Geld is toch niet belangrijk joh.,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral de kosten, ik denk niet dat ik annuleringskosten vergoed krijg van d ehotels en treinpassen
Oh, dan vergoed jij het wel, bedoel je te zeggenquote:
Daar bij dat stoplicht.quote:
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan vergoed jij het wel, bedoel je te zeggen
Japan.quote:
Ik vind geld niet belangrijk dus ik heb het ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan vergoed jij het wel, bedoel je te zeggen
Waarom 3 dagen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Kut, die vulkaan begint weer, wacht nog even drie dagen aub.
Welke stad?quote:
Omdat ik over twee dagen vlieg slimpie.quote:
Als die vulkaan weer begint te pruttelen dan vliegen er zometeen toch helemaal geen vliegtuigen meerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oh cool maar dan hoef je toch niet langs die vulkaan?
Oke ik snap het nog niet maar dat zal wel komen omdat ik blond ben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als die vulkaan weer begint te pruttelen dan vliegen er zometeen toch helemaal geen vliegtuigen meer
We landen bij Tokio, maar gaan naar Sendai en later de bergen inquote:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
We landen bij Tokio, maar gaan naar Sendai en later de bergen in
Het is de derde keer, dus de echte trekpleisters hebben we al gezien
Heb jij toen schiphol dicht was onder een steen gelegen ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke ik snap het nog niet maar dat zal wel komen omdat ik blond ben?
Als je naar Amerika moet snap ik dat je vliegtuig niet vliegt omdat je dan langs de vulkaan komt, (en dan nog, ze kunnen toch wel een stukje omvliegen) maar als je naar Japan gaat kom je er toch nieteens in de buurt?
Vorige maand vloog er ook niets naar Rome bvquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke ik snap het nog niet maar dat zal wel komen omdat ik blond ben?
Als je naar Amerika moet snap ik dat je vliegtuig niet vliegt omdat je dan langs de vulkaan komt, (en dan nog, ze kunnen toch wel een stukje omvliegen) maar als je naar Japan gaat kom je er toch nieteens in de buurt?
Gewoon gaan, dat doen wij ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik wil ook nog wel een keer.
Nicequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
We landen bij Tokio, maar gaan naar Sendai en later de bergen in
Het is de derde keer, dus de echte trekpleisters hebben we al gezien
Haha nee, het interesseert me gewoon geen fuckquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij toen schiphol dicht was onder een steen gelegen ofzo?
Deze zomer de andere kant op, naar het westenquote:
Mij nu welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha nee, het interesseert me gewoon geen fuck
Dat doen we ook nog een keer, zo rond herfsttijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze zomer de andere kant op, naar het westen.
Maar ik ga zeker nog een keer terug, ik wil bijvoorbeeld zeker nog een keer naar Hokkaido.
Wat me nog erger lijkt, dat je wel naar Japan heen kunt maar dat je dan niet meer terug kunt als die vulkaan dan bezig isquote:
maar je hebt er toch wel iets van gehoordquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha nee, het interesseert me gewoon geen fuck
mensen die serieus op fok doenquote:
Daar zou ik dan totaal niet mee zitten. Graag zelfsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wat me nog erger lijkt, dat je wel naar Japan heen kunt maar dat je dan niet meer terug kunt als die vulkaan dan bezig is
ja die jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is jouw opleiding/toekomstplan je waard?
?
Het is maar wat je je kan veroorlovenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen we ook nog een keer, zo rond herfsttijd.
Ach, ik red me daar welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is maar wat je je kan veroorloven.
Ken je de taal al een beetje?
het topic nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]niet doen
ik vind het eigenlijk wel interresant
Mij lukte het ook, maar dan met gebaren voornamelijk.quote:
ohquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het topic niet
de semi-grappige reactie van Fairydust. Leuk hoor, Onzintopics openen, en hier ene beetje geinen, maar liever niet in serieuze topics.
Haha ik bedoelde die vraag wel serieus, ik probeer juist wat serieuzer te wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het topic niet
de semi-grappige reactie van Fairydust. Leuk hoor, Onzintopics openen, en hier ene beetje geinen, maar liever niet in serieuze topics.
Ook dat is communicatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij lukte het ook, maar dan met gebaren voornamelijk.
Wat zei ie? "Merci"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef Fairydust het volgende:
Had ik gister zo'n grote hartvormige doos Merci's gekocht voor moederdag, zit mijn broertje ze op te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |