hmmm, ik ben meer van het eten eten dan dat ik het eten maakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
als je ook wat lekkers meeneemt mag je je nog aanmelden hoor
Cul-Potluck-Meet: 8 mei, Nijmegen - Receptenbedenktopic!
Heel af en toe... krijg ik nu ook een pupke?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je was er de vorige topics toch ook bij?
Ik krijg een deja vu.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.
Nu: grote waldkornbol halen. Gerookte zalm, avocado, rode peper en wat roomkaas. Eventueel wat sla en een heel fijngesneden uitje.
Bol doormidden snijden, laagje roomkaas. Avocado in grove stukken/repen en rode peper in hele dunne reepjes snijden. en daarop verdelen. Dan daar de zalm op en smullen maar
Vanavond:
Met de overgebleven zalm en roomkaas een pastasalade met spinazie maken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
whehe.
ik houd van koken, echt houden vanik word er zo gelukkig van
Ik wil je dr zo best bij maken hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel af en toe... krijg ik nu ook een pupke?
In je mond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef Fairydust het volgende:
*heeft een blaar en heeft vreselijke zin in een sinaasappel maar dat bijt![]()
![]()
Ik vind het ook leuk om te doen. laatst workshop sushi voor gevorderden gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
whehe.
ik houd van koken, echt houden vanik word er zo gelukkig van
Haha ja die zijn best grappigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef Pheno het volgende:
Nee, vanavond Bobotie. En dan heb ik het niet over die wereldgerechtenvariant
nou ja, een japanse omelet maken, de rijst goed koken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te doen. laatst workshop sushi voor gevorderden gedaanDat heeft dan weer weinig met koken te maken
Doe maar iets hips/stoersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil je dr zo best bij maken hoor
wil je iets specifieks aan?
Oh nouenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
In je mond?
dat noemen ze toch een aft?
Goedemiddag trouwens![]()
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, een japanse omelet maken, de rijst goed koken!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er weer even!
Net vergadering gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |