FOK!-world: 141quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Gisteren vond ik in m'n wachtwoordenmap m'n Runescape account met password, dus ik proberen. Doet hij het niet meer.
Toch die goeie ouwe tijden.
Dragon Slayer.
Full Rune.
PK'en.
Noobs.
[ afbeelding ]
Klacht: Plotselinge opleving van jeugdamusement niet mogelijk.
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchangequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
Waar kan ik een stalen pikhouweel kopon?
CB 106. IK OWN JULLIE ALLEMAAL MAFAKERS!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die is te bazig om door ons geplaatst te wordenDat moet je zelf doen
of hij maakt hem zelf met blacksmithingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchange
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
CB 106. IK OWN JULLIE ALLEMAAL MAFAKERS!
dwarfcavequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
In zoeen hele grote grot. Of in de grand exchange
Ik, cb 106.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Wie is de hoogste user die vandaag pas is begonnen?
ugh... vertel maar gewoon welk level je bentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Welk lvl was je en hoe heet je?quote:
praat voor jezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef porsche1 het volgende:
8 jarige topic.
Topic voor mensen zonder balhaar en een piep stem.
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Wat een ambities. Ik ben ontroerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.
gast ,runenambachtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben nog level 4, ben nu bezig met het verhogen van bidden, mijnen en runenambacht, daarna ga ik een toffe tovenaar worden.
Moet ook, als je niet vanaf het begin al ambities toont in dit spel red je het nooit. Het is een harde wereld aldaar.quote:
Dat is altijd al f2p geweest.quote:
hmmm,dungeoneering ofsow is nieuw en f2p. je kan voortaan ook pvpen f2p,weet niet zeker of dat toen ook als was. de wereld is een stuk groter en beter geworden voor f2p,maar members hebben ofc altijd nog steeds voordeelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nog meer memberskills die f2p zijn geworden?![]()
Ik ben al 1-2 jaar niet meer geweest namelijk
hmm dan faal ik wederomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
runeambacht is al lang f2p
Toen ik het vroeger speelde was het al f2p.
Waar de fuck gaat dit overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hmmm,dungeoneering ofsow is nieuw en f2p. je kan voortaan ook pvpen f2p,weet niet zeker of dat toen ook als was. de wereld is een stuk groter en beter geworden voor f2p,maar members hebben ofc altijd nog steeds voordeel
Jawel hoor, hoe konden f2p mages dan magiën? Volgens mij kun je alleen de lagere runen maken op f2p, dus tot en met mind.quote:
Kelderoorbel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hmm dan faal ik wederomMijn geheugen laat mij in de steek
Wat is dungenearing nu weer dan
Magien was vroeger altijd focking irritantquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe konden f2p mages dan magiën? Volgens mij kun je alleen de lagere runen maken op f2p, dus tot en met mind.
Hahaha fok blaast weer nieuw leven in runescapequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Na een afwezigheidje ben ik ook weer online!
nee dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Iedereen is goed op zijn manier, jij dus ook
general shops verkopen die. Maar in het begin gebied liggen ze wellicht op de grond.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waar had jij je visnet vandaan, Skylark.?
Vroeger wel ja, nu kan ik nergens geen niet nooit een visnet vindon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
general shops verkopen die. Maar in het begin gebied liggen ze wellicht op de grond.
Waar kan ik joinen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Graseter het volgende:
Penisbaard en Dropdown zitten nu in Fok!Clan
en henkcod2 (ik)
Thnx, zit er nu inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ga bij clan menu ding, join chat.
Naam: henkcod2
Daar is fok!clan chat
Van de visshop in Lumbridge.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waar had jij je visnet vandaan, Skylark.?
Ik zag het vishengelicoontje gelukkig. Onderaan het moeras bij Lumbridge kun je garnalen vissen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh, daar zit nu ook een vissjopLoop ik net dat fnuike end naar Port Hakim
Mijn internet trekt atm FoK! zelfs nauwelijks, laat staan Runescape.quote:
hihi jij zei 'trekt'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn internet trekt atm FoK! zelfs nauwelijks, laat staan Runescape.
je moet even pagina terug kijken en de naam van die henk invullenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Hoe heet die clan dan? Je moet iets invoeren ofzo bij join
henkcod2 invoerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Hoe heet die clan dan? Je moet iets invoeren ofzo bij join
Het is wat je veel noemtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
jij bent al een hele baas ja met je focking veel gold
10 minuten runes minen en je had al 15kquote:
Ik zat altijd in fishing guilt sharks te fishenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
10 minuten runes minen en je had al 15k
Het is idd niet zo bijzonder veelquote:
http://www.runescape.com/kbase/guid/how_do_i_get_started0quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wat is dit voor homospel? leg eens uit flikkers, ik verveel me namelijk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
http://www.runescape.com/kbase/guid/how_do_i_get_started0
world 141 en dan die ene henk toevoegen, dan zit je met alle fokkers te chattenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ik ben registered en klaar om ehh.. nou ja, geen idee...
henkcod2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
world 141 en dan die ene henk toevoegen, dan zit je met alle fokkers te chatten![]()
see you there!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:52 schreef JamesMay het volgende:
Ik heb de FOK! clan inmiddels gejoind.
Mijn Runescape naam is FlamySin![]()
Tot in het spel
rechts onderin staan allemaal icoontjes. Klik op degene met 3 poppetjes vul daar de naam van henk inquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ook meer dan 2 jaar verslaafd geweesten heb tientallen euros aan membership uitgegeven
Bij het login scherm kan je dat selecteren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef JamesMay het volgende:
Hoe kun je van world veranderen?
Ik zit daar nu al een kwartier mee te prutsen.
Ik wil ook in world 141.
Dat kan alleen in de wilderness wat in het noorden ligt en als het combat systeem nog steeds hetzefde is is dat gewoon kutquote:
Je moet nu eerst in een arena zitten en toestemming hebben van de andere speler om te PvPenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat kan alleen in de wilderness wat in het noorden ligt en als het combat systeem nog steeds hetzefde is is dat gewoon kut
Vissen en houthakken is juist het leukste van het spel! Wie wil er nou draken verslaan wanneer je de hele middag garnalen kan vangenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die oude tutorial was beter, leerde je gelijk vissen en alles
huh een paar jaar terug had je die arena's én gewoon de wilderness.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je moet nu eerst in een arena zitten en toestemming hebben van de andere speler om te PvPen
Twee soorten werelden. Werelden die overal pvp hebben, en werelden zonder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
huh een paar jaar terug had je die arena's én gewoon de wilderness.
Is de wilderness nu niet meer pvp'en?
overal pvp, lekker leuk met een game waar er zo veel focus ligt op equipmentquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Twee soorten werelden. Werelden die overal pvp hebben, en werelden zonder.
Dan is het goed. Zonder draken geen plezier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb een drakenshirt voor GTA VC gedownload
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef daray het volgende:
Hey, hoe zit het nou met de fok! clan!? Nog mensen die uberhaupt spelen? Ik ben sinds lange tijd maar weer is
ingelogd maar ik mis een volle friendslist (die nu dus helemaal leeg is), andere actieve spelers mogen me adden, ik heet daray0
Hallon daray ik zal snel eens inloggen op runescape het is mijn favoriete spel groetjensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef daray het volgende:
Hey, hoe zit het nou met de fok! clan!? Nog mensen die uberhaupt spelen? Ik ben sinds lange tijd maar weer is
ingelogd maar ik mis een volle friendslist (die nu dus helemaal leeg is), andere actieve spelers mogen me adden, ik heet daray0
Sla hem verrot, dit spel is des duivels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef erodome het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me toch best wel oud zeg maar, dit spel is namelijk favo bij mijn zoontje
Ben na een dagje er alweer mee gestopt, RS is nu echt een saai kutspel gewordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:17 schreef daray het volgende:
Ik heb Bunny Ears, telt dat ook?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mensen die denken dat hun RuneScape account oud is als ze pas speelden toen 3D al uit was.
Ik niet, ik draag ze altijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, dus ja.![]()
(En ik schaam me ervoor)
Haha ja inderdaad. Ik speel het al jaren niet meer. Nu weer even voor de grap ingelogd. Heb m'n wachtwoord gewoon nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik niet, ik draag ze altijd.Staat goed op m'n female character met full black d'hide + white gloves/boots als ik weer eens Fire Giants sta te rangen in de Waterfall dungeon of Black Dragons in Taverly dungeon.
Vaak werd ik er op aangesproken, van 'nice ears' of 'where you get that ears'.
Zijn van 7 jaar geleden.
Heb 2 maanden geleden voor de grap nog een maandje member gekocht. Na 3 dagen mee gekapt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik speel het al jaren niet meer. Nu weer even voor de grap ingelogd. Heb m'n wachtwoord gewoon nog.
sure, 5 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef kingofthepokerface het volgende:
wil er nog iemand een 135cb kopen met 1880 total 120miljoen en bijna alle quests done. geef me dan een pm
Haha, ben ook member geweest. Heb nog allemaal rotzooi erop staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heb 2 maanden geleden voor de grap nog een maandje member gekocht. Na 3 dagen mee gekapt.Geef mij maar WoW en Diablo II.
iets meer nullen erbij graag je 1miljoen is al 5 euro hequote:
pm me als je een manier weet om mn acc te verkopen met 120mquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, ga ik ook nog voor kijken. Een gozer die ik ken zei dat ik er aardig wat voor kan vangen, maar ik moet nog maar iemand vinden die hem wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |