Mijn nieuwe huis heeft nog geen koffiezetapparaatquote:
Wie is mag?quote:
Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vannacht een onderwerp voor mijn bachelorscriptie bedachten ik moet mijn P nog halen dit jaar
![]()
ben in mijn g-mail maar en conversatie met mezelf begonnen die bachelorscriptie heet, met wat trefwoorden, zodat ik alle hersenspinsels die me de komende jaren voorbij razen daar in kan pleuren
nu nog zoeken of er ergens een Journalistiek en Media Master in de UK te vinden is!
Ha dat heb ik nou! Ik vind het heerlijk ruiken als de koffie staat te pruttelen maar die smaak..ooh evil!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets. Ik heb geen koffie nodig om wakker te worden. Koffiebonen vind ik heerlijk ruiken, maar het goedje wil niet langs de slokdarm
Ik ben fan van de colonisatieperiode en dat soort zaken, en vraag me af wat de colonisatieperiode voor effect heeft (gehad) op de hedendaagse politiek, en dan specifiek op de onafhankelijkheidswens van Schotlandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Ohh super! Waar wil je het over hebben?
Ik ben nu bezig met mijn scriptie, moet 'm over *kuch* 2,5 week inleveren maar ik moet ook mijn P nog halen
omfgquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
help! wat moet ik doen? da's lullig!
Ohh..keee...pittig maar interessant onderwerp!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben fan van de colonisatieperiode en dat soort zaken, en vraag me af wat de colonisatieperiode voor effect heeft (gehad) op de hedendaagse politiek, en dan specifiek op de onafhankelijkheidswens van Schotland
8 voor 3quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten allemaal!
heb nog 2,5 jaar om met iets anders of beters te komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ohh..keee...pittig maar interessant onderwerp!
Goodmorning c_a!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
8 voor 3mooie tijd.
Goedemorgen trouwens
Ja zou ik zeker doen, het buitenland! Leuke ervaring lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb nog 2,5 jaar om met iets anders of beters te komenmaar zoiets vind ik wel tof, en als ik dan een master richting journalistiek kan doen.. er is iig in nijmegen wel een master, die ik dan wel kan doen. Maar wil eigenlijk daarvoor naar het buitenland
Wat doe je met al die ruiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |