Hij's inderdaad een faggot.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht overigens dat die Ring-agent die Ellie aan het beinvloeden is Matthew Perry was.Lijkt er erg op.
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef larry_flynt het volgende:
Als Chuck al die geheimen uit de pc kent moeten NSA en CIA die toch ook kennen? Het zijn toch hun geheimen?
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dat kost dan tijden aan onderzoek he? Chuck ziet het in 1 flits.
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.
Ze blazen hem op.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?
Blijkbaar niet, want volgens mij heeft Pberends gelijk en is de database volledig vernietigd.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef pberends het volgende:
The Intersect is vernietigd, dit is een soort uber-database met alles erin. Maar in de serie komt de term "We're rebuilding the Intersect" ook vaak voor; wat dus inhoud dat niet alles naar de klote is, maar gefragmenteerd. Doch is Chuck nog steeds de enige met alle kennis van de geheime diensten.
Geen idee. Who cares.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef shifto het volgende:
Nou hij toch 2x geupdate. 1x door de bril die hij van "whats his name". en 1x door een filmpje van zijn pa ofzo toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |