Ja, ik zie je dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3,5 uur. Ik kan niet wachten. Gaan er meer mensen heen?
Dat las je zeker in de Viva.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hier niet in gelovenHet is allemaal echt las ik ergens een keer.
klopt, het stond ook in de krant.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik geloof alleen in dolfijnenkaarten en tenenlezen, de rest moet ik allemaal nog maar zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Huizen van afstand reinigen werkt ook perfect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in dolfijnenkaarten en tenenlezen, de rest moet ik allemaal nog maar zien
wat een lange zinquote:Bij de stichting werkend en aangesloten leden mogen enkel die studies noemen waarvoor ze ook een certificaat van bekwaamheid hebben ontvangen, het verhaaltje van: ik heb die en die studie gedaan of ik ben (para)psycholoog of heb de cognitieve therapie gedaan of medische basisgeneeskunde dewelke cursussen minimaal HBO eisen heeft en zelf niet hoger zitten dan een lagere opleiding moeten wel beseffen dat hun praktische kennis mogelijk goed is maar dat ze niet met veren kunnen pronken die niet van hun zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |