Nice ik zet de frituurpan aan vandaagquote:
de vraag an sich is primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:24 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde die vraag wel serieus, ik probeer juist wat serieuzer te wordenMaargoed als je er problemen mee hebt zal ik me wel stilhouden in jouw topics.
Haha nee hij keek me aan met van die grote ogen en ik zag dat het al bijna leeg was dus ik ging maar weerquote:
Haha, is je moeder wel blij met chocola dan, ik bedoel vrouwen = lijnen tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Fairydust het volgende:
Had ik gister zo'n grote hartvormige doos Merci's gekocht voor moederdag, zit mijn broertje ze op te vreten
Hmm ik hoef het niet echt te weten ofzo, laat mij eerst m'n VMBO-diploma maar eens halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de vraag an sich is primaopen er een topic over, maar in een topic waar ik me net zit te verbijten omdat mensen stuk voor stuk geen antwoord geven op de vraag met een zelfde opmerking komen is gewoon niet echt grappig
Daarom, dan mag ik het hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, is je moeder wel blij met chocola dan, ik bedoel vrouwen = lijnen toch
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hmm ik hoef het niet echt te weten ofzo, laat mij eerst m'n VMBO-diploma maar eens halen.
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Daarom, dan mag ik het hebben
Haha nee grapje, mijn moeder = idd lijnen en dat gedoe maar voor chocola maakt ze een uitzondering
Ik zeg toch ook verder niks?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nogal logisch he dat ik die niet heb op mijn 13e?
ik ga denk ik ook niet al te laat naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga gewoon afsluiten, ze zakken er maar in.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
MoBlo wat doe je eigenlijk als studie dan? en werk je er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |