Ja jij bent namelijk vrij hardleers. Dus dan herhaal ik mijn nog altijd van geen kant onderuit gehaalde stelling nog maar eens.quote:
Dit wordt inderdaad wel makkelijk scoren voor Pechtold als hij op dreef isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij geeft Pechtold er wel munitie mee voor de debatten ja. Die ziet graag de wat minder rechtse VVD'ers zijn kant op komen. Als hij slim is gaat hij daar nog eens flink op in haken. Ben je liberaal en wil je geen PVV-regering? Dan is bij D'66 je stem veilig!
Of Pechtie zo slim is om zoiets op het juiste moment uit te melken betwijfel ik echter
Hij zal het wel proberen, maar hij heeft drie problemen:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij geeft Pechtold er wel munitie mee voor de debatten ja. Die ziet graag de wat minder rechtse VVD'ers zijn kant op komen. Als hij slim is gaat hij daar nog eens flink op in haken. Ben je liberaal en wil je geen PVV-regering? Dan is bij D'66 je stem veilig!
Of Pechtie zo slim is om zoiets op het juiste moment uit te melken betwijfel ik echter
Die standpunten neemt hij alleen maar in om stemmen te winnen. En hij kan ze zonder problemen inleveren en de coalitiepartners de schuld geven. Ik heb het al eerder gezegd: CDA/VVD/PVV geeft alledrie de partijen enorm veel alibi's voor het verkwanselen van standpunten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat als hij ook linkse standpunten inneemt die niet ineens spontaan extreem rechts worden, puur omdat het Wilders is die die standpunten inneemt en die toevallig ook populair zijn bij veel mensen?
Nr 1 en 2 zijn volkomen veranderlijk. En volgens mij heeft gekke gertje zich nooit specifiek op Pechtold gericht, die doet liever aan PvdA bashen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zal het wel proberen, maar hij heeft drie problemen:
Zijn voornaamste opponent richt zich ook niet meer op D66
Pechtold is zijn politieke momentum kwijt
Pechtold debatteert beroerd.
Ik zie zijn momentum niet meer terugkeren. Dat debacle in Amsterdam heeft de beeldvorming geen goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nr 1 en 2 zijn volkomen veranderlijk. En volgens mij heeft gekke gertje zich nooit specifiek op Pechtold gericht, die doet liever aan PvdA bashen.
nr 3 is idd zijn grootste probleem. Hij kan het waarschijnlijk niet verzilveren. Maar het is wel een prima mogelijkheid. Want er zitten bij de VVD ook genoeg mensen die de PVV niet pruimen. Kijken we naar de huidige peilingen en 2 zeteltjes eraf snoepen zou al voldoende zijn om de gedroomde coalitie van rechts in het water te laten vallen.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie zijn momentum niet meer terugkeren. Dat debacle in Amsterdam heeft de beeldvorming geen goed gedaan.
De voor D66 mislukte collegeonderhandelingen in A'dam. Stukgelopen op de benoeming van Lodewijk Asscher tot waarnemend burgemeester aldaar.quote:
Hij heeft alle mogelijkheden, maar dan moet hij wel goed inspelen op dit geintje van Rutte. Het 'debacle van Amsterdam' is iedereen nu al wel weer vergeten. En zeker op 9 juniquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie zijn momentum niet meer terugkeren. Dat debacle in Amsterdam heeft de beeldvorming geen goed gedaan.
Oh lol, ik woon er en was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net zoals dat gezeik van Almere en Den Haag zal dit ook wel weer gebruikt worden. Het wordt weer zo'n jij-bak campagne.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh lol, ik woon er en was het alweer vergeten.
Bedankt voor de verduidelijking!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De voor D66 mislukte collegeonderhandelingen in A'dam. Stukgelopen op de benoeming van Lodewijk Asscher tot waarnemend burgemeester aldaar.
Ik betwijfel het ten zeerste, misschien dat het nog eens ter sprake komt maar de meeste schade heeft de PVV daarvan al geleden. Om dat nog eens te gaan benadrukken werkt denk ik alleen averrechts. Komt over alsof je niks beters hebt om ze mee te 'pakken' namelijk. Ik zou het als campagnestrateeg hoogstens nog een keer zijdelings ter sprake brengen maar dan ook pas vlák voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net zoals dat gezeik van Almere en Den Haag zal dit ook wel weer gebruikt worden. Het wordt weer zo'n jij-bak campagne.
Nee, dat was zijn denigrerende opmerking over PVV stemmers en buitenlandse kookluchtjes. Die zal ook nog wel langskomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking!
Heb ik niet gemist, maar dat dat Pechtold zelf iets "doms" had geroepen in Amsterdam...
Ja, kijk maar naar het spotje van de PVV bijvoorbeeld (valt Cohen aan).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net zoals dat gezeik van Almere en Den Haag zal dit ook wel weer gebruikt worden. Het wordt weer zo'n jij-bak campagne.
En die van de VVD over Bos.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar het spotje van de PVV bijvoorbeeld (valt Cohen aan).
Dat heb ik dan weer wel gemist.. Wat zei hij precies?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat was zijn denigrerende opmerking over PVV stemmers en buitenlandse kookluchtjes. Die zal ook nog wel langskomen.
Die heb ik gezien inderdaad, maar vroeg me af of dat wel een officieel verkiezingsspotje was (daarom niet genoemd).quote:
Over PVV stemmersquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel gemist.. Wat zei hij precies?
Waar hij volkomen gelijk in heeft. En D66 moet het ook niet hebben van potentieel PVV volk. Dus daar zullen ze echt niet op achteruit gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over PVV stemmers
"xenofobe mensen die doorslaan over kookluchtjes in de portiek"
Weet niet of dit exact de woorden waren, dat van die kookluchtjes is wel letterlijk.
Dit ga je toch niet menenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar hij volkomen gelijk in heeft. En D66 moet het ook niet hebben van potentieel PVV volk. Dus daar zullen ze echt niet op achteruit gaan.
Dank je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over PVV stemmers
"xenofobe mensen die doorslaan over kookluchtjes in de portiek"
Weet niet of dit exact de woorden waren, dat van die kookluchtjes is wel letterlijk.
De maasvlakte en Limburg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet menen![]()
Kom eens langs in Nieuw-West zou ik zeggen. Of ZuidOost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |