Aldus Willem:quote:Ben ik zwanger? Zo ja, hoelang?
Op deze intieme vraag kijken wij naar de geboorte, niet naar de zwangerschap en aan de hand van die tijd wordt een direct en vertrouwelijk antwoord gegeven. Dergelijke vragen zijn zeer persoonlijk en worden door ons met strikte zwijgplicht beantwoord.
quote:Bij de stichting werkend en aangesloten leden mogen enkel die studies noemen waarvoor ze ook een certificaat van bekwaamheid hebben ontvangen, het verhaaltje van: ik heb die en die studie gedaan of ik ben (para)psycholoog of heb de cognitieve therapie gedaan of medische basisgeneeskunde dewelke cursussen minimaal HBO eisen heeft en zelf niet hoger zitten dan een lagere opleiding moeten wel beseffen dat hun praktische kennis mogelijk goed is maar dat ze niet met veren kunnen pronken die niet van hun zijn.
Ja, ik zie je dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3,5 uur. Ik kan niet wachten. Gaan er meer mensen heen?
Dat las je zeker in de Viva.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Mensen die hier niet in gelovenHet is allemaal echt las ik ergens een keer.
klopt, het stond ook in de krant.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ik geloof alleen in dolfijnenkaarten en tenenlezen, de rest moet ik allemaal nog maar zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef afcajos het volgende:
Huizen van afstand reinigen werkt ook perfect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in dolfijnenkaarten en tenenlezen, de rest moet ik allemaal nog maar zien
wat een lange zinquote:Bij de stichting werkend en aangesloten leden mogen enkel die studies noemen waarvoor ze ook een certificaat van bekwaamheid hebben ontvangen, het verhaaltje van: ik heb die en die studie gedaan of ik ben (para)psycholoog of heb de cognitieve therapie gedaan of medische basisgeneeskunde dewelke cursussen minimaal HBO eisen heeft en zelf niet hoger zitten dan een lagere opleiding moeten wel beseffen dat hun praktische kennis mogelijk goed is maar dat ze niet met veren kunnen pronken die niet van hun zijn.
Schandalig dat ze die muziek gebruiken bij dit soort onzinquote:
quote:Ik ben Helderziend, Psychic Medium, Tarotist, Dierentolk en Spiritueel healer. Ik werk met maan energie en engelen energie om boodschappen door te geven en te healen. Moeder aarde de natuur en de dierenwereld zijn voor mij heel belangrijk. Door dieren communicatie krijg ik vaak beelden en gevoelens door waardoor ik inzicht kan geven in hun situatie. Ik gebruik de Zigeuner Tarot voor alle soorten vragen. Als je met relatie problemen of spanningen zit kun je door mij op de goede weg gezet worden. Ik zal je met veel plezier en inzet advies geven als je mij belt...
Dat pittige haar.quote:Hallo. Ik ben Johanna Jansen en ik heb de Regenboog Kristal Praktijk. Dat is een Praktijk voor bewustzijnsontwikkeling, coaching, healing en energetische geneeswijze en heeft als doel jouw welzijn te stimuleren.
Ik geef healingen aan mensen en dieren, maar ook aan gebouwen, plekken of voorwerpen. Ik heb contact met Engelen, Gidsen en mensen die zijn overgegaan. Ik maak o.a. gebruik van Shamballa, Shekinah en Egyption Healing. Ik ben NLP practitioner opgeleid, enz. enz. Te veel om allemaal op te noemen. Ik kan gebruik maken van Kristallen en klankschalen, trommels, rainsticks en nog veel meer. Daar waar dat nodig is zal ik deze technieke tijdens een gesprek met jou gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |