Maar ik meen me te herinneren dat ze foto's heeft gepost.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 @ 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Niet alleen komen melden dat er weer een chanel is gescoord maar gewoon nagels showen en gezellig meebeppen!
alsof we daar problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar. Dan moet de rest ook weer nieuwe dingen gaan kopen.
Ik persoonlijk niet, helaas denkt m'n bankrekening daar anders overquote:
Me too!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik had op basis van die color chart trouwens gewoon echte glitters verwacht.
Bietje een heksenopmerking dit, vind je niet? Wie ben jij om te oordelen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom 3? En waarom altijd maar Chanel? Okay als ik rijke ouders had en alles kreeg kocht ik vast ook 3 potjes Chanel.
Prachtige kleur in het potje, maar op de nagels zelf komt hij toch iets anders over.quote:
Ik ben op dat gebied een cheapass voor meer dan ¤ 8 ofzo koop ik geen lakjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind Illusion D'Or mooi maar niet de 20 euro waard
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben op dat gebied een cheapass voor meer dan ¤ 8 ofzo koop ik geen lakje
Die heb ik ook en die is geweldig. Chipt wel snel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Mah nails todayyy
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ookMaar Nfu.Oh en Fortune Teller waren een uitzondering voor ¤13
Mooi! Ik ga ook ff langs de TP strakjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Mah nails todayyy
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ookMaar Nfu.Oh en Fortune Teller waren een uitzondering voor ¤13
love the nailsquote:
Gewoon laten lullen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb ook een paar keer fotos gepost! Maar ik heb niet zo veel lakjes, dus vaak dezelfde open over reacties op anderen.. Ik zei al dat ik niet echt van die glittertjes en creaties etc houd, en aangezien dat 9/10 hier gepost wordt
maargoedd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |