwerken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt fijn?
Ik zit te denken om om alprazolam te vragen, vanwege:
[ afbeelding ]
Het lijkt me klote om slaperig te zijn, het haalt misschien niet zo heel veel uit hoor, maarja.(oxazepam werkt ook heel kort, niks voor mij)
Ook niet autisten hebben stress hoor trouwens, elk gezin heeft wel wat, etc.
nee, zeker niet. Het hangt ervanaf hoe jouw lichaam op de medicatie reageert, en waarom je het slikt. Soms is het gewoon nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef ScarFace- het volgende:
Medicijnen zijn niet per definitie slecht![]()
@Dat grafiekje, de hypnotica, temazepam bijvoorbeeld,zijn een klasse apart volgens mij.
Ach het valt de laatste tijd wel mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook lastig... Is het onderwerp van inbreng in gesprekken met psycholoog?
Ik ben wel blij met het overzicht dat jij gepost hebt, ga het uitprinten en eens meenemen naar de psieg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef ScarFace- het volgende:
Medicijnen zijn niet per definitie slecht![]()
@Dat grafiekje, de hypnotica, temazepam bijvoorbeeld,zijn een klasse apart volgens mij.
Als je op anderen schiet en anderen in elkaar slaat, dan ben je dus duidelijk wel een gevaar voor een ander.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens denk ik echt dat auti enkel een gevaar voor zichzelf is. Anders had ie allang opgesloten gezeten. Maar er moet echt iets veranderen voor t mis gaat.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Ik vind het wel meevallen. Ondanks het vrij ernstig is allemaal. Auti weet volgens mij vrij goed wat hij doet allemaal.
Die dingen zijn wel ernstig. En helaas heeft hij na die voorvallen geen goeie hulp gehad. Maar ik heb het over hoe auti nu is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Als je op anderen schiet en anderen in elkaar slaat, dan ben je dus duidelijk wel een gevaar voor een ander.
[..]
![]()
Tot nu toe vond ik Auti nog wel ok. Maar na wat ie in het vorige topic verteld heeft mogen ze 'm van mij gewoon levenslang binnenhouden.
Eerlijk gezegd vond ik het enorm beangstigend om allemaal te lezen. Zoals hij het omschreef is hij mijn inziens in ieder geval een gevaar voor zichzelf, en een mogelijk gevaar voor anderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Als je op anderen schiet en anderen in elkaar slaat, dan ben je dus duidelijk wel een gevaar voor een ander.
[..]
![]()
Tot nu toe vond ik Auti nog wel ok. Maar na wat ie in het vorige topic verteld heeft mogen ze 'm van mij gewoon levenslang binnenhouden.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Pandora73 het volgende:
Hee, zomaar het auti-topic weer tegengekomen...
Nu eerst maar even vorige topic bijlezen geloof ik?
Ja en daarover krijg je SOquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je mag ook de andere 56 delen doorlezen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je mag ook de andere 56 delen doorlezen
Hoezo? Zo veel staat er toch niet in die topics.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij nog niet gek bent, dan ben jij het dan wel
Meningen verschillenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Zo veel staat er toch niet in die topics.
Is niet nodig, ik ben klaar. Ik stop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef Satsuma het volgende:
quote:
Met Fok?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik ben klaar. Ik stop.
En dat jij mij niet mag scheelt een hoop, want ik mag jou ook niet. Ik hou wel van duidelijkheid.
Verder wil ik iedereen graag bedanken voor alles.
Hehe, dat heb ik meerdere hier op Fok! horen zeggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Is niet nodig, ik ben klaar. Ik stop.
Verder wil ik iedereen graag bedanken voor alles.
Foute opmerkingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik meerdere hier op Fok! horen zeggen.
Ik spreek de waarheid. Punt uit. Dat jij dat een foute opmerking vindt, kan me verder niet veel schelen.quote:
Ik weet het dit geval niet of dit nog theater is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Satsuma het volgende:
Inderdaad. Maar toch altijd mooi, theater.
Ik neem aan dat je bekend bent met de voorgeschiedenis van auti?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik spreek de waarheid. Punt uit. Dat jij dat een foute opmerking vindt, kan me verder niet veel schelen.
Daar moet ik toch niet echt een antwoord op geven makker?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bekend bent met de voorgeschiedenis van auti?
Het is al goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar moet ik toch niet echt een antwoord op geven makker?
Ik heb alleen afgelopen tijd eventjes niet meegelezen. Voor de rest heel vaak.
Alsjeblieft zeg.
yep ^_^quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een gezellige sfeer hangt er trouwens...
Ik vind de oorzaak er weinig toe doen als je het slachtoffer bent van iemand die uit z'n plaat gaat. Of iemand nou borderline heeft of niet, als je beschoten wordt, in elkaar geslagen, of je auto wordt in de fik gestoken, dan blijft dat uitermate naar, om het even zwak uit te drukken. Auti verdient behandeling, maar de maatschappij verdient ook bescherming. Sommige dingen gaan gewoon een grens over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef francis998 het volgende:
En over auti, ik vindt het deels nog meevallen, vooral gezien het feit dat ik weet dat een deel ook door zijn borderline veroorzaakt wordt.
Eigenlijk kan ik niet meer zeggen dan ik met je eens ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik vind de oorzaak er weinig toe doen als je het slachtoffer bent van iemand die uit z'n plaat gaat. Of iemand nou borderline heeft of niet, als je beschoten wordt, in elkaar geslagen, of je auto wordt in de fik gestoken, dan blijft dat uitermate naar, om het even zwak uit te drukken. Auti verdient behandeling, maar de maatschappij verdient ook bescherming. Sommige dingen gaan gewoon een grens over.
En daarnaast vind ik 'm gewoon aandachttrekkerig en erg selectief reageren. Hij reageert alleen op wat hem zint en ik vind dat ie zich als een kleuter gedraagt door constant de schuld op een ander te schuiven - het ligt steeds aan een ander, aan de mensen die hem boos maken, aan de mensen die hem niet goed helpen, etc. maar nooit aan hem. En dat hele gedoe met dat huis, hij accepteert het zelf, blijkbaar wordt ie ertoe in staat geacht zelf die keuzes te kunnen maken. Hij wil niet thuis wonen, hij wil niet op zichzelf wonen, hij wil niet begeleid wonen. Hij wil niks, maar andere mensen doen het constant fout. Ik erger me daar al een tijdje behoorlijk aan en ik vertik het om het nog langer voor me te houden omdat Auti anders het topic gijzelt met melodrama.
Deels oké, je hebt gelijk. En tuurlijk is de oorzaak toch wat minder belangerijk maar het kan begrip kweken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik vind de oorzaak er weinig toe doen als je het slachtoffer bent van iemand die uit z'n plaat gaat. Of iemand nou borderline heeft of niet, als je beschoten wordt, in elkaar geslagen, of je auto wordt in de fik gestoken, dan blijft dat uitermate naar, om het even zwak uit te drukken. Auti verdient behandeling, maar de maatschappij verdient ook bescherming. Sommige dingen gaan gewoon een grens over.
En daarnaast vind ik 'm gewoon aandachttrekkerig en erg selectief reageren. Hij reageert alleen op wat hem zint en ik vind dat ie zich als een kleuter gedraagt door constant de schuld op een ander te schuiven - het ligt steeds aan een ander, aan de mensen die hem boos maken, aan de mensen die hem niet goed helpen, etc. maar nooit aan hem. En dat hele gedoe met dat huis, hij accepteert het zelf, blijkbaar wordt ie ertoe in staat geacht zelf die keuzes te kunnen maken. Hij wil niet thuis wonen, hij wil niet op zichzelf wonen, hij wil niet begeleid wonen. Hij wil niks, maar andere mensen doen het constant fout. Ik erger me daar al een tijdje behoorlijk aan en ik vertik het om het nog langer voor me te houden omdat Auti anders het topic gijzelt met melodrama.
Ik vermoed dat het een combinatie is van auti''s eigenwijsheid en het falen van de hulpverlening om de ernst van zijn situatie in te zien. Volgens mij is auti heer en meester in het camoufleren. Prik daar als hulpverlener in een gesprek in een keer door heen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef francis998 het volgende:
[..]
Deels oké, je hebt gelijk. En tuurlijk is de oorzaak toch wat minder belangerijk maar het kan begrip kweken.
En soms vraag ik me ook af hoe het komt dat hulpt niet goed gaat bij auti, daar moet iets achter zitten.
En tuurlijk het lijkt soms net of auti geen hulp wil, of iig niet de juiste hulp kan zoeken.
Hij is idd vrij onflexibel, en heeft imo miss last van wat vooroordelen.
Maar goed..verder ga ik er denk ook niet op in, omdat ik het enigszins wel begrijp maar aan de andere kant ook wat ver vindt gaan soms.
Maar het is toch en blijft begrijpelijk
precies, dat denk ik ook. Ik zeg niet dat auti alleen dingen verzint. Maar je moet dingen op internet en forums met korrels zout nemen, zolang dat mogelijk blijftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik denk dat iedereen hier goed moet beseffen dat dit een vrij anoniem en groot Nederlands online forum is, neem dus alle posts en verhalen met een korreltje zout zou ik zo zeggen.Misschien helpt 't Autidude wel om hier lekker de drama queen uit te hangen want hier kent toch verder niemand 'm en in het dagelijkse leven is dat wel anders.
Aan de ene kant hoop ik het. Aan de andere kant niet. Zoiets zou wel heel ziek zijn als dat doet. Dan ben je net zo verknipt als hem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik denk dat iedereen hier goed moet beseffen dat dit een vrij anoniem en groot Nederlands online forum is, neem dus alle posts en verhalen met een korreltje zout zou ik zo zeggen.Misschien helpt 't Autidude wel om hier lekker de drama queen uit te hangen want hier kent toch verder niemand 'm en in het dagelijkse leven is dat wel anders.
ik geef je wel gelijk. Maar sommige mensen zijn zo, en meestal zijn het mensen met wat problemen. Ik kende vroeger zelf een.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het. Aan de andere kant niet. Zoiets zou wel heel ziek zijn als dat doet. Dan ben je net zo verknipt als hem.
Goed planquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik geef je wel gelijk. Maar sommige mensen zijn zo, en meestal zijn het mensen met wat problemen. Ik kende vroeger zelf een.
Maar goed..ik hou nu ff op met het over auti's geval praten.
Want het is en blijft en lastige situatie.
Iedereen die niet aan de huidige norm van de maatschappij voldoet is toch automatisch ongepast.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Pandora73 het volgende:
Met dat bijlezen van het vorige topic doelde ik vooral op de Autidude-rel.
Wel jammer dat als iemand googlet op Asperger en daarbij dit topic tegenkomt en het gaat lezen, misschien zal denken dat alle aut's onaangepaste types zijn...
Doet de beeldvorming geen goed helaas.
Of het waar is of niet, dat weet iemand die verder nooit op Fok komt maar alleen informatie zoekt natuurlijk al helemaal niet.
Spijtig...
Dat is zeker een belangrijk taak van een hulpverlener.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
. Prik daar als hulpverlener in een gesprek in een keer door heen.
ja alleen gaat dat niet altijd goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker een belangrijk taak van een hulpverlener.
Ik zei "onaangepast", niet ongepast...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen die niet aan de huidige norm van de maatschappij voldoet is toch automatisch ongepast.
Dat klopt. En natuurlijk, het zijn mensen die ook feilbaar zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:04 schreef francis998 het volgende:
[..]
ja alleen gaat dat niet altijd goed!
Dit stukje vindt ik dus goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik zei "onaangepast", niet ongepast...
Maar dat bedoel ik dus juist, er zijn ook autisten die wel gewoon aangepast zijn (nou ja, lijken natuurlijk, want ze *zijn* het niet echt). Maar die hebben evengoed best problemen. Alleen zien veel mensen die niet, omdat ze niet lang genoeg met zo iemand te maken hebben, of de autist in kwestie maskeert het goed. Maar die mensen die dat niet zien, zien dus ook niet hoe die autist er thuis aan toe is, of hoe uitputtend die aanpassing is, hoeveel moeite het kost om dat "aangepaste masker" op zijn plek te houden.
Jammer genoeg blijft het relatief eenvoudig om een hulpverlener om de tuin te lijden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is zeker een belangrijk taak van een hulpverlener.
Dat zie die mensen niet. Ik vraag mij soms wel eens af wie hier nu de autist is. Wij(mensen met ASS) of de mensen zonder ASS die denken dat wij onaangepast zijn en het expres doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus juist, er zijn ook autisten die wel gewoon aangepast zijn (nou ja, lijken natuurlijk, want ze *zijn* het niet echt). Maar die hebben evengoed best problemen. Alleen zien veel mensen die niet, omdat ze niet lang genoeg met zo iemand te maken hebben, of de autist in kwestie maskeert het goed. Maar die mensen die dat niet zien, zien dus ook niet hoe die autist er thuis aan toe is, of hoe uitputtend die aanpassing is, hoeveel moeite het kost om dat "aangepaste masker" op zijn plek te houden.
Mwoah. De kunst van het stellen van de juiste vragen, helpt veel denk ik..... Confronterende vragen niet uit de weg te gaan. Kom je een eind hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg blijft het relatief eenvoudig om een hulpverlener om de tuin te lijden.
[..]
Als die hulpverlener ook echt de tijd heeft voor een patient dan wel. Anders niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah. De kunst van het stellen van de juiste vragen, helpt veel denk ik..... Confronterende vragen niet uit de weg te gaan. Kom je een eind hoor.Daar zijn hele tactieken voor.
Zo voel ik me nu precies! Ik ben zo godgruwelijk moe van deze week. Het was leuk, maar ook ontzettend vermoeiend. Tot het punt dat ik gisteren tijdens een social event last kreeg van stemmingswisselingen die wél werden opgemerkt. Maar ik ben toch blij dat ik ben gebleven en dat ik het afgedaan heb met 'dat hebben we nou eenmaal weleens, gaat zo weer over'. En ik <3 van die mensen waar ik mee was, want ze accepteren dat en ze waarderen me nog ook. Maar uiteindelijk ben ik vandaag wel lichamelijk en emotioneel op, dus ik ga nu lekker afsluiten en naar bed. Niet dat ik me negatief en overprikkeld voel, maar ik voel wel dat hier mijn grens ligt en dat ik rust moet nemen. Moe maar voldaan, dat wel. En dat gebeurt me niet vaak. Maar sommige mensen zijn wel ♥ dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zeker. Daarom moet royaal de tijd bij de intake worden genomen. duidelijk formuleren van de hulpvraag. Tijd nemen voor goede diagnostiek.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als die hulpverlener ook echt de tijd heeft voor een patient dan wel. Anders niet.
Eens. Mijn vrouw weet hoe sommige situaties voor mij zijn ook al is dat aan de buitenkant niet te zien. Mijn masker werkt soms zelfs te goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die tijd is er dus helaas niet. En dan kunnen er dus zulke situaties als auti ontstaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. Daarom moet royaal de tijd bij de intake worden genomen. duidelijk formuleren van de hulpvraag. Tijd nemen voor goede diagnostiek.
Toch denk ik dat mogelijk moet zijn om in 1 uur een beeld van een cliënt te vormen moet zijn, zeker voor een professional. Zelf een aantal FOk posten krijg ik al een aardig beeld, en zie waar het vaak fout gaat....
Niet iedereen heeft jouw analytisch vermogen. Jij bent er goed in, Ferrobarr ook. Maar lang niet iedereen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker. Daarom moet royaal de tijd bij de intake worden genomen. duidelijk formuleren van de hulpvraag. Tijd nemen voor goede diagnostiek.
Toch denk ik dat mogelijk moet zijn om in 1 uur een beeld van een cliënt te vormen moet zijn, zeker voor een professional. Zelf een aantal FOk posten krijg ik al een aardig beeld, en zie waar het vaak fout gaat....
Eens. Dank je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:22 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jouw analytisch vermogen. Jij bent er goed in, Ferrobarr ook. Maar lang niet iedereen.
Kijk dat is mooi. Iemand die je toch snapt, en evt. rekening kan houden ermee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Mijn vrouw weet hoe sommige situaties voor mij zijn ook al is dat aan de buitenkant niet te zien. Mijn masker werkt soms zelfs te goed.
Die tijd is er wel, maar dan moet je echt veel de tijd hebben, en in 50min. Kan het redelijk lukken maar niet 100% daar is meer voor nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die tijd is er dus helaas niet. En dan kunnen er dus zulke situaties als auti ontstaan.
Dat is mooit. En vooral als je het leuk vindt. En hier heb je het soms echt raak moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Dank je.![]()
Het is een kunst om de vinger op de zere plek te leggen. Analyseren, en sturend de juiste vragen stellen. Etc...
Ik vind diagnostiek het mooiste wat er is. Soms droom ik van Centra voor Diagnostiek.(met terugwerkende kracht dokter willen zijn
)
Dank je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef francis998 het volgende:
Dat is mooit. En vooral als je het leuk vindt. En hier heb je het soms echt raak moet ik zeggen!
Klopt ook EGquote:
Dat is het zeker, maar ik moet wel oppassen want het kan ook voor haar wel eens te zwaar worden omdat zij dat niet weet wat zij aan mij heeft. Kortom ik heb geleerd om mijn masker bij haar af te zetten, maar dat lukt nog steeds niet altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef francis998 het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi. Iemand die je toch snapt, en evt. rekening kan houden ermee.
Dat moet prettig zijn denk ik.
Het gaat gelukkig ook veel vaker goed dan fout. Jammer genoeg als het fout gaat het meestal ook goed fout.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef francis998 het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi. Iemand die je toch snapt, en evt. rekening kan houden ermee.
Dat moet prettig zijn denk ik.
[..]
Die tijd is er wel, maar dan moet je echt veel de tijd hebben, en in 50min. Kan het redelijk lukken maar niet 100% daar is meer voor nodig.
Helaas wel. Wij mensen oordelen nu eenmaal snel. Dat is onze aard. Vaak is dat negatief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
De meeste van deze berichten vind ik ongepast. En ik vind de sfeer hier echt richting nulpunt dalen. Spijtig.
Dat de hulpverlening aangepast moet worden staat als een paal boven water. Maar niet alleen in de GGZ,
In heel Nederland, voor alles. Denk bijv. maar aan jeugdzorg die onlangs nog een gezin heeft bezocht en waarvan een week later de kinderen worden vermoord.
én andersom, het beeld van de zorg moet óók worden aangepast. Dat halve gezin dat werd uitgemoord waarop er met vingertjes werd gewezen naar de zorg en de gemeente, waarvan de moeder een geheime woningruil had afgewezen omdat ze zelf iets wilde zoeken. Te laat, te laat.
Wij zijn niet in staat om voor anderen te oordelen. Dit zou ook absoluut niet mogen. Want daar begint de heibel.
Als ik het voor het zeggen had ,dan trapte ik eerst een boel managers naar huis.quote:
Ik denk echt niet dat het nodig is.... Er wordt veel tijd verspilt door de professie. De fase van intake, diagnostiek, triage is essentieel.quote:En dan kunnen er dus zulke situaties als auti ontstaan.
veel plezier!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Heel even Criminal l Justice kieken en dan om ik terug
Theoretisch waarschijnlijk wel. In de praktijk heb je echter te maken met mensen. En niet zomaar mensen, maar mensen die zich waarschijnlijk gedurende hun leven heel vaak afgewezen hebben gevoeld, die vaak tegen allerleid problemen zijn aangelopen, en die een muurtje opbouwen. Mensen die misschien ook nog eens moeite hebben om face-to-face ook die openheid te tonen die ze bijvoorbeeld op een forum waar niemand weet wie ze zijn wel durven te geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien zou een hulpverlener de posts van auti eens moeten lezen. Dat zou misschien helpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had ,dan trapte ik eerst een boel managers naar huis.![]()
[..]
Ik denk echt niet dat het nodig is.... Er wordt veel tijd verspilt door de professie. De fase van intake, diagnostiek, triage is essentieel.
Ik blijf geloven dat hulp voor auti mogelijk is. Niet om zijn ASS of borderline te genezen. Maar wel ondersteunende hulp. Ik ken auti niet persoonlijk, op afstand is het al helemaal lastig. Ik denk dat auti gebaat kan zijn met cognitieve gedragstherapie, het liefst in groepsverband aan gevuld met individuele sessies. Ik denk dat hij ook baat kan hebben met sociale vaardigheidstrainingen.
Ik vermoed dat auti amper sociaal contact heeft, misschien alleen met pa/ma/broers.... Ik heb niet het idee dat het veel meer is dan dat..... Ik geloof amper sociaal contact het ultieme risico is voor vervreemding met op z'n beurt weer kan leiden tot cognitieve deformatie, irrationeel denken etc. etc.
Maar goed, een goede professional moet dit maar invullen voor hem. Hopelijk dat hij de goede tegenkomt.
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt ook EGDaarom kan ik t ook zo goed met je vinden. O.a. wegens je interesse en inlevings vermogen.
Eens, ik vind ook dat mensen terughoudend moeten zijn met harde (oordelen). Je weet nooit precies wat er allemaal speelt. Zelfs in het geval iemand alleen maar om aandacht zou vragen, dan is er echt wel wat aan de hand....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
De meeste van deze berichten vind ik ongepast. En ik vind de sfeer hier echt richting nulpunt dalen. Spijtig.
Dat de hulpverlening aangepast moet worden staat als een paal boven water. Maar niet alleen in de GGZ,
In heel Nederland, voor alles. Denk bijv. maar aan jeugdzorg die onlangs nog een gezin heeft bezocht en waarvan een week later de kinderen worden vermoord.
én andersom, het beeld van de zorg moet óók worden aangepast. Dat halve gezin dat werd uitgemoord waarop er met vingertjes werd gewezen naar de zorg en de gemeente, waarvan de moeder een geheime woningruil had afgewezen omdat ze zelf iets wilde zoeken. Te laat, te laat.
Wij zijn niet in staat om voor anderen te oordelen. Dit zou ook absoluut niet mogen. Want daar begint de heibel.
Doet het weer.quote:
Inderdaad. Hij ziet het forum als een uitlaatklep, waar hij zijn frustraties kwijt kan. Hopelijk dat hij de weg weer terug vindt. Hij kon ook hele goede bijdragen leverenquote:Nee, en zeker in t geval van oordelen over aandacht vragen vind ik het érg ver gaan. Ik houd uberhaupt niet van t praten over anderen, als ik een probleem heb doe ik dat wel persoonlijk.
En als ik een vermoeden heb vraag ik daar naar. Dat scheelt een hele hoop gedoe, eerlijk waar..
Maar ondertussen maak ik mij wel zorgen om auti.. Want het is zeer zeker niets voor hem om weg te gaan en weg te blíjven, de laatste twee dagen zijn al zijn frustraties op t forum geuit en ik ben bezorgd om waar en hoe hij ze nu uit.. Om hemzelf maar ook om zijn omgeving..
Geinigquote:Op zondag 9 mei 2010 13:27 schreef zwaaibaai het volgende:
Let op: In het engels!
Zoon met Asperger interviewt zijn moeder.
Dan zijn we het oneens. Op drie punten in ieder geval.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:09 schreef Cassandra87 het volgende:
EG leeg je inbox
Nee, en zeker in t geval van oordelen over aandacht vragen vind ik het érg ver gaan. Ik houd uberhaupt niet van t praten over anderen, als ik een probleem heb doe ik dat wel persoonlijk.
En als ik een vermoeden heb vraag ik daar naar. Dat scheelt een hele hoop gedoe, eerlijk waar..
Maar ondertussen maak ik mij wel zorgen om auti.. Want het is zeer zeker niets voor hem om weg te gaan en weg te blíjven, de laatste twee dagen zijn al zijn frustraties op t forum geuit en ik ben bezorgd om waar en hoe hij ze nu uit.. Om hemzelf maar ook om zijn omgeving..
Waarschijnlijk de verplichte nummers vandaag met moederdag? En om daar dan een beetje te gaan zitten internetten... ;-)quote:
hier ook wel..alleen veel film kijken en lekkers eten dat is onze moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de verplichte nummers vandaag met moederdag? En om daar dan een beetje te gaan zitten internetten... ;-)
Bij mij viel het wel mee. Ging redelijk. Maar ik begrijp nu wel waarom mijn vader denkt dat mijn opa ook autistische trekjes heeft.
Vaderdag komt er ook nog aanquote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen moeder bent.
ik ga vanavond ff kijken. Lijkt me wel interesant.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is misschien wel interessant voor jullie
http://rondom10.ncrv.nl/ncrvgemist/elk-kind-etiket
Goede 44 minuten informatie.
allemaal zijn gangetjequote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef francis998 het volgende:
[..]
idd..nog rustiger dan gisteren
hoe loopt het bij jou trouwens?
eigenlijk net als bij jou.quote:
Ik vind de hele mensheid eigenlijk ene grote poppenkast. Ik vind dat heel lastig om dat uit te leggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
eigenlijk net als bij jou.
Ik vroeg me iets af hé, ik weet dat jij vrij veel last hebt van hoe de maatschappij inelkaar kwa werk, maar ik vroeg mij af of jij op die dingen na, veel last hebt of minder last van ass hebt? En van welke subtype btw.
Antwoord is niet verplicht als je dat niet wilt geven hoor
geeft niet hoor, ik heb wel wat uit vorige post van jou opgemaakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind de hele mensheid eigenlijk ene grote poppenkast. Ik vind dat heel lastig om dat uit te leggen.
dat is balen, trouwens concerten zijn leuk, maar de prijzen zijn meestal niet leuk. En is het goedkoop dan kan je nergens staanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Dacht ik vandaag gelukkig te worden met een paar Kef Concerto boxen op MP. Voor eem scherpe prijs.
Bleek ik niet de enigeWeg dus.
![]()
Maaruh het waren luidsprekerboxen van Marplaatsquote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik heb wel wat uit vorige post van jou opgemaakt.
[..]
dat is balen, trouwens concerten zijn leuk, maar de prijzen zijn meestal niet leuk. En is het goedkoop dan kan je nergens staan
Dat klopt, de maatschappij snappen is sowiezo ingewikkeld. Want het bestaat allemaal individuen, die met hun gedrag en beweegredenen de maatschappij vormen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer van die boxen EG,. En goedenavond allemaal (onderweg naar mn bed toe)
Als ik soms al niets snap van de maatschappij.. Moet t voor iemand met ASS al helemaal vreselijk zijn.
Maar sommige mensen hebben t helemaal niet getroffen
Ja, en ik dacht er als de kippen bij te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer van die boxen EG,.
Goedenavondquote:En goedenavond allemaal (onderweg naar mn bed toe)
Het is ook zwemmenquote:Als ik soms al niets snap van de maatschappij.. Moet t voor iemand met ASS al helemaal vreselijk zijn.
Tsja, voor iemand met een lichte vorm van autisme is het leven eigenlijk gewoon hetzelfde als voor degene zonder een vorm van autisme.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer van die boxen EG,. En goedenavond allemaal (onderweg naar mn bed toe)
Als ik soms al niets snap van de maatschappij.. Moet t voor iemand met ASS al helemaal vreselijk zijn.
deels wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een lichte vorm van autisme is het leven eigenlijk gewoon hetzelfde als voor degene zonder een vorm van autisme.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
deels wel.
Alleen ondervinden ze mischien meer lastige momenten en hindernissen, doordat ze op de een of andere manier toch een beperking hebben.
Maar goed ik nu slapen, althans trachten te slapen
Waar ik dan nog het meeste hekel aan heb. Mensen die zeggen 'ik ben autistisch' terwijl er eigenlijk weinig is dat ze niet kunnen. Dat benadeeld de échte, waarvan mensen nu zeggen van 'autismequote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een lichte vorm van autisme is het leven eigenlijk gewoon hetzelfde als voor degene zonder een vorm van autisme.
NEE wie wilt dat nou wel? Dat is nou net de hele kern van autisme. Je kan niks. Je wilt op je eigen benen staan en zelf je leven leiden. Maar dat kan niet! Dan is de mogelijkheid om begeleid te gaan wonen. Weet je wat je dan krijgt? Een huis met lijstjes, wie wanneer kookt, wie wanneer de vuilnis buitenzet en wie wanneer de kamer stofzuigt. En daar is dan geen discussie over mogelijk 'want mensen met autisme hebben regelmaat nodig.'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik het er niet mee eens ben maar ik ben benieuwd waar de grens ligtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met KvdV... Je hebt in een maatschappij waarin sociale vaardigheden steeds verder op een voetstuk wordt geplaatst (lees ver doorgeschoten allemaal) met ASS wel degelijk een heel groot probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik het er niet mee eens ben maar ik ben benieuwd waar de grens ligt
Daar komt mijn vraagstuk ook te boven, nurture vs nature.
Iemand die een goede basis heeft gehad, thuis, op school, zelf veel eigenwaarde, heeft een grote voorsprong op iemand met een beperking, maar als die beperking enkel sociaal is (bijv.) door pesten zal die niet verschillen met iemand met licht autisme.
Als ik een scriptie moet schrijven voor mijn opleiding wil ik dit onderwerp zeker gebruiken!
Eg kan je me dat stukje wat ik heb dikgedrukt ff ophelderen ik volg dat niet? Snap de betekenis ervan niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met KvdV... Je hebt in een maatschappij waarin sociale vaardigheden steeds verder op een voetstuk wordt geplaatst (lees ver doorgeschoten allemaal) met ASS wel degelijk een heel groot probleem.
Ik vraag me af hoe het komt waarom het hier de laatste tijd zo stik is geworden![]()
Ik bedoelde te zeggen dat m.n. werkgevers hier belachelijke eisen stellen op het punt van communicatieve en sociale vaardigheden. Wat is er nu mis met vakidioten die wat minder goed kunnen communiceren? Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef francis998 het volgende:
[..]
Eg kan je me dat stukje wat ik heb dikgedrukt ff ophelderen ik volg dat niet? Snap de betekenis ervan niet.
De problemen manifesteren vooral in een tijd dat werk tot topsport is gemaakt. Een klein gebrek betekent vandaag de dag gewoon kansloos.quote:Maar mensen met Ass hebben het in ieder lastiger, doordat ze vaardigheden missen en soms lastig tot niet kunnen aanleren, en daardoor stuiten ze in sommige gevallen op meer problemen dan NT'ers, waardoor het leven voor ASS'ers weer zwaarder kan worden.
Maar dit hangt deels dan ook weer af van de mate waarin iemand last heeft van zijn Ass, want zoals niet iedere NT'er gelijk is, is ook niet iedere ASS'er gelijk.
oké nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat m.n. werkgevers hier belachelijke eisen stellen op het punt van communicatieve en sociale vaardigheden. Wat is er nu mis met vakidioten die wat minder goed kunnen communiceren? Dat bedoel ik![]()
[..]
De problemen manifesteren vooral in een tijd dat werk tot topsport is gemaakt. Een klein gebrek betekent vandaag de dag gewoon kansloos.
Precies. En tegenwoordig zijn er niet superveel functies meer waarbij je op jezelf werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
eg meestal moet je samenwerken in een team (heb ik ook niet gekund) maar t is afhankelijk van de functie. Ik had een groot probleem als ik niet kon communiceren.
Exact.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef francis998 het volgende:
[..]
oké nu snap ik hem.
En deels moet ik het zeggen dat ik het met je eens ben. Maar ik vindt dat de belachelijkheid van de eisen ook afhangt van het type baan.
Zowieso moet je tegenwoordig goed om kunnen gaan met anderen want er is bijna geen enkele baan meer die je alleen uitvoert.
Ik las hier een tijdje geleden over iemand die solliciteerde naar vakkenvuller en daar werden eisen gesteld aan communicatieve vaardigheden. Wel erg extreem, maar dit is vandaag de dag al normaalquote:Maar ff ter verduidelijking wat zijn voor jou belachelijke eisen?
Het wordt bovendien gemeten aan sport. Werk wordt tot sport opgehemeld. Het moet allemaal heel sexy toegaan in organisaties. Gewoon ziekelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
eg meestal moet je samenwerken in een team (heb ik ook niet gekund) maar t is afhankelijk van de functie. Ik had een groot probleem als ik niet kon communiceren.
Even iets anders. Maar ik heb er een bloedhekel aan als ik bij de kapper ben of voor de kassa sta en de gene die mij helpt voornamelijk met een collega bezig is (ze was me toch een partij dronken vorig weekend!!) in plaats van met mij (de klant dus!) Dan heb ik liever dat iemand enkel goedemorgen zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik las hier een tijdje geleden over iemand die solliciteerde naar vakkenvuller en daar werden eisen gesteld aan communicatieve vaardigheden. Wel erg extreem, maar dit is vandaag de dag al normaal
Het moet er sexy aan toe gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het wordt bovendien gemeten aan sport. Werk wordt tot sport opgehemeld. Het moet allemaal heel sexy toegaan in organisaties. Gewoon ziekelijk.
Maar werknemers doen er zelf net zo hard aan mee. Mensen zijn dor sport ook verziekt.
Mooi. Volgens mij heb jij wel een sociale werkgever. Maar het bedrijfsleven is wel degelijk op sexy gedreven. Het moet er allemaal spetterend uitzien en toegaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het moet er sexy aan toe gaan?
Mijn baas was vanochtend bij mij. Ik krijg de begeleiding over een collegaatje die niet goed meekomt. Niemand anders heeft t geduld, of ik haar wil bijspijkeren. Dit omdat ze haar niet willen laten gaan (was boventallig) zonder een eerlijke kans. Vind ik netjes, absoluut!
Heb toegezegd onder voorwaarde dat ik niet de verantwoordelijkheid over haar draag.
En dat ergert mij. Het moet er allemaal "normaal" representatief zijn...... Alles onder die noemer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou mijn huidige teamleider is begripvol. Mijn vorige...
Maar ik mocht vroeger nooit aan de balie omdat ik niet representatief genoeg was![]()
Te jong vermoedelijk.
Begrijpelijk, ik ben wél t 'visitekaartje' zo aan de balie (met mijn collega's.)
Erg jammer. Het was ook een gevalletje van te mooi om waar te zijn. Aan de andere kant ik zoek liever de Kef 104 AB, uit de reference serie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ferrobarr het volgende:
@EG: jammer van die boxen. Ik ben zelf trouwens bezig met een versterkertje van 20kgHopelijk wordt dat wat.
Ik zie liever een mooie jonge vrouw aan de balie zitten. Dan een oude vrouw.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou mijn huidige teamleider is begripvol. Mijn vorige...
Maar ik mocht vroeger nooit aan de balie omdat ik niet representatief genoeg was![]()
Te jong vermoedelijk.
Begrijpelijk, ik ben wél t 'visitekaartje' zo aan de balie (met mijn collega's.)
Mooi dat het je goed bevalt. Hopelijk wordt het een vaste aanstelling voor je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu een leuke baan die ondanks mijn beperking kan doen. Dus ik heb geluk gehad.
En toch kun je beter een vriendelijke oude dame voor je hebben dan een bitchy arrogante yolanthe-wannabe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie liever een mooie jonge vrouw aan de balie zitten. Dan een oude vrouw.![]()
En al dat gedoe dat je net niet aan een of ander belachelijke eis voldoet.Gelukkig heb ik nu een leuke baan die ondanks mijn beperking kan doen. Dus ik heb geluk gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
En al dat gedoe dat je net niet aan een of ander belachelijke eis voldoet.![]()
Just to get some things straight, degene hier die stalkt dat ben/was jij. Ik viel destijds over de - bijna trotse - wijze waarop hier stalking besproken werd, gedaan werd ook alsof het doodnormaal was en er geen enkel kwaad in schuilt. Toevallig is het zo dat ik enkele vrouwen ken die in het verleden nare ervaringen hebben gehad met stalkers. Als die dan een of andere klapmongool achter zich aan hebben, zelfs al heeft die er naar eigen zeggen geen verdere/verkeerde bedoelingen mee dan heeft dat absoluut een impact.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:43 schreef Autidude het volgende:
Want komt dat stalkertje ook weer ff klagen.. die blijkbaar niet verder terug kan denken dan 1 dag ofzo?
Hoe werkt jouw hoofd? Denk je wel eens? En waarom post je nu wel hier en open je geen topic in KLB ofzo? Of begrijp je je ban wel? Zoek je ze zelf aandacht? Ik begrijp je niet...
En wat dit betreft.. I don't even know where to start.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:43 schreef Autidude het volgende:
Ik doe al jaren geen slechte dingen meer, JA ik heb slechte dingen gedaan.. Ben er ook niet trots op..
Dat is over, dat is klaar.. en als ik kwaad ben keert dat zich alleen maar in mijzelf.. Dat heet borderline, en zo is dat ontwikkeld. Ik heb het zwart op wit. En het komt ook in mijn boek'.
Maar als ik nu een opscheppend 15 jarige puberige kut Fokkertje in KLB was geweest met mijn verhalen dan was ik ipv een geflipte een zware "BAAS" en had ik zelfs een eigen reeks gehad.
Want falers stelen opeltjes en auti stal vroeger gewoon een hele autobus.
Heb je in 1 keer super veel Fok debieltjes als fan en ben je uberbaas.
Sorry hoor, dat ik slechte dingen heb gedaan.. waarvan alles zeer kort omschreven is etc.
Maar ik kan je verhalen vertellen of docu's laten zien waar je dan pas echt van gaat schrikken..
Ik heb in het wereldje gezeten.. van 1990 tot 2003, en alles gezien.. nogmaals ben er niet trots op,
maar ik ben bij lange na niet zo slecht als de huidige 15 jarige kutkoters ongeacht afkomst.
En daarom heb ik geen strafblad, daarom zit ik niet vast, ik ben bekend.. ik ben ze soms te slim afgeweest op kleine zaken, maar ik ben geen boef. Ik ben ook geen tasjesdief.
Ik kan in no time aan flink geld komen, heel simpel.. stompen bij een pin automaat.. Maar dat doe ik toch niet?
Ik wil heel graag lekker veel autorijden, autootje pakken is zo gefixxed.. doe ik toch niet?
Mwoah, de reden die Remlof aandroeg voor mijn ban was het heropenen van een verwijderd (niet slechts gesloten) topic. Dit terwijl mij door de moderator van het bewuste subforum (KLB) juist was aangeraden het ergens anders te proberen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Autidude het volgende:
Het is heel simpel. Ik noem jouw een stalker omdat jij meeleest zonder ooit gepost te hebben en dan ergens anders een topic opent zonder hier in dit topic daar kennis over te geven. Dat is ook 1 van de redenen waarvoor je gebannend was. Heel duidelijk, is ook terug te lezen.
Voor de rest ben ik kort en simpel, je mag denken wat je wilt.. ik ben blij dat je nu wel het lef hebt om in dit topic te reageren, maar ik ga niet op je in. Het is duidelijk dat je erg kortzichtig bent en een passieve eigen mening hebt, dat respecteer ik.. heb ik zelf namelijk ook. Jij mag mij niet, ik mag jou niet.. Klaar.
Dat was juist de reden dat ik er destijds een apart topic over geopend heb; genoeg mensen hier die gewoon normaal en gezellig posten, steun hebben aan topics als deze. Ik wilde dat niet verpesten met gezeik over een tweetal users die het overduidelijk niet begrepen hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan mij herinneren dat ik ooit een keer iets las, herhaaldelijk geflirt van 2 fokkers totaan toe, en dat liep uit op een ramp
Waar ik ook wel eens in een ánder topic naar verwees bij wijze van een grap. Maar om dat nou stalken te noemen
Verder.. Zullen we t gezellig houden hier?
De reden dat het topic "ineens" minder bezocht is....Mensen houden nu eenmaal niet van gedoe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef francis998 het volgende:
Iedereen moet hier zijn ei kwijt kunnen en ik vindt dat als je iets te zeggen hebt, daarover dat best mag.
Maar dit deelttje is imo niet het prettigste deeltje, er neigt een wat minder prettige sfeer te hangen.
Dus laten we proberen weer dat positieve sfeertje terug te krijgen!
Tja, misschien moet je het maar niet allemaal willen weten. Het eind van het liedje is dat er straks mensen brodeloos gaan worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Politiek kan mij echt niets interesserenMoet er toch wat meer in duiken..
Het lijkt Siberie wel.quote:Hier is t al behoorlijk zwart
Ik denk dat ik zo mn laptop mee gris naar bed en lekker warm onder de dekens tv ga kijken
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En toch kun je beter een vriendelijke oude dame voor je hebben dan een bitchy arrogante yolanthe-wannabe.
Gelukkig ben ik én jong én zie ik er leuk uit () én ben ik vriendelijk
Nee dat is zelfkennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dat het je goed bevalt. Hopelijk wordt het een vaste aanstelling voor je.en anders ga ik gewoon weer verder met zoeken.
Hey Auti goed te horen dat het weer wat beter gaat en dat je een goed gesprek heb gehad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hoop het voor je. Bedrijfshoererij hou je nl. niet lang vol.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Dat hoop ik ooken anders ga ik gewoon weer verder met zoeken.
Gelukkig heb ik hulp om met die hoererij om te gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Bedrijfshoererij hou je nl. niet lang vol.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hulp om met die hoererij om te gaanEen pooier die promoot bij clubs.
![]()
Toch gaat het vreten als je lang verstoken blijft van een vast contract. Er zijn mensen die nooit een vast contract krijgen en opbranden. Ik hoop echt dat je snel een thuisbasis hebt.quote:Vertaling. Ik heb een trajectbegeleider die mij helpt met werk vinden en behouden.![]()
Wat is datquote:Net terug van de VvE-vergadering. Het ziet er naar uit dat er nu ook echt veranderingen komen.
Dat is waar. Maar voorlopig is het tot nu toe altijd gelukt om werk te vinden te behouden. Dus ik doe wat goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Toch gaat het vreten als je lang verstoken blijft van een vast contract. Er zijn mensen die nooit een vast contract krijgen en opbranden. Ik hoop echt dat je snel een thuisbasis hebt.
Vereniging van eigenaren. Van de flat waar ik in woon. De berging wordt op geruimd en zo aangepast dat het geen rommelhok wordt maar een fietsenstalling.quote:[..]
Wat is dat
En dat is een enorme prestatie. Want werken in NL is topsport vandaag de dag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voorlopig is het tot nu toe altijd gelukt om werk te vinden te behouden. Dus ik doe wat goed.
[..]
En kon je ook het woord voeren?quote:Vereniging van eigenaren. Van de flat waar ik in woon. De berging wordt op geruimd en zo aangepast dat het geen rommelhok wordt maar een fietsenstalling.
Ja ik zou eigenlijk een goude medaille moeten krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is een enorme prestatie. Want werken in NL is topsport vandaag de dag.
Ja ik had een aantal vragen/opmerkingen.quote:[..]
En kon je ook het woord voeren?
Als wat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
EG als ik ooit een eigen bedrijf start neem ik je in dienst, ok?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
EG als ik ooit een eigen bedrijf start neem ik je in dienst, ok?
VvE moet ik ook nog eens contact mee krijgen, 1e vergadering staat nog niet gepland. Ben benieuwd.
En tijn je doet een heleboel goed, volgens mij zijn ze tevreden met je!
Helemaal. Mijn ervaring was dat inzet helemaal niet werd beloond. Output, output output [drill, drill]quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk een goude medaille moeten krijgenWerk vinden is al moeilijk. Dat werk behouden nog veel moeilijker lijkt het wel. Zo lang je inzet toont en het naar je zin hebt wordt dat beloond.
![]()
[..]
Knap hoor.quote:Ja ik had een aantal vragen/opmerkingen.En ik vind het in zo'n situatie totaal niet eng om het woord te nemen.
Een functie die bij je niveau pastquote:
Een reïncarnatie zal geweldig helpen. Dan keer is als radioloog oid terugquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een functie die bij je niveau past
Ik zie het je nog wel een keer doenquote:Is wel een droom van mij, iets betekenen in de zorgsector en dat helemaal zelf kunnen runnen
Kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik daar dan ook komen werken?![]()
De uitnodiging krijg je vanzelf.Je hebt een koophuis toch? Als huurder heb je met de VvE niets te maken.
DankjeJa dat klopt.
Kun je optreden als adviseur voor mijn doelgroepquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een reïncarnatie zal geweldig helpen. Dan keer is als radioloog oid terug![]()
[..]
Ik zie het je nog wel een keer doen
Het is ook niet makkelijk. Je moet het maar net treffen. Leuk werk, leuke collega's etc. Als dat allemaal klopt dan komt het vanzelf goed. Maar als dat niet zo is dan gaat het vroeg of laat mis. En als autist gaan bepaalde dingen sneller irriteren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal. Mijn ervaring was dat inzet helemaal niet werd beloond. Output, output output [drill, drill]![]()
1 op 1 gesprekken zijn moeilijker.quote:[..]
Knap hoor.
dat laatste valt mij behoorlijk op, aangezien er gezegd wordt dat ass'ers juist 1 op1 gesprekken makkelijker vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk. Je moet het maar net treffen. Leuk werk, leuke collega's etc. Als dat allemaal klopt dan komt het vanzelf goed. Maar als dat niet zo is dan gaat het vroeg of laat mis. En als autist gaan bepaalde dingen sneller irriteren.
[..]
1 op 1 gesprekken zijn moeilijker.
Zorgboerderij? En daar zorg op maat bieden voor een bepaalde doelgroep. Zorg voor autisten door autisten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een functie die bij je niveau past
Is wel een droom van mij, iets betekenen in de zorgsector en dat helemaal zelf kunnen runnen
Vandaar dus geen uitnodigingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
KloptKoophuis. Maar ik geloof dat nog niet alle hypotheken rond zijn
Goed verhaal, Tijn. Ik heb diepe respect voor mensen die het overleven. En die al helemaal de 65 halen. Dan ben je een topsporter. Al wordt dit zelden zo gewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk. Je moet het maar net treffen. Leuk werk, leuke collega's etc. Als dat allemaal klopt dan komt het vanzelf goed. Maar als dat niet zo is dan gaat het vroeg of laat mis. En als autist gaan bepaalde dingen sneller irriteren.
[..]
Echt waar?quote:1 op 1 gesprekken zijn moeilijker.
Vergaderingen zijn misschien wat onoverzichtinglijk en vermoeiend. Maar ik vind het makkelijker. Luisteren en wat vragen stellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat laatste valt mij behoorlijk op, aangezien er gezegd wordt dat ass'ers juist 1 op1 gesprekken makkelijker vinden![]()
hoezo vindt jij 1op1lastiger?
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je optreden als adviseur voor mijn doelgroep
hmm..dat klopt wel. Alleen 1 op 1 gaat het er meestal soepelen aan toe. Maar deels kan ik het wel snappen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn misschien wat onoverzichtinglijk en vermoeiend. Maar ik vind het makkelijker. Luisteren en wat vragen stellen.
1 op 1 vind ik moeilijker omdat als lastige vragen gesteld worden je niemand hebt om op terug te vallen.
Jawel elke maand een onkostenvergoeding.(salaris) en Later een pensioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goed verhaal, Tijn. Ik heb diepe respect voor mensen die het overleven. En die al helemaal de 67 halen. Dan ben je een topsporter. Al wordt dit zelden zo gewaardeerd.
Dat valt mee. Ik doe dat eigenlijk zonder angst. Het gaat gewoon vanzelf.quote:[..]
Echt waar?![]()
In vergadering het woord voeren vind ik toch een level hoger
In een vergadering zijn alle ogen op je gericht plus t kan af en toe heel snel gaan. Maar 1-op-1 is oogcontact bijv wel weer gewenst en je kn eerder t gevoel hebben voor t blok gesteld te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
In vergadering het woord voeren vind ik toch een level hoger
Net als contacten leggen met vrouwen he tijn! Moest ineens aan mijn allereerste ass-topic discussie denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt mee. Ik doe dat eigenlijk zonder angst. Het gaat gewoon vanzelf.
Dit lijkt me echt een geweldig initiatief en idee, alleen lijkt het me heel lastig te realiseren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen zorgboerderij
Nee maar eerlijk, ik merk steeds vaker dat (veel) mensen met een beperking buiten de boot vallen, nergens thuis zijn. En ik zou graag een thuisbasis creëren. En dan niet een soos waar iedereen met een communicatiestoornis (sorry) op elkaar gestopt is, maar iets waar je je ei kwijt kunt, waar je zorg-op-maat krijgt in de vorm van So-Va trainingen of contacten kunt leggen met gelijkgestelden qua niveau en dergelijke, maar nog belangrijker: Iets waar mensen zoals auti (sorry auti dat ik jou als voorbeeld gebruik, ik bedoel t goed) niet uit onbegrip en angst worden weggestuurd, maar daadwerkelijk geholpen worden.
Dat thuis voelen zou de mooiste beloning zijn, maar t belangrijkste vind ik om een brug te vormen in de maatschappij.
Misschien klinkt t heel idealistisch of juist niet.. Maar t is wél wat t beste bij mij past.
Aan beide zitten voor- en nadelen kwa moeilijkheid. Beetje slecht verwoordquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm..dat klopt wel. Alleen 1 op 1 gaat het er meestal soepelen aan toe. Maar deels kan ik het wel snappen.
Dat bedoel ik dus ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen zorgboerderij
Nee maar eerlijk, ik merk steeds vaker dat (veel) mensen met een beperking buiten de boot vallen, nergens thuis zijn. En ik zou graag een thuisbasis creëren. En dan niet een soos waar iedereen met een communicatiestoornis (sorry) op elkaar gestopt is, maar iets waar je je ei kwijt kunt, waar je zorg-op-maat krijgt in de vorm van So-Va trainingen of contacten kunt leggen met gelijkgestelden qua niveau en dergelijke, maar nog belangrijker: Iets waar mensen zoals auti (sorry auti dat ik jou als voorbeeld gebruik, ik bedoel t goed) niet uit onbegrip en angst worden weggestuurd, maar daadwerkelijk geholpen worden.
Dat thuis voelen zou de mooiste beloning zijn, maar t belangrijkste vind ik om een brug te vormen in de maatschappij.
Misschien klinkt t heel idealistisch of juist niet.. Maar t is wél wat t beste bij mij past.
Inderdaad wat jij zegtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In een vergadering zijn alle ogen op je gericht plus t kan af en toe heel snel gaan. Maar 1-op-1 is oogcontact bijv wel weer gewenst en je kn eerder t gevoel hebben voor t blok gesteld te worden.
Ik had een hekel aan vergaderingen, werd altijd ondergesneeuwd. Inmiddels niet meer, ik werk hard, al 8 jaar bij de gemeente, en weet dondersgoed wat ik in huis heb
Waar ik mij wel heel erg aan erger is aan mensen die je in de reden vallen, niet uit laten praten. Daar ben ik allergisch voor (ontstaan ook de meeste misverstanden dor)
Ja dat klopt. Alleen daar komt net zoals bij alles zelfvertrouwen om de hoek kijken. Helaas heb ik voor vrouwen aanspreken nog niet genoeg zelfvetrouwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Net als contacten leggen met vrouwen he tijn! Moest ineens aan mijn allereerste ass-topic discussie denken
Klinkt idealistisch, in het ideenstadium nooit verkeerd. De praktijk blijkt altijd weerbarstigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Geen zorgboerderij
Waar een wil is..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt een geweldig initiatief en idee, alleen lijkt het me heel lastig te realiseren.
Je zit wrs dan toch in een soort flow modus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel elke maand een onkostenvergoeding.(salaris) en Later een pensioen.![]()
Dus het valt best mee.
Werken geeft echt voldoening en je hebt sociale contacten enzo. Als je dat niet hebt is dat erg moeilijk. Zeker voor mensen met ASS. Je wilt wel maar het lukt. Dat gevoel ken ik ook. Maar nu heb ik een baan en weet dat ik dus wel iets kan en dat kan ik ook bewijzen.
[..]
Had ik niet gedacht van je, ik dacht dat je een jongen van de achtergrond wasquote:Dat valt mee. Ik doe dat eigenlijk zonder angst. Het gaat gewoon vanzelf.
Succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar een wil is..
Kost tijd
Ik moet sowieso kijken welke richting ik op wil en hoe. Ik kan binnen 5 jaar doorstromen naar een leidinggevende functie, dan kan ik daarvoor kiezen en een team starten zoals ík t wil, of zélf pion worden in een team en mensen op mijn manier helpen. Het zal ongetwijfeld bij een droom blijven maar we zullen zien, tot die tijd knok ik er gewoon hard voor.
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zit wrs dan toch in een soort flow modus.
Ik heb de neiging om gewoon recht voor zijn raap mijn mening te geven.quote:[..]
Had ik niet gedacht van je, ik dacht dat je een jongen van de achtergrond was
Bij mij is het andersom, ik zou liever een 1 op 1 vergadering hebben, het is miss wat lastiger in bepaalde opzichten, maar het blijft denk ik overzichtelijker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan beide zitten voor- en nadelen kwa moeilijkheid. Beetje slecht verwoordMaar het zal ook per situatie verschillen. Gewoon met een vriend een gesprek voeren is inderdaad makkelijker dan een vergadering. Maar als het om iets belangrijks gaat dan is een vergadering toch makkelijker dan een 1 op 1 gesprek. Althans dat vind ik.
[..]
Dat bedoel ik dus ookJe moet toch een locatie hebben waar je die dingen wil gaan doen.
Jaquote:
Ja dar kan ik je niet aan helpenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaIk mis dus alleen nog een relatie
Iedereen is anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:24 schreef francis998 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik zou liever een 1 op 1 vergadering hebben, het is miss wat lastiger in bepaalde opzichten, maar het blijft denk ik overzichtelijker.
maar goed verder praat ik zowieso beter 1 op 1 in grote groepen heb ik de neiging onzichtbaar te worden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dar kan ik je niet aan helpen
Ik ben nog steeds hevig in lovemet die eigen lomperik van me
Precies!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is anders.En praten in groepen went vanzelf
Weet je dat ik zelf niet zo veel vrienden hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet koppelen aan iemand?
Geen leuke single vriendin?
![]()
Wat lief
Pas maar op, zo dadelijk mag je hier niet meer postenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat het zijnNu nog vrienden en relatie en ik zou bijna een normaal zijn
![]()
[..]
Hm, dat kan zo nu en dan best erg handig zijnquote:Ik heb de neiging om gewoon recht voor zijn raap mijn mening te geven.
Voor jezelf opkomen moet je leren. En dat is best moeilijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Precies!
Ik kan mij nog herinneren dat toen ik facturen deed, ik bij een overleg moest zijn wegens digitalisering van facturen, mijn specialisme. De projectleider vroeg, wie heeft een idee over hoe dit t best kan? (waren dus allemaal mensen van beleid en applicatiebeheer maar niemand die er daadwerkelijk mee werkte)
Ik zei, nou ik denk.. En hij lulde dwars door mij heen!
Dat is 3 jaar geleden, ik kroop ook -inwendig kokend- in mijn schulpje.
Pas de laatste paar maanden zeg ik ook gewoon, sorry, of je luistert naar mij, of je waardeert mijn inbreng niet, mag je eerlijk zeggen maar dan heb ik wel wat beters te doen.
En ik zeg er nu ook heel scherp wat van als iemand er doorheen kakelt. t irritante aan mij is dat ik messcherp ben maar overdreven vriendelijk ben. íedereen kan mijn scherpe toon eruit pikken als een aanval maar niemand schiet in de verdediging omdat ik ze zo liefjes corrigeer.
Is ook een kunst
Maar t went wel!
Jammerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je dat ik zelf niet zo veel vrienden heb(whats in a name..)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, zo dadelijk mag je hier niet meer posten
Soms te eerlijk en direct niet. Dat kan voor problemen zorgen. Iets genuaceerder zijn soms is wel handig.quote:[..]
Hm, dat kan zo nu en dan best erg handig zijn
Ik ben het wel met hem eensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
recht voor zijn raap =
I'm a sucker for honestyis ook zo gruwelijk eerlijk. Echt waar, ik zeg voor de grap, ben ik niet t mooiste meisje van allemaal? Nou, zegt ie, nicolette kluijver is leuker
Dan denk ik 1 milisec. grrrrr leugentje om bestwil..
En als dat momentje voorbij is kan ik m alleen maar gelijk geven en waarderen om zn eerlijkheid. Ik vind t echt grandioos
Je diagnose kan zomaar ingetrokken worden. Het is zoiets als je paspoort kwijtrakenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik voel mij hier zo thuis
![]()
[..]
Ben je dan ook genezen? Zo ja trek die diagnose maar in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je diagnose kan zomaar ingetrokken worden. Het is zoiets als je paspoort kwijtraken
Uiterlijk is ook niet alles en dat weet je bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
UiteraardZat mooiere meisjes dan ik. Ik weet dat als ik lekker in mijn vel zit ik een knap koppie heb. Maar als ie had gezegd dat ik t mooiste meisje was, was t een leugen
Zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je dan ook genezen? Zo ja trek die diagnose maar in.![]()
[..]
quote:
Zonder diagnose mag je hier niet posten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan mag je hier dus niet posten, dus weet wat je zegt.
Nee! Blijf!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zonder diagnose mag je hier niet posten?
Vaarwel allen
EG weet wat je zegt
En jij loopt mijn post van toendertijd wederom volledig uit het verband te trekken. Je draagt zelf aan dat je enkele dames kent die gestalkt zijn en betrekt het dus weer op eigen ervaringen. Ik heb het toen ook al aan je uitgelegd hoe de zaak in elkaar stak. Ik heb nooit iemand lastig gevallen, en al helemaal geen vrouwen. Dus met stalken zit je er helemaal naast. Ik dacht dat ik toendertijd wel duidelijk genoeg was geweest, heb er aardig wat moeite in gestoken om het voor jou allemaal wat beter te nuanceren omdat je zo kortzichtig was/bent. Maar nu doe je het gewoon weer. Ik heb toendertijd zelfs nog geprobeerd om je ban op te heffen..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, de reden die Remlof aandroeg voor mijn ban was het heropenen van een verwijderd (niet slechts gesloten) topic. Dit terwijl mij door de moderator van het bewuste subforum (KLB) juist was aangeraden het ergens anders te proberen.Misschien dat jij het even moet teruglezen.
![]()
Verder zijn er talloze lurkers op fok, en check ik vrij vaak active topics waarin ik zelf niet post/gepost heb. Maar moet ik daaruit opmaken dat jij iedereen die je vroeger op straat gevolgd en/of gefilmd, of in hun eigen huis bespied hebt, achteraf op de hoogte hebt gesteld van je praktijken?
Nu doe je het weer; in de slachtofferrol kruipen zonder dat je hier enige grond toe hebt.
WRONG!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, de reden die Remlof aandroeg voor mijn ban was het heropenen van een verwijderd (niet slechts gesloten) topic. Dit terwijl mij door de moderator van het bewuste subforum (KLB) juist was aangeraden het ergens anders te proberen.Misschien dat jij het even moet teruglezen.
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Autidude het volgende:
Niet dat ik je heb aangegeven of heb lopen klagen of iets dergelijks hoor, maar ik had die topics toevallig wel gelezen en ik weet ook dat het over mij ging. En ik wou eerst helemaal niet reageren maar ik merk dat het je nogal hoog zit dus wil ik wel even een statement maken.
En het is wel userbashen want je noemt ons meteen stalkers en alsof we allemaal ervaringen daarover uitwisselen en dat is niet eens zo.. Je probeert een rel te maken om niks.
Ik ga nu even voor jou relativeren omdat je zelf niet zo goed leest of dingen verkeerd oppakt.
Het stukje over mensen natrekken op hyves en googlen dat doet bijna iedereen, zeker als je verliefd bent en dat was ik toen ook wel.. En dan doen veel mensen dat hoor, zoek maar eens naar een topic hier op fok over gekke dingen die je doet als je verliefd bent. En wat denk je als er een criminele naam op internet wordt gepost?? Dan zit er ook een heel leger "stalkers" die naam volledig binnenste buiten te keren.
Je trekt dat heel erg uit zijn verband.
En dan het stukje over de camera's en het volgen etc.. er staat zeer duidelijk bij dat dat vroeger was en er staat ook nergens dat dat als normaal gedrag wordt gezien, er staat juist dat het een extreme, hele extreme fiep/obsessie was <--WAS , en een obsessie is geen normaal gedrag en zo wordt dat dus ook niet besproken alsof het de normaalste zaak is.
Daarnaast kan je verder lezen in een post die je niet gequote hebt, dat het ruim 10 jaar geleden is...
En een vorm was van overdreven doorgezet kinderlijk avontuurlijk gedrag.
Alles in een nutshell, je maakt je druk om niets.. hebt het verkeerd opgevat en je kan gewoon rustig gaan slapen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef Autidude het volgende:
[..]
Met hyves checken enzo en alles uitpluizen was ik verliefd, vreemde mensen hun priveleven interesseert mij werkelijk niets hoor, heeft het ook nooit gedaan. En vroeger lag de obsessie veel meer in de aparatuur en de middelen dan om de informatie, al was het natuurlijk een uber kick als je super "top secret" of bizar vreemde informatie kon inwinnen. Maar het was veel meer het spel. Met volgen ook, dat waren meestal wel bekenden of "vijanden". Of een vriend die 40km verderop werkte en dan opwachten bij ze werk en de hele rit naar huis er zo dicht mogelijk op zitten zonder dat ie het in de gaten heeft.
Het was ontzettend kinderachtig James Bond spelen![]()
En dat is dan besproken in het topic omdat het wel een redelijk typisch ASS dingetje is.. blijven hangen in kinderachtige gedrag of in een filmische wereld leven.
Maarja, het leven is hard heh.. en je kan niet altijd kind blijvenEn op een gegeven moment wordt het toch ook echt raar of misschien zelfs strafbaar.. dus dat houd vanzelf dan wel op na de tienerjaren en als er automatisch meer verantwoordelijkheid in het leven komt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent al geband. De reden is dat R&P een serieus forum is en we het niet op prijs stellen dat je users die daar hun problemen posten belachelijk maakt. Ik had je al kunnen bannen na je eerste topic maar ik was coulant. Na nog zo'n topic was de maat vol. Tot over 48 uur.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef Autidude het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik mij helemaal schuldig.. want hij stelt wel een terechte vraag vind ik, en hij zat er echt mee. Maar het was wel in een verkeerd forum misschien en het was ook wel beter geweest als hij het in R&P had gehouden. Maar ik had misschien eerder moeten reageren om die bewuste posts wat duidelijker te maken ofzo.
Ik vind dat er veel meer andere users zijn die behoorlijk autist onvriendelijk zijn en keihard discrimineren, de kunst is om daar dan over heen te lezen of heel veel ONZ/GC en KLB topics te vermijden... en het hoort niet zo te zijn maar het gebeurt best veel.. en die mensen worden toch ook niet gebannend? Niet dat je alles in de gaten kan houden, maar ik vind het discriminatie gehalte van deze user bij lange na niet schokkend genoeg voor een ban.
En ik vind het echt lullig want als ik misschien eerder had gereageerd/gerelativeerd dan had het misschien niet eens gebeurd..
Ik ben ook helemaal niet boos op hem, het is alleen niet netjes dat hij het zo achter onze rug om doet. Dat hij wel meeleest (stalken?) en dan ergens anders er zonder kennisgave over wilt praten.
Ik vind de ban een beetje overdreven
Ik hoop dat je nu weer een beetje bij de les bent.. Of probeer je gewoon te trollen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En dat bij herhaling was genoeg voor een ban.
Sowieso, na een slotje nog een keer eenzelfde topic openen is meestal al genoeg voor een ban.
Ik bedoel het niet slecht, noem het maar rechtvaardigheidsgevoel oid. Hij zit er gewoon naast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Cassandra87 het volgende:
moet dit nu... Discussie waa gesloten, voor de rest van t topic, vooe NY, nu jij nog
Auti dit is niet slecht bedoeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:48 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht, noem het maar rechtvaardigheidsgevoel oid. Hij zit er gewoon naast.
En ik heb alle recht om mij te verdedigen, iets waar we min of meer toendertijd al redelijk over uit waren..
Maar hij moest het weer even aandragen, wat mij aanleiding geeft om te beseffen dat ik maar weer even
duidelijk moet zijn ofzo.
Het is niet dat ik hem belachelijk maak oid, integendeel.. Hij heeft gewoon wat speciale aandacht/uitleg nodig bij het begrijpen van mijn posts.
hoi...lang niet gezien ikke.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef ikke043 het volgende:
Hoi
Ik laat het je weten zodra het wel of niet gelukt is. Het ziet er vooralsnog goed uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Erg jammer. Het was ook een gevalletje van te mooi om waar te zijn. Aan de andere kant ik zoek liever de Kef 104 AB, uit de reference serie.![]()
Ik hoop dat het je gaat lukken. Mag ik vragen om wat type het gaat?
Benieuwd, benieuwdquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:38 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra het wel of niet gelukt is. Het ziet er vooralsnog goed uit.
Maar het is niet helemaal jouw soort versterker denk ik.
Het jammere was dat zijn statement voor 2 uitleg vatbaar was. Ik hoop dat hij dit niet meer doet. Hier posten nl. mensen die ook een gevoel hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef BlueMage het volgende:
...en hij is weer terug, net wat ik dacht.(Autidude dus) Welkom terug maar ff één goeie raad: flik dat geintje dat je zegt dat je "voorgoed" weggaat niet te vaak want dan gaan mensen je minder en minder geloven/helpen.
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het jammere was dat zijn statement voor 2 uitleg vatbaar was. Ik hoop dat hij dit niet meer doet. Hier posten nl. mensen die ook een gevoel hebben.Ik schat dat zo'n 90 % van de mensen die zeggen dat ze weggaan binnen 1 week weer terug zijn.
Ook jammer over dat gedoe van dat gestalk, dat helpt de sfeer ook niet echt.
Ik hoop dat we op de oude tour verder kunnen gaan.![]()
Ach, wat kan ik eraan doen. Het is balen en vervelend, maar ja..als je ziek bent ben je ziek. Btw de psycholoog van mij is vaak ziek, sinds ik daar in october naar toe ga is ze al minimaal 3x strontverkouden geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier idem dito. Balen francis maar dat is echt overmacht met maar 1 iemand aanwezig.
t begon zo zonnig, auto koper kwam, ik zou een bankstel gaan uitzoeken, krijg ik bericht dat de bouw zo goed als klaar is maar de nuts invoer nog niet vordert, what ever that may be.
Maar ik had al bijna een jaar geen eigen plekje, heb daarvan heel lang gependeld tussen amsterdam en almere en uiteindelijk geheel over gegaan naar amsterdam.. Maar nóg 4/5 maanden samenwonen.. denk datdaar gillend gek van wordt (op klein oppervlak) dus ik weet niet wat ik moet doen
En de autokoop is ook niet doorgegaan. Ben echt in staat om m voor een koopje weg te doen, ik word zoooo gek van t gezeik rondom mn auto en huis...
Gelukkig luister ik niet naar jouquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan mag je hier dus niet posten, dus weet wat je zegt.
Hoe ga je dat controleren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef francis998 het volgende:
achhhh..als hier alleen ass'ers zouden mogen posten. Zou ik hier iig niet mogen postenmaar dat mag en doe ik dus wel
Of je hier wel rechtmatig post. Oftewel heb je ASS of niet.quote:
dat ik regelmatig post, is denk ik duidelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je hier wel rechtmatig post. Oftewel heb je ASS of niet.
Ik bedoelde het niet serieusquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat ik regelmatig post, is denk ik duidelijk.
En of ik ass heb of niet is nog de vraag, alhoewel volgens intelligentietesten er niks mis is met mij, maar een intelligentie test zegt weinig, want je hebt ook hoogbegaafde ass'ers.
Maar goed..alles is dus weer een weekje verschoven
tijn, ik snap wel dat je het niet serieus bedoelde hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieusEn zeker niet tegen jou
![]()
Het is wel vervelend dat het steeds verschuift.
Gelukkigquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
tijn, ik snap wel dat je het niet serieus bedoelde hoor.
En het verschuiven..tja niks aan te doen...zo leer ik wel geduld op te bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |