Ik denk dat ze dood gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt stom dat Ellie nu vrijwel zeker achter het spy-leven komt van vrijwel ieder ander castmember ().
Zonder die vader geen Chuckquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
, aantal keer. En nu snel alles afkijken en geen spoilers meer lezen
![]()
.
Ik hoop dat ze dood gaat...quote:
Het interesseert me geen fluitquote:
Nouja, dood.. denk ik niet. Ik denk dat ze gewoon vaker gebruikt zal worden en dat ze haar dan een soort ring-agent gaan maken ofzo. Maar bij mijn weten heeft die justin haar toch opgesloten in zn kantoor?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dood gaat...
Oke, deze is wel grof.Maar ik mag haar niet echt, en het boeit mij eigenlijk niet hoe zij gemanipuleerd wordt.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens een keer met seizoen 1 beginnen denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Toevallig vandaag de DVDbox van The OC binnen via Amazon
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
Oftewel een echte soap dus, een serie kan geen soap genoemd worden als er niet tenminste 1 keer inteelt is gepleegd in de serie..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaar. Hoewel dat bij wel meer series is had ik er bij The OC vrij snel genoeg van
.
En domquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |