Ik wil de treindienstleiders toch behouden. Niemand zit te wachten op problemen veroorzaakt door uitgevallen computers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het was een sectiestoring. Dat kan net zo goed wat ijzerslijpsel op een las of een fiets op het spoor zijn.
[..]
Goed idee. Zijn de treindienstleiders ook gelijk hun ogen en oren buiten kwijt.
Oh ja, die heb je ook nog.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef dennistd het volgende:
Was het niet zo dat daar pedalen oid liggen ipv assentellers?
We hebben het over het baanvak met geocode 212 toch? Ik kan me niet voorstellen dat daar gewone spoorstroomlopen zitten, met al dat vederlichte materieel...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn bron is een kaart met alle treindetectiesystemen in Nederland, op het intranet van ProRail. Datum kaart is 13-12-2009.
Das best watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:41 schreef RubenK het volgende:
http://twitgoo.com/ux0xy
In totaal 6 plan V stellen stonden eerder vandaag bij station Alkmaar achter elkaar
Gelderlanderquote:Arriva wil van daluren treindienst Tiel-Elst af
zaterdag 08 mei 2010
TIEL/KESTEREN/OPHEUSDEN - Arriva heeft er als toekomstig vervoerder op de spoorlijn Tiel-Elst best oren naar om ook overdags een halfuursdienst uit te gaan voeren. "Als de provincie meebetaalt willen we graag van die daluren af", aldus een vervoersdeskundige van Arriva.
Onlangs werd bekend dat Arriva eind 2012 het treinvervoer over de Betuwelijn van Syntus gaat overnemen. Ook lijkt het inmiddels onvermijdelijk dat deze trein vanuit Tiel straks niet meer tot aan Arnhem rijdt, maar omkeert in Elst.
De provincie heeft bij de gunning geëist dat Arriva de huidige dienstregeling van Syntus overneemt. Dat betekent dat alleen in de ochtend- en avondspits een halfuursdienst wordt gereden.
Waarvan ze niet allemaal gekoppeld stonden. Steeds per 2 gekoppeld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:41 schreef RubenK het volgende:
http://twitgoo.com/ux0xy
In totaal 6 plan V stellen stonden eerder vandaag bij station Alkmaar achter elkaar
Bij het lezen van de titel dacht ik dat men de hele treindienst buiten de spits wou gaan staken, om dan met bussen te gaan rijdenquote:
GDST....GoeDerenStopTreinquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarvan ze niet allemaal gekoppeld stonden. Steeds per 2 gekoppeld.
Zelf gezien te Alkmaar. Dit betroffen stellen 936,873,948,926,865 en nog 1 die ik niet kon lezen ivm een VIRM die er GDST voor stond.
En ik dacht ook zoiets jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel dacht ik dat men de hele treindienst buiten de spits wou gaan staken, om dan met bussen te gaan rijden
Maarja, ik las dan ook: Arriva wil in daluren van treindienst Tiel-Elst af
Dankuquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:58 schreef greavy het volgende:
GDST is een afkorting voor Geen Dienst zoals Dennis al vermeld. Wordt veel gebruikt.
En GoeDerenStopTrein bij een VIRM is niet echt logisch hé
[..]
En ik dacht ook zoiets ja![]()
Oh leukquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:22 schreef Socios het volgende:
HOAX. Arriva bestaat niet.
Tussen Gorinchem en Duiven is het zelfs 10x danquote:Op zondag 9 mei 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leukDat wordt tussen Gorinchem en Arnhem dus 8 keer bliepen i.p.v. 6.
Tussen Beesd en Duiven ook, en dan ben je de provincie nog niet eens uit geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 12:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tussen Gorinchem en Duiven is het zelfs 10x dan
Wat zou dat oplossen dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Een vraag:
Waarom heeft NS niet het idee gehad alle stations te voorzien van kaartlezers? Dan hoef je bij een overstap van de ene naar de andere vervoerder niet opnieuw in en uit te checken.
FYPquote:Op zondag 9 mei 2010 12:24 schreef Duvel het volgende:
Een prima reden om dat kutding te boycotten voor dat soort alle reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |