Dat shirtje of dekentje voor de borsten houden ging ook best klunzig....je zag haar nadenken 'hoe doe ik dit'. In die 1e of 2e....pfff alle sexquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
Over die after sex scenes: als je samen alleen bent hoef je toch niks voor je borsten te houden.
Ja haha dat dacht ik ook, wtfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Imperfect-Angel het volgende:
House met een laptop op zijn piemel!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
Mijn MacBook wordt zo warm, daar moet ik dat niet mee doen
Ik zat inderdaad ook even met mijn benen over elkaar... Zelfs door je broek heen kan het erg onaangenaam worden. Ouch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
Mijn MacBook wordt zo warm, daar moet ik dat niet mee doen
Dat bad moment waarbij House van alles in het badwater dondert vond ik ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wilson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held! En dat droge shot dat ie op het tafeltje naar binnen wordt geschoven. Veeg me op
Ik heb me vermaakt hoor.
Ik negeer de huilies.
Listerinequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat bad moment waarbij House van alles in het badwater dondert vond ik ook vermakelijk.
Lactacyt brandt volgensmij niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Verwarde Listerine met lactacyt.
En haar sterretje dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Lactacyt brandt volgensmij niet.![]()
't Sterretje van House zal wel stralend wit zijn en Cuddy's ladyparts ook.
Ook wit, maar niet van de listerinequote:
Inderdaad. Al heb ik er wel het vertrouwen in dat ze er iets fatsoenlijks van maken, maar je weet nooit met zoiets.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:51 schreef Woodpecker het volgende:
Heb me best vermaakt, maar ben benieuwd hoe ze die nieuwe romance tussen H en C verder gaan uitwerken zonder het te soaperig te maken...
*vind deze grap leuk*quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook wit, maar niet van de listerine
Seizoen 5, aflevering 22.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef vogelkooi het volgende:
http://z0r.de/2133
Welke aflevering is dit?
S03EIK0L geloof ik!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef vogelkooi het volgende:
http://z0r.de/2133
Welke aflevering is dit?
Inderdaad, het gezicht van Wilson toen Cuddy liet zien dat ze echt wat hadden met elkaar was echt geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |