quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al màànden geen Frikandel meer op. Ik ga er bijna dood aan
Geveuliciteerd ! Om wat voor functie gaat het ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Anne het volgende:
Woei! Ik mag op sollicitatiegesprek komen.
* Anne trekt d'r pak maar vast uit de kast.
Af en toe had ik 3 uur.. Toen was ik het al flink zatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
7 uur motorrijles achter elkaarKan toch niet!
http://www.vvc-sabrina.nl(...)ewijs-binnen-5-dagen
Ik vond 4 en half uur autorijles, die ik altijd had al veel.
Precies. En dan waarschijnlijk ook niet elke dag les toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Af en toe had ik 3 uur.. Toen was ik het al flink zat
Tof! Jij zit nu bij de Rabo toch? Om welke bank gaat het nu?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
Lastig om uit te leggen, maar een soort vanalles wat bij de bank, voor de zakelijke klanten.
Hetzelfde wat ik nu doe eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Sjoegerd weer terug uit Sibculo
Boutweer gehad, maar genoeg gedaan. Vaste chauffeur deze week? Ik natuurlijk
Nee, was af en toe als ik een tijdje niet geweest was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies. En dan waarschijnlijk ook niet elke dag les toch?
Dat vind ik ook veel te veel! En vooral met motorrijles staat veiligheid voorop, da's leuk met vermoeide leerlingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
7 uur motorrijles achter elkaarKan toch niet!
http://www.vvc-sabrina.nl(...)ewijs-binnen-5-dagen
Ik vond 4 en half uur autorijles, die ik altijd had al veel.
Paar dagen in een huisje met mijn ouders en zusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Jij zit nu bij de Rabo toch? Om welke bank gaat het nu?
[..]Weekje op vakantie geweest?
Gefeliquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Anne het volgende:
Woei! Ik mag op sollicitatiegesprek komen.
* Anne trekt d'r pak maar vast uit de kast.
Ik zie het verschil niet echt met autorijlessenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel te veel! En vooral met motorrijles staat veiligheid voorop, da's leuk met vermoeide leerlingenBovendien, je motorrijbewijs zo halen vind ik zelf al onverstandig, maar goed ik denk dan misschien ook teveel na over consequenties enzo
![]()
Ghehe, mocht je je vervelen; ik heb hier ook nog wel een weekje of wat arbeidquote:
Je wilt gaan motorrijden ??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
AVD-pakket
5 uur les (4x75 min) + examen ¤ 385,00*
Dit is toch eigenlijk heel erg weinig? Waarom bieden ze geen pakketten aan met meerdere uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |