Pas maar op....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Wij hebben een heel lief konijntje in huis, maar soms dan kijkt ie de hele tijd naar de ons op de bank en dan krijg je dat gevoel dat hoort bij dat X-Files muziekjeEcht zo mysterieus, alsof het konijn iets bovennatuurlijks aan het bedenken is..
quote:
Wie niet?quote:
Die film is cult gewoonquote:
Als ze meedoet met de nieuwe Robinson survivalshow....quote:
Straks ga je nog zeggen dat je de ministery of silly walks kent !quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:12 schreef FP128 het volgende:
[..]
En je gaat mij toch niet vertellen dat je ook daar
als klapvee gaat fungeren?
Vond jij Kane niet leuk?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar goed dat ware alle optredens tot nu
`quote:
Van mij wel! Lady GaGaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vond jij Kane niet leuk?!
![]()
Ja, van mij hoeven die artiesten ook niet te komen.....
Tosso!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Yesss![]()
Mensen, ik ga me snel omkleden, en dan aan het werk, tot 20.00, hoop dat ik snel kan aanschuiven hier vanavond, ben er waarschijnlijk tegen 20:45!
Ik vond sheryl cole wel leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Hmm vind het niet passen op de een of andere manier. Alsof ze er meer van willen maken dan het isquote:
Toen stond mijn geluid uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Nou dat dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm vind het niet passen op de een of andere manier. Alsof ze er meer van willen maken dan het is
Volgens mij was die er 3 weken geleden ofzoquote:
Nee tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij was die er 3 weken geleden ofzo
Dat was die met die leuke splitten in haar broekquote:
Is er eens een mooie vrouw, ben jij weg. Nou veel plezier met Lady GaGa dan maarquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog bezig met auto regelen voor vanavond, waarschijnlijk ben ik er weer niet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er eens een mooie vrouw, ben jij weg. Nou veel plezier met Lady GaGa dan maar
Ik ga toch niet zo vroeg wegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was die met die leuke splitten in haar broek![]()
Was jij toen niet vroeg weg omdat je vroeg op moest?
Je was toch een keer weg voor de uitslagen, toen was ze er volgens mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zo vroeg weg
Of was het pas na de show?
quote:
Of je kunt blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz is er niet? Heb het nog niet meegekregen. Anders moet ik nu even hulptroepen zoeken.
Was Moblo er ook niet vanaaf?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz is er niet? Heb het nog niet meegekregen. Anders moet ik nu even hulptroepen zoeken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was zo blij weer terug te zijn, maar niemand reageerde
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was zo blij weer terug te zijn, maar niemand reageerde
Hey Bosquote:
Ik zei toch al sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, maar het verveelt nooit om dat te horen hoor
Ow, niet in de show zelf, maar in de 'pauze'?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Je was toch een keer weg voor de uitslagen, toen was ze er volgens mij
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei toch al sorry![]()
BTW heb je nog gefietst?
Nee, in het uitslaggedeelte.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, niet in de show zelf, maar in de 'pauze'?
Dan zou het kunnen ja, want ik heb idd op 9 april de uitslag niet afgewacht
Beter dan niks [in motiveermodus]quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
35km
Niet heel veel, maar vandaag is ook mijn 'zondigdagje'
Hoeft niet! Kijk maar ff in het topic daarover voor wat rtl-linkjes naar de show (gratis).quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Vorig jaar keek ik altijd achteraf. Gratis.
Dit jaar doe ik voor het eerst mee in de Live topics, dus heb niet eerder iets terug hoeven kijken.
Het gaat kei en keihard regenen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, geen auto kunnen regelen. Of een pokkeneind fietsen of X Factor kijken nu. To be continued...
XFAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Getsie, geen auto kunnen regelen. Of een pokkeneind fietsen of X Factor kijken nu. To be continued...
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Nou er is al een topic over geweest en er werd al flink over geklaagd maar misschien was jij er die avond niet
Sorry D.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFA
Maar een topic met handige linkjes mag je niet missen natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit niet in alle topics he. De SC en het Live topic is mij genoeg XFA
Oh frisse neus en veel water?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, proberen mijn schouders los te krijgen, hopen dat die hoofdpijn weg gaat dan
Heb je alweer hoofdpijn danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, proberen mijn schouders los te krijgen, hopen dat die hoofdpijn weg gaat dan
Rest van XFA zegt thuis blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik X Factor meer zie zitten, hoor straks wat de rest denkt.
De rest denkt het ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik X Factor meer zie zitten, hoor straks wat de rest denkt.
X Factor natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga ik ff met je meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ja mijn zwakke punt, nek en schouders, die staan vaak stijf van de spanning en dan trekt dat naar mijn hoofd, ga het ff flink insmeren en masseren komt goedquote:
quote:
Nee je blijft gewoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc, Daniel, Steijn vs Maralalala, Joooo-pi en iBenny
Dat wordt touwtrekken.
Ik ben de enige die charmant met wimpers kan knipperenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt touwtrekken.
Lekkere hete douche?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mijn zwakke punt, nek en schouders, die staan vaak stijf van de spanning en dan trekt dat naar mijn hoofd, ga het ff flink insmeren en masseren komt goed
* iBenny zet Mr. T inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt touwtrekken.
Ja, dat weet ik wel zeker! Maar die stond net niet in het v.s.lijstje dat je opnoemde....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Spreekwoordelijk zwaargewicht Kally erbij en die jongens zijn om.
WImperknipperen kan Kally vast ook.
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker! Maar die stond net niet in het v.s.lijstje dat je opnoemde....
Ja, heb ook net gegeten. Opgewarmde spaghettiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten..
Pizza met aardbeiden+slagroom toe
`quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe was het gisteren? Eerste dag toch?
Bobotie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:17 schreef Marlalala het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ja, voor het geval mijn wimpergeknipper zou mislukken...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden haar als verrassing nog achter de hand.
Ik eet meestal al rond 17.00 uur. Heb toen iets in elkaar gewokt.quote:
Dat was vast heul lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, heb ook net gegeten. Opgewarmde spaghetti
Zei ik ook alquote:
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zei ik ook al
Benny, doe je vanavond wel ff verslag van de backstage show? Ik kan niet kijken ivm die klote internetstoring {:|
Oh fijn! Leuke mensen daar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Ging wel goed. Lekker op mijn eigen tempo kunnen werken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |