Ooooooh geweldigquote:
Ja he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief Cat![]()
Ze lijkt een beetje op Luna
Ik heb nog wel het een en ander aan bakken staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:15 schreef Ml-etje het volgende:
Aahdie bakken zijn er ook een maatje groter hé?
Past dat niet ergens?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Cat22 het volgende:
Weer een doorbraakje: net weer een kroelsessie gehad en toen ik wat brokjes in haar mandje legde begon mevrouw ze zomaar op te eten. Het tweede hoopje ging er net zo snel in. Op zich wel logisch, want ze heeft de hele dag nog niks gegeten. Hopelijk weet ze nu de weg naar de brokjes.
Ze is goed bezigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
![]()
[..]
Ik heb nog wel het een en ander aan bakken staan.Maar moet even uitvogelen hoe ik die dan in de boekenkast zet zonder dat hij eruit kiept. Gelukkig heb ik boeken zat dus daar zal de oplossing waarschijnlijk liggen. De komende dagen zit ze nog goed (en veilig) in haar kleine bakje dus ik laat het even zo.
Weer een doorbraakje: net weer een kroelsessie gehad en toen ik wat brokjes in haar mandje legde begon mevrouw ze zomaar op te eten. Het tweede hoopje ging er net zo snel in. Op zich wel logisch, want ze heeft de hele dag nog niks gegeten. Hopelijk weet ze nu de weg naar de brokjes.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Lief van je.Maar ik denk dat ik een eind kom met wat ik hier in huis heb staan. En anders koop ik zelf een bak. Zo duur zijn ze niet en daarna kan ik hem altijd wel ergens voor gebruiken.
Wat een lief Limoentje!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Lief van je.Maar ik denk dat ik een eind kom met wat ik hier in huis heb staan. En anders koop ik zelf een bak. Zo duur zijn ze niet en daarna kan ik hem altijd wel ergens voor gebruiken.
Dit was ook Strega, uitloggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een lief Limoentje!
Je staat toch altijd weer versteld hoe snel zo'n katje vertrouwen geeft.
Heerlijk, zo'n moedertje op straat met nestje is![]()
Ze heeft ook een verschrikkelijk lief smoeltje!![]()
Fijn dat je de kittens voelde!![]()
Wat goed dat ze nu toch duidelijk wat heeft gegeten!quote:Op zondag 9 mei 2010 09:54 schreef Cat22 het volgende:
Limoentje is een lady of the night.![]()
schaaltje natvoer leeg én een halve bakje brokjes én een grote hoop+plasje in de kattebak!
En vanmorgen had mevrouw weer een half bakje brokjes op en een plasje in de kattebak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |