jep!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:12 schreef Juud- het volgende:
[..]
Is dat er zo 1 met een matte finish? Ik heb ze hier nog helemaal niet gezien bij de Kruidvat, maar hij's leuk!
die heb ik, post iok later vandaag wel ffquote:
mooie geswapte lakjes!!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef AmNaBa het volgende:
Hierbij mijn laatste creaties:
op school hadden we een tentoonstelling over de tweede wereldoorlog en meer uit die tijd
dus vandaar:
recycle met zwarte nail art (volgens mij is mijn konad zwart niet echt zwart)
[ afbeelding ]
Toen op vakantie mijn nagels gedaan
wilde niet echt lukken, dus na een paar mislukte pogingen
Essence 29 Everybody's talking about it
met nail-art gosh silver en fimo
[ afbeelding ]
Toen de nagels van 16 jarige melly gedaan
holo madness, we begonnen met QT en vervolgens gestempeld met andere holo's
en een fimo
[ afbeelding ]
En tot slot de nieuwe stash aanwinsten geruild op de meet:
[ afbeelding ]
CG cosmic, CG watermelon rind, essence woodstock, essence 15 party on (te gaaf) , claire glittergroen/blauw, magnetic de paarse.
OW ja en niet op de foto claire mood polish groen.
(Verrassend veel groen eigenlijk, volgens mij is dat mijn favo nagelkleur, samen met paars)
pups!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
De pup is geboren!Donderdag mogen we kijken. Het waren enorm grote pups.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh pupsquote:Op zondag 9 mei 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
De pup is geboren!Donderdag mogen we kijken. Het waren enorm grote pups.
.
@franneh en Sharana,quote:Op zondag 9 mei 2010 13:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
ohh pups![]()
@Amneba: Mooie kleurtjes heb je weten te scoren.
De macro stand (bloemetje) en zorgen voor goed daglicht haha.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Question: Hoe maken jullie de beste foto's?![]()
Ik probeer mijn BBB van OPI op foto te krijgen maar hij lijkt gewoon rood, de hele kleur lijkt niet eens op wat er op mijn nagels zit
quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pups!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 13:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
ohh pups![]()
@Amneba: Mooie kleurtjes heb je weten te scoren.![]()
Heb je een camera met zo'n wieltje bovenop met allemaal standen? Als je daar een bloemetje op hebt, kun je het daarmee doen. Die stelt scherp op dichtbij. Of een knopje met een bloemetjequote:Op zondag 9 mei 2010 @ 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Question: Hoe maken jullie de beste foto's?![]()
Ik probeer mijn BBB van OPI op foto te krijgen maar hij lijkt gewoon rood, de hele kleur lijkt niet eens op wat er op mijn nagels zitHoe kom je daarbij?quote:![]()
Awwwwwquote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef RenRen- het volgende:
AmnabaZiet er tof uit
![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
Heb je een camera met zo'n wieltje bovenop met allemaal standen? Als je daar een bloemetje op hebt, kun je het daarmee doen. Die stelt scherp op dichtbij. Of een knopje met een bloemetje
[..]
Hoe kom je daarbij?
http://www.viis.ee/quote:Op zondag 9 mei 2010 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Waar vind ik een goeie goeiekope shop voor Nfu.Oh's?
Oh gaaf! Welke nubars heb je besteld??quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Puppies are cuuute!
Ik heb de Nubars besteld die ik wilde
zit erover te denken om mijn Greenport weg te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |