abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81430374
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Burn Notice of Chuck?? Heb beide nog nooit gezien en ben nu Burn Notice aan het downloaden. Moet ik die afzetten voor Chuck?
Burn notice voor de pure actie en explosies, een geweldige show

Chuck meer de humor achtige show.

Zou ze allebei kijken, beginnende met Chuck.
pi_81430512
Dan ga ik Chuck downloaden! Daar gaat al mijn schoolwerk
pi_81432906
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:05 schreef Game_Error het volgende:
ik vond dit wel echt een van de mindere afleveringen van dit seizoen zeg. Ik hoop dat de finale weer wat beter wordt.
Ik vond 'm best goed eigenlijk. Vooral de stukken met Anna Wu.

"Hi guys, long time no smell"
"She remembered our smell"
"Annabell... you lost weight; 2, 3 grams"

.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:04:24 #100
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81470779
quote:
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_81474929
Ik zit voor het eerst Chuck te kijken. Aflevering twee van seizoen één ben ik nu. Wat een leuke serie! Zit ook een leuke verwijzing in naar Lost als hij door de dokter onderzocht wordt en allemaal plaatsjes moet bekijken. "Oceanic 815 is being shot by..."
pi_81475582
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Blijft epic .
-
pi_81475734
Ik dacht overigens dat die Ring-agent die Ellie aan het beinvloeden is Matthew Perry was. Lijkt er erg op.
-
pi_81476028
Als Chuck al die geheimen uit de pc kent moeten NSA en CIA die toch ook kennen? Het zijn toch hun geheimen?
pi_81476161
Ja, maar dat kost dan tijden aan onderzoek he? Chuck ziet het in 1 flits.
-
pi_81476325
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht overigens dat die Ring-agent die Ellie aan het beinvloeden is Matthew Perry was. Lijkt er erg op.
Hij's inderdaad een faggot.
pi_81476356
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef larry_flynt het volgende:
Als Chuck al die geheimen uit de pc kent moeten NSA en CIA die toch ook kennen? Het zijn toch hun geheimen?
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.
pi_81476388
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dat kost dan tijden aan onderzoek he? Chuck ziet het in 1 flits.
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?
pi_81476430
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?
-
pi_81476463
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?
Ze blazen hem op.
pi_81476490
quote:
Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?
Blijkbaar niet, want volgens mij heeft Pberends gelijk en is de database volledig vernietigd.

En sowieso, niet elke CIA-agent kent hem direct qua gezicht natuurlijk. En zo geldt dat nog voor duizenden andere zaken.
-
pi_81476592
The Intersect is vernietigd, dit is een soort uber-database met alles erin. Maar in de serie komt de term "We're rebuilding the Intersect" ook vaak voor; wat dus inhoud dat niet alles naar de klote is, maar gefragmenteerd. Doch is Chuck nog steeds de enige met alle kennis van de geheime diensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')