K heb van de week ook handschoentjes gehaaldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die foto maak ik morgen wel.
Had vanmiddag mijn nagels gelakt, maar er stond vanavond nog een afwas van drie dagennadat ik alles weggewerkt had was mijn nagellak erg gechipt, ik kan dus weer opnieuw beginnen
volgens keer maar weer netjes handschoentjes aan met afwassen
Is dat er zo 1 met een matte finish? Ik heb ze hier nog helemaal niet gezien bij de Kruidvat, maar hij's leuk!quote:
Heel erg leuk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:52 schreef mirannie het volgende:
Zoya adina (helaas is de duochrome niet te zien), gestempeld met plate M64 met CG sci-fi
[ afbeelding ]
m´n duim maar niet op de foto aangezien ik de nagel bijna helemaal heb afgebeten in het vliegtuig bij het gebrek aan nicotine![]()
Zoet kleurtjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Franneh het volgende:
Kom hier ook weer eens kijken, jullie gaan vaak zo snel dat ik het niet bij kan houden.
Zie weer mooie kleuren in het topic! Vind vooral die lak van Space Invaders erg geinig. Mooi kleurtje ook![]()
@Daph: Mooi kleurtje van Chanel, beetje grijs/blauw?
Ik heb nu al een week hetzelfde (let niet op mijn gortdroge handen en vorm van mijn nagels.. werk) op, maar vond hem nog wel leuk en ben verliefd op het nieuwe kleurtje.
[ afbeelding ]
Sparitual -I am the light met paarse en zilveren stripes van Essence (Niet allemaal goed gelukt)
Het is trouwens een eco vriendelijke lak met vegan ingrediënten.
Goed gelukt Nune!quote:
Mooie kleur!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Franneh het volgende:
Kom hier ook weer eens kijken, jullie gaan vaak zo snel dat ik het niet bij kan houden.
Zie weer mooie kleuren in het topic! Vind vooral die lak van Space Invaders erg geinig. Mooi kleurtje ook![]()
@Daph: Mooi kleurtje van Chanel, beetje grijs/blauw?
Ik heb nu al een week hetzelfde (let niet op mijn gortdroge handen en vorm van mijn nagels.. werk) op, maar vond hem nog wel leuk en ben verliefd op het nieuwe kleurtje.
[ afbeelding ]
Sparitual -I am the light met paarse en zilveren stripes van Essence (Niet allemaal goed gelukt)
Het is trouwens een eco vriendelijke lak met vegan ingrediënten.
Leuk! Ik heb net gister allemaal Hello Kitty decals besteld dus hoop binnenkort ook zulke nagels te hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Blizzie het volgende:
is niet geweldig goed gelukt.. (the gladiator stond ondertussen op.. *drool..*)
maar toch..Ta-daahhh!
[ link | afbeelding ]
Die rooie glitter vinger is van mij! :pquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is het reslultaat van een gezellige meet bij mirjam!
dankjewel voor de gastvrijheid, het was erg gezellig
de nagels van ons aller fiets, waarmee hij heel stoer de trein is ingestapt![]()
[ afbeelding ]
whehe geniaal! Jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef buzzwheedle het volgende:
zo dan?
[ afbeelding ]
misswchien wat groot, maar wel de details
Oh my!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:41 schreef buzzwheedle het volgende:
dit is het reslultaat van een gezellige meet bij mirjam!
dankjewel voor de gastvrijheid, het was erg gezellig
de nagels van ons aller fiets, waarmee hij heel stoer de trein is ingestapt![]()
[ afbeelding ]
Met zijn handen heel stoer in zijn zakken hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 22:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe geniaal! Jammer dat ik dat heb moeten missen![]()
Ook enorm stoer dat ie daarna gewoon de trein is ingestapt
mnoh, flauwquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met zijn handen heel stoer in zijn zakken hoorMijn moeder vond het be-la-che-lijk. "Ik vind het niet eens mooi!"
En toen moest Fiets de remover vinden.
SUPER!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef buzzwheedle het volgende:
zo dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef buzzwheedle het volgende:
zo dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef buzzwheedle het volgende:
zo dan?
[ afbeelding ]