manhattan limiteds, was wel benieuwdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Woah dat is cheap! Welke lakjes zijn de uiterst rechtse?
Hier te zien:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb shopdrang
Herôme heeft nu ook plates, schrapers en stempels. Geen speciale lakjes, je moet het met WIC doen.![]()
Die zijn zooo leuk! Zijn ze nou al bij de NL Claire's te vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
koud:
[ afbeelding ]
warm:
[ afbeelding ]
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Die zijn zooo leuk! Zijn ze nou al bij de NL Claire's te vinden?
Tof!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
koud:
[ afbeelding ]
warm:
[ afbeelding ]
Ja, dat was ik, thanks!! Amour is ook mooooooiiii!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
was hier nog iemand die opi vs amour wilde zien?
[ afbeelding ]
http://nail-stash.blogspot.com/2010/05/amour-vs-opi.html
Shiny! Gaaf!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Models Own - Sterling Silver. Bling!
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Models Own - Sterling Silver. Bling!
[ afbeelding ]
Geen glitters denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet niet wat ik op moet doen voor morgen...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Lindytje het volgende:
Misschien wel gewoon een holo. Lekker makkelijk, geen base en top nodig, is er ook zo weer af dan
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Euhhhhhhh.![]()
Anyway, ik heb net lakjes besteld! 16 stuks
Mooi!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:55 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Cranberry Crush met Nfu Oh #49.
In het echt uiteraard nog 29048324 keer mooier.
Heb er nog maar 2 gehaald..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef catzencut het volgende:
Ik heb een Catrice nagellakje gekocht (ze hadden ze nooit eerder hier). Ik ben verliefd. Hij lakt geweldig.
Wilde jij nou die paarse Manhattan hebben? Ik heb de laatst weggekaapt namelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, thanks!! Amour is ook mooooooiiii!
Oh ja, ik ben er weerMoet nog een hoop terug kijken, pfff, hadden jullie niet even rustig aan kunnen doen
Heb net 140 doorgekeken, allemaal leuke nageltjes!! Nu de rest nog. Teveel werk om alles te lezen, dus voorlopig alleen even doorkijken. Wil zo ook echt nog even lakken, heb ik de hele week niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wilde jij nou die paarse Manhattan hebben? Ik heb de laatst weggekaapt namelijk
Oh ja, die is wel gaaf ja!! Wil je ´m swappen? Of verkopen? Of heb je ´m gewoon als back up voor jezelf gekocht??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, sorry, was ik eigenlijk gewoon echt glad vergetenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
Nou, volgens mij moest ik die voor mijn vakantie voor je zoekenWist niet meer zeker of jij het was namelijk.
Dus als je wil mag die geswapt worden ( tis wel maar een 5ml lakje, kleintje dus)
Het maakt mij allemaal niets uitkan hem ook gewoon opsturen als je wil , tis jouw feestje!!!!
Wat lievquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon simpel TTYL voor morgen!
(Omdat ik achterin zit met SQ en SQ zo van roze houdt)
ik trek vanavond venijnige wijven aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon simpel TTYL voor morgen!
(Omdat ik achterin zit met SQ en SQ zo van roze houdt)
Dan smeert ie lekkerder en egaler! (bij mij althans, en je nagels verkleuren er toch niet van)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Mss het volgende:
Geen basecoat voor een holo? Dat is voor mij nieuw. Vanwaar is dat?
Oh, maar ik ben verder heel lief hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik trek vanavond venijnige wijven aan
En hoezo, wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik trek vanavond venijnige wijven aan
nee was een geintje. Ben heel de avond geknuffeld en betast door een vrouw met Downquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee was een geintje. Ben heel de avond geknuffeld en betast door een vrouw met Down![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee was een geintje. Ben heel de avond geknuffeld en betast door een vrouw met Down![]()
Je bent gewoon geliefdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |