Ja daar kan ik ook niet aan wennen, heb de liedjes nu 2 keer gekeken, maar jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
En What's another Year kan écht niet in het Nederlands hoor
Ik was belangstelling aan het veinzen!quote:
quote:
Ja, inderdaad erg leuk gedaan zo met die medley!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niet aan wennen, heb de liedjes nu 2 keer gekeken, maar ja
Verder wel leuk, maar jammer dat álles in het Nederlands is, al had ze nou nog 50-50 gedaan, maar was ook wel te verwachten als ze "zo nieuw" met het Engels is. En uiteraard ook Oranje-avond (of zingen er ook mensen Engels daar?) Verder wel leuk gedaan vind ik
Oeh! Deed het pijn?quote:
Herhaalde veinzing heeft ervoor gezorgd dat de snijdende pijn is afgezwakt naar een meer doffe, kloppende pijn.quote:
Nou nou nog ff doorzetten dan, dan kan je de 15e vrijwel pijnloos aan de gang op ESF gebied!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herhaalde veinzing heeft ervoor gezorgd dat de snijdende pijn is afgezwakt naar een meer doffe, kloppende pijn.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nog ff doorzetten dan, dan kan je de 15e vrijwel pijnloos aan de gang op ESF gebied!
Moooooie doos! Nu nog piccies van de inhoud.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moooooie doos! Nu nog piccies van de inhoud.
Uhhuhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Zo hoop dat er leuks in zit Enfermera!
Mijn esprit doosje viel nogal tegen
I feel your pain sistah, mijn wehkamp pakketje ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Zo hoop dat er leuks in zit Enfermera!
Mijn esprit doosje viel nogal tegen
quote:
De kat van Cat is dol op egels heb ik begrepen, verder hou ik me verre van katten en egels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, mijn haar groeit zo snel dat ik het nu al niet meer meet gel kan stylen zonder op een egel te lijken
Had? Heb je hem weg laten halen? Ben je een jeweetwelmuis?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, mijn haar groeit zo snel dat ik het nu al niet meer meet gel kan stylen zonder op een egel te lijken
Hij was blauw dus ik vertrouwde het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De kat van Cat is dol op egels heb ik begrepen, verder hou ik me verre van katten en egels.
[..]
Had? Heb je hem weg laten halen? Ben je een jeweetwelmuis?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dagMuizel the Hedgehog does not go public.
Hedgehogs..why can't they just share the hedge?
Dat doe jij best vaak toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben heeeeeerlijk gekraakt door de fysio![]()
Ja, helaas nog wel. Zit nu op de 3,5 week ongeveer dat ik erheen ga. Het was ook wel echt weer tijd, was ontzettend stijf. Het viel me toch nog mee toen ik daar was, het wordt wel steeds beter, maar ik heb nog wel nodig. Mn spieren in mn armen en schouders zijn nog niet sterk genoeg, en dan ga ik nog compenseren met mn bovenrug, die dan vast gaat zitten. Terwijl ik iedere dag oefen (krachttraining) thuis, met gewichtjes en zo'n band.quote:
quote:
Get zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, helaas nog wel. Zit nu op de 3,5 week ongeveer dat ik erheen ga. Het was ook wel echt weer tijd, was ontzettend stijf. Het viel me toch nog mee toen ik daar was, het wordt wel steeds beter, maar ik heb nog wel nodig. Mn spieren in mn armen en schouders zijn nog niet sterk genoeg, en dan ga ik nog compenseren met mn bovenrug, die dan vast gaat zitten. Terwijl ik iedere dag oefen (krachttraining) thuis, met gewichtjes en zo'n band.
Nouja, gestaag enzo he
Ik dacht al, wat ruik ik...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Dirkh het volgende:
Vissies gegeten en garnalen en en en en ... nog meer zin.
quote:
Ohja? Heb ik niks over gehoord van mn fysio. Ze vertelde vandaag nog even wat er nou gebeurd, de wervels worden een klein stukje verschoven van elkaar, zeg maar even tot het uiterste gaan met 1 wervel, daardoor ontspannen de spieren die daaraan vast zitten ook gelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get zeg![]()
Maar dacht dat vaak kraken niet goed was eigk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |