Ja denken politici dat het vertrouwen werkelijk word hersteld door zenuwachtig verleg gaan voeren, net zoals we gezien hebben met fortis/abn?? Het was zo'n goeiiiiiiiiie deal volgens Bos, denk dat hij ook maar bij KPN moet gaan werken als lekker betaald commissaris ofzo. Dat avontuur heeft tot nog toe ook alleen maar meer geld gekost dan opgeleverd..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef superworm het volgende:
Eind van de week losses, dan in het weekend topoverleg (zondag, alle EU-ministers van financiën) en dan komende maandag ZWART? Wat jullie? Het scenario klinkt erg herkenbaar.
Uitgekotst ? Begin maar weer : Bos wordt uiteindelijk de baas van DNB, hij wil Wellink opvolgen. De ene halfzachte volgt de andere h/z op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Ja denken politici dat het vertrouwen werkelijk word hersteld door zenuwachtig verleg gaan voeren, net zoals we gezien hebben met fortis/abn?? Het was zo'n goeiiiiiiiiie deal volgens Bos, denk dat hij ook maar bij KPN moet gaan werken als lekker betaald commissaris ofzo. Dat avontuur heeft tot nog toe ook alleen maar meer geld gekost dan opgeleverd..
Nee er gaat geen Euro cent naar Griekenland.. hoorde je tijdje geleden in koor door de tweede kamer heen galmen en nu gaat er lekker 4,7 miljard naar Griekenland als "lening".. Niet om Griekenland of de euro te helpen maar omdat onze al een jaar Failliete ING en ABP fondsen minder failliet te laten lijken.. Griekenland is failliet en straks worden de schulden gesaneerd en kwijt gescholden..
Sorry ff kotsen hoor
Het is sowieso wel interessant toch? Misschien klinkt het voor jou allemaal te herkenbaar en simpel maar ik vind zulke discussies wel leuk. Overigens acht ik de kans dat ik ooit een duurzame edge ga vinden ook miniem dus ik zie er geen punt in om op de zaken voor te gaan lopen, helemaal als je bedenkt dat de meest briljante ideeen op de meest onvoorspelbare momenten tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:40 schreef SeLang het volgende:
Dus discussies over variable posities, pyriamids, etc worden pas interessant nadat je je edge hebt gevonden.
Het is wel leuk om over te praten maar het gaat je niks helpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is sowieso wel interessant toch? Misschien klinkt het voor jou allemaal te herkenbaar en simpel maar ik vind zulke discussies wel leuk. Overigens acht ik de kans dat ik ooit een duurzame edge ga vinden ook miniem dus ik zie er geen punt in om op de zaken voor te gaan lopen, helemaal als je bedenkt dat de meest briljante ideeen op de meest onvoorspelbare momenten tevoorschijn komen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef eleusis het volgende:
Ik neem aan dat deze al langs is gekomen of niet?
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/Market%20Crash.mp3
Hoe weet die gast eigenlijk van wie de orders komen? Soms hoor je af en toe JP Morgan trying to buy en zo..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef eleusis het volgende:
Spreads van 10 puntenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef eleusis het volgende:
Een duurzame edge zal niemand vinden. Een edge wat slechts een aantal jaar werkt is niet ondenkbaar. En sinds dit soort bedrijven 24/7 actief zijn hoef je ook geen duurzame edge te vinden. Er wordt ontzettend veel gehandeld op de korte termijn met verschillende strategien. Event trading, etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is sowieso wel interessant toch? Misschien klinkt het voor jou allemaal te herkenbaar en simpel maar ik vind zulke discussies wel leuk. Overigens acht ik de kans dat ik ooit een duurzame edge ga vinden ook miniem dus ik zie er geen punt in om op de zaken voor te gaan lopen, helemaal als je bedenkt dat de meest briljante ideeen op de meest onvoorspelbare momenten tevoorschijn komen.
Ik kan me nog goed een plaatje herinneren die je wel eens meerdere malen poste over de returns van, als ik het goed heb MTF's over een lange periode en dat slechts een aantal het goed deden. De survivors bias onder relatief kleine propietary trading boutiques is vrij groot en de resultaten zijn ook beter dan B&H per jaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is wel leuk om over te praten maar het gaat je niks helpen.
Dat is ook het probleem. De volatiliteit laat de kosten meer oplopen dan de winsten en daardoor gaat de winstgevendheid van het model naar beneden. (onder b&h)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Met mijn opmerking over money management schemes bedoelde ik dat geen enkel moneymonagement een methode zonder edge kan omzetten in een winstgevende strategie. (Omgekeerd kan slecht moneymanagement echter wel elke winstgevende methode reduceren tot een verliesgevende).
Dus discussies over variable posities, pyriamids, etc worden pas interessant nadat je je edge hebt gevonden.
Op de Nikkei? Die is toch alleen maar gezakt de afgelopen week?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:36 schreef flyguy het volgende:
Van 10174 naar 10462 punten. Lekker gecasht
Wanneer ING zijn naam veranderd in NNGquote:Op zondag 9 mei 2010 13:28 schreef TeringHenkie het volgende:
De vraag is inderdaad wanneer we weer long kunnen gaan op ING
In 2030, wanneer de Nederlandse staat het in 2010 genationaliseerde ING in stukjes opnieuw naar de beurs brengt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:28 schreef TeringHenkie het volgende:
De vraag is inderdaad wanneer we weer long kunnen gaan op ING
Hij staat in de S&P futures pit! Daar zijn de grote jongens fysiek aanwezig en announcen wat ze doen. Ouderwets gekkenhuis...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoe weet die gast eigenlijk van wie de orders komen? Soms hoor je af en toe JP Morgan trying to buy en zo..
Ik wist niet dat er nog nog fysiek gehandeld werd op CME. Dat zou allemaal elektronisch moeten gebeuren.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hij staat in de S&P futures pit! Daar zijn de grote jongens fysiek aanwezig en announcen wat ze doen. Ouderwets gekkenhuis...
De E-Minis zijn electronisch maar de grote contracten zijn dacht ik nog open outcry/ pit traded (maar misschien loop ik achterquote:Op zondag 9 mei 2010 14:24 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog nog fysiek gehandeld werd op CME. Dat zou allemaal elektronisch moeten gebeuren.![]()
Misschien dat ze inderdaad moeten melden vanaf een bepaald aantal contracten ofzo..
jesus wat een geld daar kunnen we de rest van ons leven voor werkenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef tony_clifton- het volgende:
http://www.tijd.be/nieuws(...)euro.8912767-439.art
Ik vrees eerder dat we daar de rest van ons leven naar kunnen fluitenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef stefan_s het volgende:
[..]
jesus wat een geld daar kunnen we de rest van ons leven voor werken
wtf... Blijkbaar vinden de beleggers het niet erg dat er vele vele miljarden uit de economie getrokken worden om failliete landen te helpenquote:Op maandag 10 mei 2010 08:06 schreef Arcee het volgende:
AEX future 3% in de plus:
http://www.beursplaza.com/web_koersen.asp?grafiek=aex&type=aexfuture
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |