Ja daar kan ik ook niet aan wennen, heb de liedjes nu 2 keer gekeken, maar jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
En What's another Year kan écht niet in het Nederlands hoor
Ik was belangstelling aan het veinzen!quote:
quote:
Ja, inderdaad erg leuk gedaan zo met die medley!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niet aan wennen, heb de liedjes nu 2 keer gekeken, maar ja
Verder wel leuk, maar jammer dat álles in het Nederlands is, al had ze nou nog 50-50 gedaan, maar was ook wel te verwachten als ze "zo nieuw" met het Engels is. En uiteraard ook Oranje-avond (of zingen er ook mensen Engels daar?) Verder wel leuk gedaan vind ik
Oeh! Deed het pijn?quote:
Herhaalde veinzing heeft ervoor gezorgd dat de snijdende pijn is afgezwakt naar een meer doffe, kloppende pijn.quote:
Nou nou nog ff doorzetten dan, dan kan je de 15e vrijwel pijnloos aan de gang op ESF gebied!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herhaalde veinzing heeft ervoor gezorgd dat de snijdende pijn is afgezwakt naar een meer doffe, kloppende pijn.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nog ff doorzetten dan, dan kan je de 15e vrijwel pijnloos aan de gang op ESF gebied!
Moooooie doos! Nu nog piccies van de inhoud.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moooooie doos! Nu nog piccies van de inhoud.
Uhhuhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Zo hoop dat er leuks in zit Enfermera!
Mijn esprit doosje viel nogal tegen
I feel your pain sistah, mijn wehkamp pakketje ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Zo hoop dat er leuks in zit Enfermera!
Mijn esprit doosje viel nogal tegen
quote:
De kat van Cat is dol op egels heb ik begrepen, verder hou ik me verre van katten en egels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, mijn haar groeit zo snel dat ik het nu al niet meer meet gel kan stylen zonder op een egel te lijken
Had? Heb je hem weg laten halen? Ben je een jeweetwelmuis?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, mijn haar groeit zo snel dat ik het nu al niet meer meet gel kan stylen zonder op een egel te lijken
Hij was blauw dus ik vertrouwde het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De kat van Cat is dol op egels heb ik begrepen, verder hou ik me verre van katten en egels.
[..]
Had? Heb je hem weg laten halen? Ben je een jeweetwelmuis?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dagMuizel the Hedgehog does not go public.
Hedgehogs..why can't they just share the hedge?
Dat doe jij best vaak toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben heeeeeerlijk gekraakt door de fysio![]()
Ja, helaas nog wel. Zit nu op de 3,5 week ongeveer dat ik erheen ga. Het was ook wel echt weer tijd, was ontzettend stijf. Het viel me toch nog mee toen ik daar was, het wordt wel steeds beter, maar ik heb nog wel nodig. Mn spieren in mn armen en schouders zijn nog niet sterk genoeg, en dan ga ik nog compenseren met mn bovenrug, die dan vast gaat zitten. Terwijl ik iedere dag oefen (krachttraining) thuis, met gewichtjes en zo'n band.quote:
quote:
Get zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, helaas nog wel. Zit nu op de 3,5 week ongeveer dat ik erheen ga. Het was ook wel echt weer tijd, was ontzettend stijf. Het viel me toch nog mee toen ik daar was, het wordt wel steeds beter, maar ik heb nog wel nodig. Mn spieren in mn armen en schouders zijn nog niet sterk genoeg, en dan ga ik nog compenseren met mn bovenrug, die dan vast gaat zitten. Terwijl ik iedere dag oefen (krachttraining) thuis, met gewichtjes en zo'n band.
Nouja, gestaag enzo he
Ik dacht al, wat ruik ik...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Dirkh het volgende:
Vissies gegeten en garnalen en en en en ... nog meer zin.
quote:
Ohja? Heb ik niks over gehoord van mn fysio. Ze vertelde vandaag nog even wat er nou gebeurd, de wervels worden een klein stukje verschoven van elkaar, zeg maar even tot het uiterste gaan met 1 wervel, daardoor ontspannen de spieren die daaraan vast zitten ook gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get zeg![]()
Maar dacht dat vaak kraken niet goed was eigk?
*jaloers*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Dirkh het volgende:
Vissies gegeten en garnalen en en en en ... nog meer zin.
quote:
Het schijnt dat het kraakbeen tussen je wervels dan sneller slijt, maar ik heb er geen verstand van dusssquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get zeg![]()
Maar dacht dat vaak kraken niet goed was eigk?
Mijn rug is toch al bij voorbaat verneukt omdat ik een baan in de zorg heb, een paar jaar terug had ik ook last van lage rugklachten, nu dit erbij door mn hypermobiliteit... Ik vind het wel bestquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het kraakbeen tussen je wervels dan sneller slijt, maar ik heb er geen verstand van dusss
Oh ik oordeel ook niet hoor! Als jij je er beter door voelt, gewoon doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn rug is toch al bij voorbaat verneukt omdat ik een baan in de zorg heb, een paar jaar terug had ik ook last van lage rugklachten, nu dit erbij door mn hypermobiliteit... Ik vind het wel bestKraken
Oh, I know!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik oordeel ook niet hoor! Als jij je er beter door voelt, gewoon doenliever 20 pijnvrije jaren dan 25 pijnvolle.
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
IK KRIJG EEN REDCAT!![]()
Bange zwangere mammapoes die waarschijnlijk nog niet ploft vóór volgend weekend. En die volgens mij haske blij is als ze met rust gelaten wordt (gaan we niet doen, ze moet mensen leren waarderen, maar voor de meet wel fijn)
I love it when a plan comes together.![]()
Ik ben d'r weg van, poes+ toebehoren ophalen. Tot later!
quote:
Wat leuk Cat!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Bange zwangere mammapoes die waarschijnlijk nog niet ploft vóór volgend weekend. En die volgens mij haske blij is als ze met rust gelaten wordt (gaan we niet doen, ze moet mensen leren waarderen, maar voor de meet wel fijn)
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Mag hij heel de vakantie niet naar binnen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Dirkh het volgende:
Kan je die rooie van onze buren die op vakantie zijn dan ook ff ophalen? Dat beest begint 's morgens om 5 uur al voor de deur te mauwen.
Heerlijk zulke mensen, schop de kat naar buiten en ga op vakantie. Er komt wel iemand overdag even langs voor voer, maar dat beest mauwt/klaagt als een gestoorde.
Misschien komt er overdag wel iemand ook even tijd doorbrengen met de kat en gaat hij later naar buiten (ik heb ook vaak op katten gepast, dan kwam ik 2x per dag voeren en zat ik overdag soms even 2 uur binnen met ze).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag hij heel de vakantie niet naar binnen dan?![]()
Ach breng maar hier hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Dirkh het volgende:
Kan je die rooie van onze buren die op vakantie zijn dan ook ff ophalen? Dat beest begint 's morgens om 5 uur al voor de deur te mauwen.
Heerlijk zulke mensen, schop de kat naar buiten en ga op vakantie. Er komt wel iemand overdag even langs voor voer, maar dat beest mauwt/klaagt als een gestoorde.
Nee, ze hebben geen kattenluik. Ik weet niet hoe lang ze op vakantie zijn, kan wat mij betreft niet lang genoeg zijn overigens, maar voor de kat is het wel zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag hij heel de vakantie niet naar binnen dan?Hoe lang zijn ze op vakantie?
Heeft ie geen kattenluik? Ik zou als ik jullie was die persoon die overdag langskomt voor voer even aanspreken dat het geen doen is zo met dat gegil om vijf uur (en ook zielig voor het beest zeg...)
Ik sta niet te mauwen 's morgens vroeg, de kat kan best wel een paar uurtjes doorslapen of op kikker/muizen/beestjesjacht gaan.quote:
Vidn het altijd zo sneu die beestje buiten, ondanks dat het best natuurlijk zal zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik sta niet te mauwen 's morgens vroeg, de kat kan best wel een paar uurtjes doorslapen of op kikker/muizen/beestjesjacht gaan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ouders op het vliegtuig gezet. En stront sjaggo en moe als een tierelier..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:44 schreef Dirkh het volgende:
de kat kan best wel een paar uurtjes doorslapen of op kikker/muizen/beestjesjacht gaan.
Ben ik het ook wel mee eens hoor, maar dat zal ik nóóit hier op het forum zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vidn het altijd zo sneu die beestje buiten, ondanks dat het best natuurlijk zal zijn.
Goed idee, van dat briefje. Als de verzorger de post dan maar bekijkt, zal wel zo op een hoop gelegd worden natuurlijk. Dus dan misschien een briefje in een plastic mapje op de deur plakken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen kattenluik. Ik weet niet hoe lang ze op vakantie zijn, kan wat mij betreft niet lang genoeg zijn overigens, maar voor de kat is het wel zielig.
Het is niet zo dat wij kunnen zien wanneer die persoon langs komt en of dat iedere dag langs komt, dus echt er op aanspreken zou puur per toeval aantreffen zijn.
Maar ja, je doet er weinig aan verder. We hadden wel het idee om een briefje in de bus te doen voor de "verzorgen" met het verzoek de kat desnoods binnen te laten of er voor te zorgen dat ie 's nachts binnen is.
We kijken even aan of het dit weekend doorgaat en of ze nog niet terug zijn.
Het heeft er zeker mee te maken, maar het is áltijd stressen als mijn ouders op reis gaan. En ik wist niet precies hoe ik moest rijden, en welke baan ik bij het vliegveld moest hebben, en ik reed in mijn vaders vrachtschip. Gewoon ergernis enzo. En het regent, en ik heb het koud. En gewoon dus nouquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een reden voor het chaggo zijn of gewoon gevolg van het moe zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heeft er zeker mee te maken, maar het is áltijd stressen als mijn ouders op reis gaan. En ik wist niet precies hoe ik moest rijden, en welke baan ik bij het vliegveld moest hebben, en ik reed in mijn vaders vrachtschip. Gewoon ergernis enzo. En het regent, en ik heb het koud. En gewoon dus nou.
Maar je hebt het achter de rug, alles is goed gegaan en nu heb je lekker het rijk alleen. Hoezee!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heeft er zeker mee te maken, maar het is áltijd stressen als mijn ouders op reis gaan. En ik wist niet precies hoe ik moest rijden, en welke baan ik bij het vliegveld moest hebben, en ik reed in mijn vaders vrachtschip. Gewoon ergernis enzo. En het regent, en ik heb het koud. En gewoon dus nou.
Dat wel. Ook de hond, niemand die er 's ochtends mee uit gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heb je nu het huis lekker voor jezelf?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wel. Ook de hond, niemand die er 's ochtends mee uit gaat, dus schandalig uitslapen zit er niet in.
Ze komen maandagmiddag/avond weer thuis. En ik heb niets gepland en wil dat eigenlijk ook zo houdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goed voor je conditieHoe lang zijn ze weg?
Nog leuk gezelschap in de planning? [ afbeelding ]
Jeetje, ik dacht dat je 3 weken vroeg op moest, gewoon een weekendjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze komen maandagmiddag/avond weer thuis. En ik heb niets gepland en wil dat eigenlijk ook zo houden. Alleen met moederdag bij oma eten.
Ja uiteindelijk valt het wel mee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat je 3 weken vroeg op moest, gewoon een weekendje
Wist niet dat je op bezoek kwam!quote:
Ik ook niet... 't is maar goed dat ik een schone boxer bij hebquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet... 't is maar goed dat ik een schone boxer bij heb
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:Vanmorgen is Draakje over mn deur gekomen
Echt hoor, die logeerkatten zijn 10 jaar jonger en durfden de sprong niet aan, en Draak springt er gewoon overheen...
Koppel? Wat een heterogedachte. Dit is gewoon casual sexquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koppel? Wat een heterogedachte. Dit is gewoon casual sex. Friends with benefits.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koppel? Wat een heterogedachte. Dit is gewoon casual sex. Friends with benefits.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Friends with benefits zijn nice als je single bent. Enjoy Erik
Oh ja, leuk. Jij tvgids!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond weer rieleksesjon-avond met X-factor, gaat die troela er nu dan eindelijk uit?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja mag jij dat van Paddo? Ruimdenkend hoor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nee het mag niet van Paddo, dus ruimdenkend slaat dan gewoon om in een pak slaag en een echtscheiding. Mogelijk ook een mes tussen m'n ribben, familiedrama in het klein.
Ik heb er nu al zin in! In het rieleksesjun gedeelte, in X-factor en in het oplazeren van die doosquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond weer rieleksesjon-avond met X-factor, gaat die troela er nu dan eindelijk uit?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in! In het rieleksesjun gedeelte, in X-factor en in het oplazeren van die doos
Ik heb vanmiddag al een cadeau gekocht...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Vergeten jullie niet, indien van toepassing enzo, een moederdagkaartje te sturen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb Heer G al gebeld dat we Chinees gaan halen, want ik heb geen zin om iets in elkaar te flansen.
Hoezee!
Ik heb een cadeauquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Vergeten jullie niet, indien van toepassing enzo, een moederdagkaartje te sturen?
Hmm - afstandsbediening verstopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ranking the stars kan je later ook terugkijken jaquote:
heb een cadeautje, alleen krijgt ze het maandag pas. Zondag een bosje bloemen voor oma.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
Beige met paars en bloemetjesquote:
Hihi ik heb de laptop hij de tvquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ranking the stars kan je later ook terugkijken ja
Heeft dit verband met volgende weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!
JEEEJ!!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!
Nee.quote:
Maar ik bedoel of dit betekent dat je zeker wel mee kan, en niet onder voorbehoudquote:
Ik dacht ook dat je die kat op de bbq wilde gooien ofzo hoor...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel of dit betekent dat je zeker wel mee kan, en niet onder voorbehoud.
Ik snapte hem wel en Cat nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel of dit betekent dat je zeker wel mee kan, en niet onder voorbehoud.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je die kat op de bbq wilde gooien ofzo hoor...
Zo kwam het slechts over bij mij schatquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je die kat op de bbq wilde gooien ofzo hoor...
Er zit nog altijd een voorbehoud in. Als ze op vrijdagnacht bevalt dan weet ik niet zeker of ik het nestje alleen durf te laten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze na 8 weken een eigen huisje vinden. Met de kittens gaat dat in het algemeen prima, moederpoezen hebben helaas wat meer tijd nodig en worden dan vaak teruggeplaatst naar het asiel. Grotere plaatsingskans voor hen en gastgezinnen vrij voor nieuwe nestjes. (staat ook allemaal in de OPquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een mooi "project" dat Redcat, ik kende het nog niet Cat.
Blijft de moederpoes dan ook bij jou uiteindelijk of is het de bedoeling dat zowel kittens als mama later een nieuw huisje krijgen?
Heb je nog tips voor kittens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Oooh dachten jullie nou echt dat Erik de kat zo op de BQ zou gooien? Tssss, wat valt me dat van jullie tegen!!!
Trouwens, het is niet eens lekker, je zal de kat dan toch eerst moeten marineren met citroensap en wat kruiden en en wat drank, anders is het vlees niet lekker mals.
Nee, beetje jammer dit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Oooh dachten jullie nou echt dat Erik de kat zo op de BQ zou gooien? Tssss, wat valt me dat van jullie tegen!!!
Trouwens, het is niet eens lekker, je zal de kat dan toch eerst moeten marineren met citroensap en wat kruiden en en wat drank, anders is het vlees niet lekker mals.
Nee, beetje jammer dit.
Roerbakken!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de taal van de duidelijkheid isook echt een
. Dat zou jij toch moeten weten
Ja ik kon alleen dat stukje over de moederpoes niet vinden, vandaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Grotere plaatsingskans voor hen en gastgezinnen vrij voor nieuwe nestjes. (staat ook allemaal in de OP)
Graziequote:
Als je ze frituurt worden ze lekker knapperig.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je ze frituurt worden ze lekker knapperig.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je ze frituurt worden ze lekker knapperig.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
pssst psssst, die ene he, waarvan we de naam niet mogen noemen, je weet wel, liefdeloos sinds 1985 die gaat een Twitter account nemen.
Hoe weet jij dat dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is nog Top secret, hush hush.... en zo
De big bird floosterde iets in mijn ear.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?
En waarom mogen we niet over die trekvogel praten dan?
Ah, dus ik krijg niet meteen een ban als ik de naam Ll noem?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De big bird floosterde iets in mijn ear.
We mogen wel over hem wiens naam we niet willen noemen wel noemen, maar dit is veul leukerder.
Oh wacht, ik gok dat ik al weet hoe hij dat heeft laten weten, maar dat je dat misschien beter niet hier kan zetten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus ik krijg niet meteen een ban als ik de naam Ll noem?
En hoe floosterde hij dat in je oor dan?
* nieuwsgierig is *
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
pssst psssst, die ene he, waarvan we de naam niet mogen noemen, je weet wel, liefdeloos sinds 1985 die gaat een Twitter account nemen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus ik krijg niet meteen een ban als ik de naam Ll noem?
En hoe floosterde hij dat in je oor dan?
* nieuwsgierig is *
wat schattig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die liefdeloze hing net ook al meteen in de PM aan de telefoonnadat ik mijn topic had geopend.
![]()
Dus hij leest mee!
Hij heeft een forum ban, geen PM ban.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik gok dat ik al weet hoe hij dat heeft laten weten, maar dat je dat misschien beter niet hier kan zetten?
Maar maar maar, je mag toch geen pm-info posten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft een forum ban, geen PM ban.
Over halve maatregelen gesproken.tsss.
You're kidding!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar maar, je mag toch geen pm-info posten?
Heb je mij ooit wel eens iets grappigs zien schrijven?quote:
Oh, dat vind ik eigenlijk best een kut-actie van je dan...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou, PM valt onder briefgeheim, en wat hij wiens naam we niet willen noemen er toch niks van kan zeggen, en op zjijn hoogst aangifte mag doen tegen mij bij de A's, wat hem mogelijk komt te staan op een verlenging van de niet nader te noemen strafmaatregel.
Nou, inderdaad nog nooooooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
Heb je mij ooit wel eens iets grappigs zien schrijven?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk best een kut-actie van je dan...
Het enige wat hij zegt is dat Ll twitter gaat nemen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk best een kut-actie van je dan...
Dat je kennelijk info uit een pm gaat posten hier. Terwijl je weet dat hij er niets over kan zeggen of ertegen kan doenquote:
Ik geloof het ook niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het enige wat hij zegt is dat Ll twitter gaat nemen?
Wat ik betwijfel overigens
Nee, dat is waarquote:
woehahahaha. Ik vind je wel een soort van lief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je kennelijk info uit een pm gaat posten hier. Terwijl je weet dat hij er niets over kan zeggen of ertegen kan doen
Ik jou niet dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahahaha. Ik vind je wel een soort van lief.
Vertroebeld door wat? Maar reageer vooral zoals je wil hoor, voel me niet aangevallen. Echt niet, ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar
Maar dat betekent niet dat dan maar alles goed is toch?
Maar misschien ben ik wel een beetje te fel op Dirkh, heb ik een iets vertroebelde blik
Ik vond het gewoon een beetje onaardig overkomen, vooral als je zelf al post dat hij er niks tegen kan doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vertroebeld door wat? Maar reageer vooral zoals je wil hoor, voel me niet aangevallen. Echt niet, ik vind het wel grappig.
Ik maak me heus niet te druk hoor, heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Oh en hier hebben we de Turk weer opgekocht, wat is dat lekker.![]()
Tombo, maak je niet te druk gek, er is niks aan de hand.
Ja, nu heb je iedereen weggejaagd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
liiiiiiiieeehiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeffff doen allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
Of ik ga het zingen
Hihi dat nog liever dan dat geruziequote:
Relax eens een beetje mens, je overdrijft. Insert PMS smiley.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een beetje onaardig overkomen, vooral als je zelf al post dat hij er niks tegen kan doen
Oh, ik was nog niet helemaal klaar hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat nog liever dan dat geruzie[kanniettegenruzie]
Nou dan is het mooi dat ik toch naar de juwelier ga huppelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik was nog niet helemaal klaar hoor.
Ik had het nog niet als ruzie gezien, maar get wel in to the mood right now.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
liiiiiiiieeehiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeffff doen allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
Of ik ga het zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wapens mee, of ga je wat kopen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dan is het mooi dat ik toch naar de juwelier ga huppelen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Holadiejéé'hhhhh tis weeeeeekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij gaan patatjes bakken...of nou ja....ik, en meneer I. helpt opeten![]()
En daarna in m'n harnas richting de DA om 2 moederdagbonnen te halen
Wapens?? Why?quote:
Sorry als je dat vindtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Relax eens een beetje mens, je overdrijft. Insert PMS smiley.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry als je dat vindt
Ik vind van niet
Maar misschien vat ik je gedrag verkeerd op, sorry dan.
okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]hij wiens naam we niet willen noemen en ik zaten een beetje te klootviolen op de PM, als in beetje lachen. Hij melde iets wat de wereld echt moest weten, alles in good spirit.
Ik speel nooit geen spelletjes waardoor een ander in de problemen kan komen, en als dat wel zal gebeuren dan ben ik de eerste die dat zou gaan herstellen.
quote:En nou geef ik je een zoen, een likje, en een tik op je kont.
joh, verrassend...quote:Oh, ene meneer de uil komt net op twitter
Echt, drie keer moeten lezen voordat ik doorhad dat je de drogist bedoelde en niet de DierenArts.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij gaan patatjes bakken...of nou ja....ik, en meneer I. helpt opeten![]()
En daarna in m'n harnas richting de DA om 2 moederdagbonnen te halen
Je doet me aan iemand denkenquote:
Cat, gefeli met je poezel!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, drie keer moeten lezen voordat ik doorhad dat je de drogist bedoelde en niet de DierenArts.
Ik zie nog geen tvp in mijn topic.quote:
Leenpoezel he?quote:
Hoezo? Da's er toch maar eentje?quote:
Nee...quote:
Dat snap ik zelfs al niet meerquote:
Foto gemaakt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik zelfs al niet meer![]()
Ik lul maar wat joh![]()
Ja, echt?![]()
Nou, behoorlijk ja![]()
Op het werk schoot het vanochtend zo allemachtig m'n rug in, dat ik 3 minuten niets anders kon doen dan over het bureau hangen.
Was een heel raar gezicht wrs.
do tell!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was het draadje ook ff kwijt, maar heb hem weer gevonden.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik zelfs al niet meer![]()
Ik lul maar wat joh![]()
Ja, echt?![]()
Nou, behoorlijk ja![]()
quote:Op het werk schoot het vanochtend zo allemachtig m'n rug in, dat ik 3 minuten niets anders kon doen dan over het bureau hangen.
Was een heel raar gezicht wrs.
Natuurlijkquote:
Ik ook niet...quote:
Was een grapjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Collega had eerst niets door... "heb je kramp? je zweet zo en je bent zo wit"
Als ik niets raars doe wel. Maar het is nog steeds pijnlijk helaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was een grapje
Gaat t wel weer iets beter nu?
Eerste kitten gaat Rum heten?quote:
Later op de avond drink ik er eentje meequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik niets raars doe wel. Maar het is nog steeds pijnlijk helaas![]()
Volgens meneer I. moet ik maar weer es gaan sporten, da's goed voor m'n spiertjes zegt ie
Fruit, Tombo, fruit!quote:
Duidelijkheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Later op de avond drink ik er eentje mee![]()
Nu eerst ff naar de Dee Aa Drogist
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tot later!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb zo verjaardag, dus geen x-factor voor mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, pootjes zo omhoog, ik ben de draad ook kwijt, maar ik zit bijjjjjjna op releksatisjon-modus
Half uurtje en dan Eksfektor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zo verjaardag, dus geen x-factor voor mij
Ha.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha.
Ha.
Fijne avond met X-factor, ik ga badderen en dan lekker tv kijken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Verrek, wat ga ik doen met mijn avond?![]()
Ik heb een avond thuis!
tnx, ik ga me zo omkleden en dan heenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx, ik ga me zo omkleden en dan heen
Tot later!
Ik denk niet dat Greys daarop doelde. Bij de onwetende lezer zou de indruk kunnen ontstaan dat Ll deze kloon heeft aangemaakt (of gebruikt om toch te posten).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:00 schreef MeneerDeUiI het volgende:
I'm off
-edit-
als reactie op Greys; als het niet op prijs gesteld wordt dan blijft het hier wel bij
Naar Exquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar ExFactor?
![]()
Ik ga eens in de gids bladeren.
Mwah, daar zijn redelijk duidelijke open regels voor. Als die ene waarvan de naam we niet willen noemen niet post met die kloon, of namens hem laat posten, dan kan je er persoonlijke bezwaren tegen hebben, maar tegen de regels is het niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys daarop doelde. Bij de onwetende lezer zou de indruk kunnen ontstaan dat Ll deze kloon heeft aangemaakt (of gebruikt om toch te posten).
Dus laat hem maar een weekje in zijn kooitje. Lijkt mij bij nader inzien ook handiger.
Ik snap het ook niet, en laat het volledig aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap het niet maar de sfeer is niet zo positief - watskeburt?
Also, ik heb mini-donuts gebakken
Ja! Met kaneelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, en laat het volledig aan me voorbij gaan![]()
Donuts, dat is nou echt iets dat ik nog nooit zelf gemaakt heb, njam, zijn ze lekker geworden?
Weet ik Dirk, weet ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn redelijk duidelijke open regels voor. Als die ene waarvan de naam we niet willen noemen niet post met die kloon, of namens hem laat posten, dan kan je er persoonlijke bezwaren tegen hebben, maar tegen de regels is het niet.
quote:
Jij bent weer lekker aan de bakkerij zeg.quote:
Hoe lang blijven die dingen goed? Ik kan volgende week best effe langs rijden.quote:
Ik zal voor de volgende meet waar ik heen kom wat bakkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe lang blijven die dingen goed? Ik kan volgende week best effe langs rijden.
quote:
Jij begrijpt me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal voor de volgende meet waar ik heen kom wat bakken
quote:
Whehequote:
Ik weet wie het is.quote:
Wat kijk jij?quote:
Wegmisbruikers.quote:
Ola!quote:
Oh nou moet de Mr zo zappenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom zit Stacey in een turquoise dwangbuis?
Pics Pics Picsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
Heb de juwelier leeggekocht
En ranking hier
Ga ze even opzoeken, ga ook direct weer sparenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Vond Stacey echt gemeen.. was gewoon blij dat Eric dat zei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het hele stukje tegen Sonny.quote:
Sonny?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
rtl7![]()
PlaatjesAh, troll beads! Pas begonnen of heb je al een collectie? Mooi hoor, die combinatie van zilver met gekleurde kralen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb er al tien minuten over gedachtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |