abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81171323
Doorbraakje!

Het bakje is goedgekeurd dus ze ligt er wat comfortabeler bij. En toen ik net even bij haar ging zitten en begon te kriebelen liet ze het (weer) toe. Op een gegeven moment liet ik mijn hand net voor haar koppie rusten, eens kijken wat ze ermee deed. En waar ze gisteren haar hoofdje nog afwendde werd er nu heel nonchalant (want dat enge mens moet natuurlijk niet merken dat ik het stiekem wel lekker vind) een kopje tegen mijn hand aangeduwd. En er werd zachtjes gespind, en zelfs met een voetje melk getrappeld. En het enge mens mocht zelfs even uit het oog verloren worden, zodat ze haar hoofdje kon draaien voor krabbeltjes op een ander plekje.

Het is nog aarzelend en niet vol overgave, maar het begin is er!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 mei 2010 @ 11:49:00 #77
22592 crew  Ole
pi_81171758
Ah lievvv

Ik heb besloten te wachten met andere kittens/katten. Mijn grote bejaarde -maar zeer vitale- vriend heeft nu alle aandacht, en ik wil de rust in huis nog even zo houden.

Maar blijft geweldig wat je doet Cat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81172056
Redcat . Wat goed dat je weer een moederpoes opvangt Cat!!
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 mei 2010 @ 12:03:08 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81172281
Het begin is er dus Komt vast helemaal goed met Limoentje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:36:20 #80
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_81173418
Mooi beginnetje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 13:21:27 #81
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_81174783
Nou Cat, ik denk dat jij en Limoentje de goede kant uitgaan.
Veel geduld en liefde is het beste voor haar nu.
Weet je hoelang ze zwanger is?
Maar wat heerlijk, zo'n klein ding en dan toch al een beetje vertrouwen....gelukkig maar
dikke kus vor jou en Limoentje
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_81175110
Ik ben zo trots op mijn Limoentje.

Ik zit nu in haar kamertje en werd tijdens het internetten uiteraard scherp in de gaten gehouden door de dame. Net ging ik bij haar zitten en kopje kriebelen was weer in orde. En toen begon ze weer te spinnen, er werd steeds meer gekneed met de pootjes en na verloop van tijd draaide ze zich zelfs half op haar rug en mocht ik haar buikje kijken en kriebelen. Een onverwacht geluid resulteert in grote ogen, maar als ik tegen haar klets en/of kriebel dan gaan de luikjes al half dicht. En als ik niet kriebel maar dicht bij haar zit durft ze zelfs al wat rond te kijken in plaats van alleen maar naar mij te staren.

De buikjes inspectie onthulde ook zat ze volgens mij hoogzwanger is. Dikke buik en grote onbehaarde tepels. Wie weet komen de kittens deze week al!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81175527
Ik heb beebies gevoeld.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:51:18 #84
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81175725
Tof dat ze dat nu toe laaat
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81175874
Limoentjes hideaway

En zo ligt ze er dan bij. Past precies maar als haar kinders er zijn moet ik toch iets anders verzinnen.

Kriebeltjes zijn fijn, maar de klik van het fototoestel moet toch echt in de gaten gehouden worden
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:57:52 #86
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_81175927
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb beebies gevoeld.
Ooooooh geweldig
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:50:56 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81177452
Wat lief Cat
Ze lijkt een beetje op Luna
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_81178131
Aah die bakken zijn er ook een maatje groter hé?
Past dat niet ergens?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81178878
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief Cat
Ze lijkt een beetje op Luna
Ja he?
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:15 schreef Ml-etje het volgende:
Aah die bakken zijn er ook een maatje groter hé?
Past dat niet ergens?
Ik heb nog wel het een en ander aan bakken staan. Maar moet even uitvogelen hoe ik die dan in de boekenkast zet zonder dat hij eruit kiept. Gelukkig heb ik boeken zat dus daar zal de oplossing waarschijnlijk liggen. De komende dagen zit ze nog goed (en veilig) in haar kleine bakje dus ik laat het even zo.

Weer een doorbraakje: net weer een kroelsessie gehad en toen ik wat brokjes in haar mandje legde begon mevrouw ze zomaar op te eten. Het tweede hoopje ging er net zo snel in. Op zich wel logisch, want ze heeft de hele dag nog niks gegeten. Hopelijk weet ze nu de weg naar de brokjes.
pi_81178928
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Cat22 het volgende:

Weer een doorbraakje: net weer een kroelsessie gehad en toen ik wat brokjes in haar mandje legde begon mevrouw ze zomaar op te eten. Het tweede hoopje ging er net zo snel in. Op zich wel logisch, want ze heeft de hele dag nog niks gegeten. Hopelijk weet ze nu de weg naar de brokjes.
Wat goed die kleine stapjes vooruit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81178975
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja he?
[..]

Ik heb nog wel het een en ander aan bakken staan. Maar moet even uitvogelen hoe ik die dan in de boekenkast zet zonder dat hij eruit kiept. Gelukkig heb ik boeken zat dus daar zal de oplossing waarschijnlijk liggen. De komende dagen zit ze nog goed (en veilig) in haar kleine bakje dus ik laat het even zo.

Ze is goed bezig
Als je geen groter formaat hebt moet je voor de 15e ff gillen heb hier de grootste maat op wielen staan
pi_81179209
Lief van je. Maar ik denk dat ik een eind kom met wat ik hier in huis heb staan. En anders koop ik zelf een bak. Zo duur zijn ze niet en daarna kan ik hem altijd wel ergens voor gebruiken.
pi_81179220
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Lief van je. Maar ik denk dat ik een eind kom met wat ik hier in huis heb staan. En anders koop ik zelf een bak. Zo duur zijn ze niet en daarna kan ik hem altijd wel ergens voor gebruiken.
pi_81179289

Wat goed cat!
En jij bent ook heul niet eng
Ze lijkt idd wel wat op Luna
Ben benieuwd!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:11:16 #95
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_81179731
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lief Limoentje!
Je staat toch altijd weer versteld hoe snel zo'n katje vertrouwen geeft.
Heerlijk, zo'n moedertje op straat met nestje is
Ze heeft ook een verschrikkelijk lief smoeltje!
Fijn dat je de kittens voelde!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 16:13:57 #96
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_81179827
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:11 schreef Pagan het volgende:

[..]

Wat een lief Limoentje!
Je staat toch altijd weer versteld hoe snel zo'n katje vertrouwen geeft.
Heerlijk, zo'n moedertje op straat met nestje is
Ze heeft ook een verschrikkelijk lief smoeltje!
Fijn dat je de kittens voelde!
Dit was ook Strega, uitloggen
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_81184875
Ohh, wat een goed nieuws! Ze doet het echt heel goed voor een bang poesje, he?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_81204721
Limoentje is een lady of the night.

Op zich ook logisch natuurlijk, dan is alles wat donkerder en rustiger. Ik was me toch wat zorgen aan het maken over het niet-eten. Tot ik gisteravond naar bed ging en even binnen keek: schaaltje natvoer leeg én een halve bakje brokjes én een grote hoop+plasje in de kattebak!
En vanmorgen had mevrouw weer een half bakje brokjes op en een plasje in de kattebak.

Bang blijft ze nog steeds. Nu heeft ze haar toevlucht gezocht in de hogere regionen van de boekenkast, kan ze haar koninkrijkje lekker overzien. Maar toen ik haar even oppakte voelde ik haar verstijven en nadat ik haar neerzette dook ze met haar hoofd zo een piepklein gaatje in om te vluchten. Paste natuurlijk niet, maar wel een teken van paniek en stress. Dus oppakken doen we nog maar even niet.
pi_81204940
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:54 schreef Cat22 het volgende:
Limoentje is een lady of the night.

schaaltje natvoer leeg én een halve bakje brokjes én een grote hoop+plasje in de kattebak!
En vanmorgen had mevrouw weer een half bakje brokjes op en een plasje in de kattebak.
Wat goed dat ze nu toch duidelijk wat heeft gegeten!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_81224354
Het is een furrywurrybuikjeskriebelpoesje!

Ik heb er net een uurtje bij gezeten, mevrouw bekeek me veilig vanaf de boekenkast. Maar ging na 10 minuten slapen. Er bungelde zelfs een pootje over het randje. En geluiden zijn niet per definitie eng, ik had het raam even opengezet en de buurtgeluiden werden nieuwsgierig beluisterd. Daarna weer een kriebelsessie. Mevrouwtje weet wat ze wil. Kriebeltjes over het kopje staan op nummer 1, maar ook het buikje (buik!) mag niet vergeten worden. Net lag ze met vier poten omhoog te spinnen. (meteen gespot dat het wormen city is daar beneden, maar dat was te verwachten en ze heeft al een kuurtje gehad bij de DA).
Vreemd genoeg vindt ze het niet zo fijn als ik over haar rug aai. Dan draait ze zich om zodat haar kopje weer bij mijn hand is.

Vanmiddag heb ik de babies nog gevoeld, vanavond lagen ze te slapen denk ik.

Ow, en Limoentje houdt van graven. Volgens mij is ze begonnen met de tunnel naar China vanuit de kattebak.

Gaat goed dus. Ze eet, drinkt (hoop ik) en is redelijk relaxed. Kan ze fijn op krachten komen voordat de kittens geboren worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 09-05-2010 20:18:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')